Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grinder schoonmaken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Grinder schoonmaken.

    Is er niemand die, zoals ik, zijn grinder uitspoelt in alcohol? Beetje alcohol erin, beetje draaien, beetje schudden, keertje verversen, keertje naspoelen, droogschudden, droogblazen, klaar!

    Comment


      #17
      Re: Grinder schoonmaken.

      Ice-o-lator bags spoel (of clean) je op dezelfde manier, dus een grinder kan ook.
      Zolang mijn grinders draaien, maak ik ze niet schoon. Ik heb er meerdere en gebruik ze afwisselend met verschillende soorten wiet erin

      Comment


        #18
        Re: Grinder schoonmaken.

        goed punt, juist dat spul wat zo plakt in dat ding wil je eigenlijk paffen... -- aah, herfst(bok) en schaarhasj
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: Grinder schoonmaken.

          Welk punt ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: Grinder schoonmaken.

            Ehh wordt de tabak ook in de grinder gedraaid, anders is er wellicht iets lekkers van die melk te maken
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #21
              Re: Grinder schoonmaken.

              Als allereerste ga je een dikke joint bouwen, want het komende uur kun je je grinder niet gebruiken..
              Dat is altijd het gedeelte dat ik vergeet! Damn! haha

              Ik gooi mn alu grinder altijd in een pannetje kokend water. Even laten weken en met een tandenborstel de laatste restjes weg halen. Werkt ook
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

              Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

              Comment


                #22
                Re: Grinder schoonmaken.

                Bedankt !!
                Keep on Smoking !

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Re: Grinder schoonmaken.

                  Ja, ik maak normaal ook alles schoon met olie, maar zou je dat er nog uit krijgen ?
                  Anders smaken de eerste3 joints naar oliebollen.

                  Of die melk potentie heeft weet ik niet dylero, zo desperate ben ik nog niet, laat het maar weten he...
                  Hoezo moet je daar desperate voor zijn? Of kook je soms in houten pannen?
                  De grinder is schoon en ik ben ik tijden niet meer zo stoned geweest. Ik heb de melk door de Brinta gedaan en met een beetje suiker als ontbijt genomen.Terwijl ik van cannabis eten helemaal niks voel!

                  Dus om de vraag te beantwoorden: ja, de melk heeft superveel potentie! Zelfs zoveel dat het mij aan het denken heeft gezet of dit niet the way to go is! Zo stoned word ik van roken niet, niet meer althans!

                  Melk is goed voor elk, maar niet voor Jan want die spaced er van!

                  Zou Benthe er ook wat voelen? Ik hoop het!
                  Horks Fototopic 2.0

                  Comment


                  • Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Overigens kan dit alleen wanneer je een metalen grinder hebt (hout zou misschien ook wel kunnen) en geen tabak in je grinder gebruikt!
                Bezig...
                X