Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

creatieve pijpjes of bongs maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    creatieve pijpjes of bongs maken

    Korting op 420shop

    #2
    Re: creatieve pijpjes of bongs maken

    Uhm...gooi je fles vol ijsklontjes ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: creatieve pijpjes of bongs maken

      Waarom koop je niet gewoon een bong? weet je zeker dat het goed moet zijn.

      En ik heb ooit eens ergens gelezen dat iemand een bong had gemaakt van een fles Jack.
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment


        #4
        Re: creatieve pijpjes of bongs maken

        Zelf maken is natuurlijk veel leuker dan Kopen en ook stuk creatiever
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: creatieve pijpjes of bongs maken

          Vroeger toen we nog stiekem blowden hebben we dat veel gedaan. Van uitgeboorde bezemstelen tot petflessen en omgekeerde emmers. Je hebt alleen wat creativiteit nodig.. Het design is altijd vrij simpel: koperen of aluminium buisje met opzetstuk, de rest kun je naar eigen gerief invullen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: creatieve pijpjes of bongs maken

            een bong van een ananas of meloen, ik heb t zelf nog niet geprobeerd maar het lijkt me wel lekker.

            Comment


              #7
              Re: creatieve pijpjes of bongs maken

              Heb met een vriend afgesproken samen een gigantische ICE bong te kopen zodra we de eerste keer oogsten (begin januari) omdat ik het wel leuk vind om kleine bongs/pijpjes te maken. Van die fles Jack had ik ook al eens gelezen. Uiteindelijk heb ik gisteren gewoon men laatste wietjes verbrand onder een drinkbus waar ik dan langs de bovenkant een rietje in had steken (luchtdicht gemaakt langs zijkanten) en dan al de rook zo naar binnen gezogen, ik was er lichtjes high van = )

              Comment


                #8
                Re: creatieve pijpjes of bongs maken

                Wow.. Drinkbus.. Wist ff niet wat het was :o Maar waarom niet gewoon naar b.v de shell gegaan?
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: creatieve pijpjes of bongs maken

                  Een drinkbus, lijkt me toch redelijk logisch? Hoe noem jij het dan? Ik woon echt in the middle of nowhere 's nachts nog blaadjes of andere dinges kopen gaat hier nergens in de buurt ...

                  Comment


                    #10
                    Re: creatieve pijpjes of bongs maken



                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: creatieve pijpjes of bongs maken

                      Heb weleens een appel doorboort, er een zeefje ingedrukt en gaan

                      Comment


                        #12
                        Re: creatieve pijpjes of bongs maken

                        Lekker qnq at noemen wij emmeren, kan je 1 joint in een heus hebben echt klappen krijgen!
                        Als je hetzelfde in et klein doet kan je het water vervangen door wodka

                        Waar ik hier voor reageer de icebong Home made, ik maakte dit altijd als tiener met wegwerpmateriaal dus hier gaan we:

                        Leg een grote fles water in de diepvries!

                        Flesje 0,5l
                        Blikje 33 cl
                        Buisje
                        Aluminium folie
                        Ducktape

                        Snij het flesje op 3/5 van de bodem doormidden. Snij nu de bodem van het blikje en doorprik deze met een dikke nagel maak er om deze manier een vergiet van.
                        Nu plak je wat ductape rond de randen van je fles zodat deze beter aansluiten.
                        Duw je "vergiet" in de het onderste deel van je fles een paar centimeter onder de tand.
                        Verwarm nu de fles rond je vergiet zodat het flesje er wat rond krimpt.
                        Nu nog een gaatje in de voet van je fles voor je pijpje in te steken en waar je je joint kan insteken.
                        Wil je pure wieroken waak je dan een cup uit de aliminiumfolie.
                        Brand nu nog een gaatje in de hals van je fles voor je vinger op te houden en zo je hijs kan regelen.
                        Nu haal je het ijs doe er wat van in je vergiet, giet er voldoende water of drank in.
                        Zet je hals erop, normaal gezien past dit mooi, of doe je dit mooi passen door de hals wat in te korten...
                        Draaie jezelf een lekkere jonko steek hem aan, stop hem in et buisje .
                        Draai je dop van je flesje, zet je vinger op de opening aan de hals en hijs tot je fles vol met dikke rook zit haal nu je vinger weg en hijs heel diep!
                        Voel je hoe zacht het binnenkomt, maar wat een bang in het hoofd
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          #13
                          Re: creatieve pijpjes of bongs maken

                          Die dat Q laat zien is oldscool !!!

                          en is de max ^^

                          vooral als je eens goed wil doorzakken , dan is dat wel de beste manier

                          groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            #14
                            Re: creatieve pijpjes of bongs maken

                            Had op Youtube gezien dat je ook een pijp van een appel kon maken, heel eenvoudig zelfs

                            Comment


                              #15
                              Re: creatieve pijpjes of bongs maken

                              Oorspronkelijk geplaatst door Grasmaaier View Post
                              Had op Youtube gezien dat je ook een pijp van een appel kon maken, heel eenvoudig zelfs
                              Lees hoe ik dit topic begon -.-

                              Comment

                              Bezig...
                              X