Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bong verlengen met pvc, veilig?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bong verlengen met pvc, veilig?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben hier relatief nieuw. Ik ben een tijdje terug wel lid geworden, maar daarna een periode gestopt omdat het een beetje de overhand begon te nemen

    Nu willen mijn vriendin en ik binnenkort weer eens blowen, ik heb alleen geen goede bong meer (mn oude grote is kapot gevallen ooit).
    Ik heb nog wel een kleine bong liggen, deze is alleen zo klein dat er naar mijn mening te weinig rook in de kamer past.

    Als oplossing hierop heb ik 3 pvc onderdelen gekocht, welke strak aansluiten om de bong (je kan hem zelfs optillen).
    Nu vroeg ik me echter voordat ik hem ga gebruiken af, is dit wel veilig? Of kan ik beter een nieuwe bong kopen?

    Bedankt in ieder geval!
    20130227_193134.jpg20130227_193150.jpg20130227_193209.jpg

    #2
    Re: Bong verlengen met pvc, veilig?

    Waarom zou dat niet veilig zijn? Ik vind dat je dat mooi opgelost hebt!

    Comment


      #3
      Re: Bong verlengen met pvc, veilig?

      Als de lijm droog is, en je de pvc ontdaan hebt van vijlsel en kleine deeltjes dan moet je 'm zonder problemen kunnen gebruiken.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Bong verlengen met pvc, veilig?

        Bij dat soort tussenstukken gebruik je geen lijm hoor.
        Dat klemt van zichzelf als je met de juiste diameters werkt, door die zwart rubberen joint aan de binnenkant.

        Comment


          #5
          Re: Bong verlengen met pvc, veilig?

          Weer een beetje wijzer
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X