Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lekkere manieren om wiet te roken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lekkere manieren om wiet te roken?

    Korting op 420shop
    Deze topic gaat over manieren om wiet te roken. Maar dan vooral, in filters, vloei, bongs en andere rooksaccesoires.

    Even een korte uitleg: Ik ben zelf extreem geminderd met het wietroken, nu wil ik af en toe nog eens wat cannabis roken. Ik wil daarom als ik eens in de zoveel weken wat rook, ook de lekkerste roken. En ik ben van mening dat het vast nog wel lekkerder kan, bijv een ice-bong of bluntwrap. Wat vinden jullie nou lekker roken naast het traditionele jointje met tabak, floei en tip.

    Speciale vloei, tips/filters, shag, (ice) bongs, pijpjes, waterpijpen, blunts alles is welkom!

    #2
    Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

    Je kan een meloen of ananas uithollen en als bong gebruiken. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar het lijkt me wel lekker.

    Verder doe ik voor de variatie wel eens een spiraal of shotgun tipje.
    foto (4).jpgtoipje.png

    Wietsigaar met een rakettip is ook een aanrader, de wietsigaar blijft goed aanstaan en gaat lang mee

    v.jpgv2.jpg

    Comment


      #3
      Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

      Zo die wiet sigaar ziet er wel erg lekker uit! Gaat dat niet snel uit, omdat je de heletijd afwisselt tussen tabak en wiet? Bij puur gaat ie ook zo snel uit.

      Comment


        #4
        Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

        Dat denk ik wel leyp. Je neemt eerst ff een shot wiet dan leg je em ff neer ofzo en dan gaat die door de shag niet uit.
        Prima joint voor in een groep trouwens.

        Comment


          #5
          Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

          Een paar spareribs op de barbecue, lekker doorroken. Verder blijf ik bij de traditionele shag + wiet + vloei.
          De wietsoort is van het grootste belang bij een smakelijke joint, vind ik zelf.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

            Ik wissel de laatste tijd veel tussen rook apperatus , De Verdamper van Evert , een ijswater pijp , Pure Chielm en natuurlijk het jointje
            S'morgens begin ik met de verdamper en de Chielm is voor het slapen gaan

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment


              #7
              Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

              @Cookaap hoe draai je zoiets dan? ik heb nog nooit zoiets gerookt en ik rook al iets van 3/4 jaar.. Ziet er als een ware delicatesse uit.


              @ventje wat bedoel je met pure chielm?

              Comment


                #8
                Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

                Je draait eerst een raket tip. Dat zijn 4 tipjes met nog een tipje eromheen. Dan doe je daar een vloeitje omheen en die lik je gewoon vast in een cone zegmaar.

                Dan druk je met een potlood wat shag erin en daarna weer wat wiet enz.

                Ik kan wel eens wat fotos maken van hoe je dat doet, maar dat komt er dan pas van het weekend op, of langer.
                Je kan zelf ook ff een manier verzinnen, zo deed ik dat ook.

                Comment


                  #9
                  Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

                  Een chielm die alleen gevuld is met weed

                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment


                    #10
                    Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

                    ice bong water met grenadine en lekker blokje hasj!

                    Comment


                      #11
                      Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

                      Ik vind t zelf altijd lekker om een jointje met smaakvloei te draaien (gewoon te verkrijgen in de 420shop)
                      Zelf vind ik de smaken jamaican rum en perzik erg lekker!


                      Daarnaast is een magic flight launch box(vaporizer) wel erg chill en niet al te duur
                      Toke on, fellow smokers

                      Comment


                        #12
                        Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

                        Een blunt is ook lekker, of een smaakvloeitje ja. Shotgun tip heb ik nog nooit geprobeerd, ben van plan het binnekort te proberen !
                        Keep on Smoking !

                        Comment


                          #13
                          Re: Lekkere manieren om wiet te roken?

                          pompen en hijsen ..

                          20 keer pompen, 1 keer hijsen ..
                          herhaal deze oefening tot je op een cm van de filter zit.

                          ga dan yogi style op je voorarmen rusten in handenstand en laat je flashen (filter omgekeerd in de mond van je vriend(in) en die blaast de longen leeg door wat nog rest van die peuk)

                          draaimolenfeest gegarandeerd.

                          Comment

                          Bezig...
                          X