Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

combinatie alcohol en wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    combinatie alcohol en wiet

    Korting op 420shop

    #2
    Re: combinatie alcohol en wiet

    Normale reactie. Ik ben erflink van over mijn nek gegaan. Geef nu de voorkeur aan het groene goedje. Nooit meer een kater!

    Comment


      #3
      Re: combinatie alcohol en wiet

      alcohol consumeren doet iets helemaal anders dan cannabis roken ..

      van alcohol ga je je misselijk voelen bij overconsumptie, je was echter slechts 'aangeschoten' maar de combinatie met cannabis heeft vast je misselijkheid versterkt. van cannabis ga je ook wel wat draaien, zeker als je nog niet zo heel veel blowde .. maar de grote schuldige lijkt me toch de alcohol.

      overmatig cannabis gebruik komt zeer zelden voor, je moet al een hardleerse blower zijn tegen dat je lichaam ageert op wat je die avond blowde.

      ik denk ook dat de reactie vrij normaal was, je kan het pas echt gaan vergelijken door diezelfde ('slechte' naar jouw mening) wiet te blowen zonder de voorafgaande alcoholconsumptie.

      vooralsnog twijfel ik sterk of het nu aan de wiet zal gelegen hebben.

      uiteraard wens ik je betere blowmomenten toe in de toekomst. echter er zijn mensen die er 'slecht' op reageren en als dat bij jou toch het geval zou zijn dan kan je beter niet meer blowen.
      de toekomst zal het uitwijzen .. probeer een rustige avond en een rustig plekje uit en test het nog eens .. bij voorkeur met iemand die al wat meer blowde zodat je zeker bent dat je 'in veilige' handen bent indien het toch zou misgaan ..

      Comment


        #4
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: combinatie alcohol en wiet

          Sommige mensen kunnen niet tegen alcohol en drank tegelijk. Daar ben jij blijkbaar 1 van. Dat gaat ook niet meer weg/over.
          Ikzelf kan heel goed tegen de combinatie. Wiet versterkt de dronken, na 5 biertjes ga ik meestal over op een jointje.

          Het moet je maar net vallen

          Comment


            #6
            Re: combinatie alcohol en wiet

            Bedankt voor de antwoorden alleszins!
            Rond 12u had ik als laatste keer gegeten en dan rond een uur of 7 's avonds heb ik met een maat een fles Bombay gedronken. Verstandig is iets anders, had beter wel iets gegeten. Maar ik had niet echt verwacht dat het zo ging aflopen... Het rare was dat ik totaal niet misselijk was, ik voelde me wel al serieus aangeschoten. Na die joint voelde ik me raar en ben ik naar buiten gegaan, toen voelde het echt alsof ik te veel gedronken had (erg draaierig en wat misselijk).
            Dit was eenmalig en ervoor of erna heb ik er nooit meer last van gehad (omdat ik deze dan ook niet meer gecombineerd heb). Het zal waarschijnlijk zijn zoals jullie zeggen, sommigen kunnen ertegen en sommigen niet.
            Iemand die dit kan verklaren?

            Comment


              #7
              Re: combinatie alcohol en wiet

              Alcohol en wiet vind ik ook geen fijne combinatie, krijg er altijd zo'n draaierig achtbaan gevoel van + misselijkheid.

              Comment


                #8
                Re: combinatie alcohol en wiet

                Wiet na wijn is venijn.
                wijn na wiet is plezier.


                zo gaat dat bij mij. als ik eerst wiet rook, en ik begin daarna te drinken. dan kan het er wel eens stevig aan toe gaan.
                Maar om gekeerd, misselijk worden en over mijnen nek gaan.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Wiet na wijn is venijn.
                wijn na wiet is plezier.


                zo gaat dat bij mij. als ik eerst wiet rook, en ik begin daarna te drinken. dan kan het er wel eens stevig aan toe gaan.
                Maar om gekeerd, misselijk worden en over mijnen nek gaan.

                Comment


                  #9
                  Re: combinatie alcohol en wiet

                  Ik gebruik ze meestal samen, niet echt slechte ervaringen gehad de laatste 10jaar

                  Comment


                    #10
                    Re: combinatie alcohol en wiet

                    'S avonds een lekker glaasje wishkey en een jointje erbij heerlijk.
                    Grow bitch! Grow!

                    Comment

                    Bezig...
                    X