Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste joint

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste joint

    Eerste keer flink paffen en de bong dr bij, vergeet het nooit...in t begin merkte ik niks dus bleef maar aandringen..
    foute boel dus ging zwaar out bij de patatzaak en heb liters zweet verloren, geen patat maar een grote ijscoupe
    en een beker Coke hebben mij weer op de been geholpen Daarna elke dag lekker

    TuSP, je bedoelt toch de echte groene natuur-filmshaha
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #17
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: Eerste joint

        HaHaHa heerlijk verhaal Moreweed, dus door jongens als jij heb ik me lekker in laten pakken, moet je vertellen er lopen dus redelijk veel mensen in Amsterdam rondt die 30 punten of meer verdienen.
        Tsjonge ik kan me echt wel een paar ziekte momenten herinneren.
        Last edited by Escargot; 21 July 2013, 10:07.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #19
          Re: Eerste joint

          ik ook. Van anderen
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: Eerste joint

            http://www.imdb.com/title/tt0795176/ + joint + goed eten en drinken = no stress + beste nacht slaap
            sigpic

            Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

            Comment


              #21
              Re: Eerste joint

              Q, zulke bejaarden als wij hebben toch van die handgrepen overal aan de muur zitten?

              Moreweed, zo ging dat regelmatig

              Even een vraagje manne, WANNEER de LAATSTE rokert?hehe
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment


                #22
                Re: Eerste joint

                het plan is om gecremeerd te worden (de vuurwerk+ editie natuurlijk) , dus dan lijkt me
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste joint

                  Fruit kan ook goed helpen, ook als je teveel harddrugs in je lichaam hebt
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste joint

                    Harddrugs is vuiligheid Geef mij maar een lekkere joint, heb je de dag nadien niks voor nodig, behalve dan een goede douche als je er op een avond 5gr doorheen hebt gepaft
                    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste joint

                      Heb je gelijk in bombadil, maar ik wil er gewoon met zeggen dat de suikers in fruit wonderen kunnen doen
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste joint

                        Heb het ook gehad man, je bent gewoon een brugje te ver gegaan, het enige verschil is , dat ik dacht dat het abnormaal (als je eerst een halve fles jenever op zuipt op 10 min en daarna lekker wat white gaat bongen) is dat je dit tegen kwam, dus dacht ik dat ik aanleg had voor schizofrenie , mezelf bang zitten maken en er dagen over zitten nadenken, en zo is toch wel een half jaar van mijn jeugd verkloot, dus geen paniek en in het vervolg meer op het gemakje , in gezelschap, goeie setting, lekker wietje,..

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste joint

                          Hah, ja ik ken het. Je hebt gewoon teveel in die djonko gedraaid
                          Kan eens gebeuren, laat je er zeker niet door tegenhouden. Wat minder dik rollen, lekker muziekje op, eten en drinken bij de hand en gewoon rustig roken. Het was een doodnormale reactie van je lichaam voor je eerste keer.

                          Dat KO gaan is wel erg, heb ik zelf nog maar 1 keer zien gebeuren.

                          Achja, matigen is de boodschap!
                          2x Green House Seeds - Green-o-Matic
                          2x Barney's Farm - Crimea Blue

                          Comment

                          Bezig...
                          X