Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inbranders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Inbranders

    Een mooi puntje draaien aan het uiteinde, die vastpakken en even laten wapperen in plaats van aantikken. Gebruik VanNelle of Drum maar geen samson, daar zit teveel tak in. Die takken zwellen op als ze verbranden. Werkt bij mij prima. Maar los daarvan; een inbrander hoort er eigenlijk wel een beetje bij vind ik. Zo houdt je je handen bezig en dan raakt die aansteker ook een keer leeg.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Inbranders

      Haha zo kan je het ook bekijken ja. Daarentegen stik ik wel al in de lege aanstekers en de volle verdwijnen zowaar spontaan.. Hier gaat het al hard zat dus

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Inbranders

          haha, ik dank u!

          Comment


            #20
            Re: Inbranders

            Ik moest even nadenken voor ik doorhad wat een 'inbrander' was. Wij noemen het een 'fort', slaagt op niet veel eigenlijk.
            Sinds ik de ongebleekte blaadjes (vloei) van Raw gebruik heb ik hier eigenlijk zelden of nooit last van. Voelt ook veel aangenamer aan.

            Comment


              #21
              Re: Inbranders

              Raw Iedereen die ik ken die dacht dat het even slecht ging smaken als die "pure hemp"-blaadjes, zijn er nu dolverliefd op.
              De nachtwinkels hier in de buurt hebben het al vrij lang, maar pas sinds een jaartje moeten ze continu bijbestellen. In mijn stad hier geraken ze blijkbaar zo snel uitverkocht, dat iedereen, uit rantsoenering, 4-5 pakjes koopt. Stel dat ze uitverkocht geraken!
              "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

              Comment


                #22
                Re: Inbranders

                Inside outside draaien heb je er ook niet zoveel last van.
                Verder ga ik met LR2 mee het hoort er een beetje bij

                Comment


                  #23
                  Re: Inbranders

                  Bijna dezelfde procedure. Bij mij gebeurt het eigenlijk alleen wanneer er een takje in de tabak zit. Nog een tip: sigarettenfilter in de kop van de joint zetten als je aantikt. Dit beperkt de hoeveelheid goodies die er tijdens het tikken uit kan vallen en zorgt voor een gelijkmatigere dichtheid van de joint.

                  Comment

                  Bezig...
                  X