Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

na 9 weken uc nog steeds thc !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    na 9 weken uc nog steeds thc !

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik ben sinds eind oktober gestopt met blowen, na 9 weken was mijn urine nog steeds niet schoon.
    sterker nog volgens vincent van gogh verslavingszorg is mijn waarde in mijn urine alleen maar gestegen.

    eigenlijk zou dit dus niet kunnen omdat ik echt gestopt ben.
    weet iemand hier meer van

    #2
    Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

    Wij zijn kwekers geen dokters

    Comment


      #3
      Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

      Vincent was toen ook al gek.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

        was je een stevige roker!kan nog wel een paar maanden duren.

        Comment


          #5
          Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

          Je lichaam maakt zelf ook thc aan.... maar ook ik ben geen dokter....
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            #6
            Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

            Dat kan zolang duren ja.
            Afhankelijk van je vetpercentage en je rokersgewoonten kan het maanden duren zelfs !
            Daar zijn toch al wat topics over op JD.

            Je lichaam maakt geen THC aan Wel cannabis-achtige stoffen (vond ik hier) maar die vind je niet bij zo'n test.

            (het intrigeert me dat ze alleen rechtshandigen zochten voor dat onderzoek, ben ik als linkshandige toch speciaal)
            Last edited by QnQ; 5 February 2014, 09:59.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

              Je lichaam maakt geen thc aan hoor.
              Het lichaam maakt anti-stoffen aan tegen thc die je lichaam komt binnengeslopen.
              Is trouwens door die anti-stoffen dat je het stoned effect krijgt, niet door thc zelf.

              Zelf heb ik ook voor de wetsdokter moeten komen in verband met drugs en alcohol in het verkeer en heb allerhande tests moeten doorlopen.
              Ben dagelijks gebruiker en als ik wist dat ik naar de wetsdokter moest(je krijgt een afspraak), stopte ik voor enkele weken met roken. (niet dat dat veel helpt)
              Aan de hand van de afgenomen fysische testen kon er besloten worden dat er verschillende waarden te hoog waren in het bloed/urine.
              Maar aan de hand van psychologische test(waar ik veel gelogen heb tegen die wetsdokter) heeft die wetsdokter beslist dat ik niet verslaafd ben aan geen enkele drug.
              Hahaha had ik die goed liggen.
              Kwam ik terug van die dokter en heb van eerste maal dikke tuter gerold.
              Maar om te antwoorden op je vraag, denk dat ze je pis zullen verwisseld hebben ofwel maken ze je wat wijs.
              Kan ook zijn omdat afbraakstoffen van cannabis afgebroken en verzameld worden in de lever en dit enige tijd duurt tegen het weg is.
              Ergens bij andere instelling of iets dergelijk om 2e opinie/testen vragen.
              Grtz.

              Comment


                #8
                Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

                Je lichaam maakt geen antistoffen aan tegen thc. Wanneer houdt die fabel eens op?! Hoe komen mensen daar toch bij?
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

                  Water drinken ! Mensen die op zee / platform werken en getest worden , drinken voor de test veel water om de afval stoffen kwijt te raken ! positieve test mag je thuis blijven ! ( lassers drinken veel melk , biergist , blauwe bessen, peterselie zijn bloed zuiverend/ vocht afdrijvend )
                  Sporten wil ook helpen , afvalstoffen slaan zich op in je zwem bandje , of airbag , kort om , slaan zich op in lichaams vet en komt vertraagd vrij ,vandaar dat je na 9 wkn nog een hogere waarde hebt .
                  Probeer maar , de vrienden zeiden: dit keer komen ze er niet door, kan gewoon niet , niet als je zoveel blowt ! maar iedere 3mnd rolde ze weer door de test !

                  Veel suc6 grtz budha

                  Comment


                    #10
                    Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

                    Cannabis: 1 - 3 dagen bij incidenteel gebruik en tot 2 - 3 weken bij chronisch/intensief gebruik.
                    Bij cannabis moet je niet alleen letten op het bloed, maar ook op het vetweefsel.
                    Cannabis wordt via de longen opgenomen in het bloed. Het bloed brengt het naar alle organen.
                    Een deel wordt afgegeven aan het vetweefsel. Vervolgens geeft het vetweefsel het weer aan het bloed af.
                    Dat is zo weinig dat je daar niets van merkt. De afgifte vanuit het vetweefsel aan het bloed gaat heel langzaam.
                    Daarom blijft het dus ook nog 2 tot 3 weken in je urine aantoonbaar.
                    Dit afgeven aan het vetweefsel zie je overigens alleen bij cannabis!
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

                      Sorry, my bad. Het zijn de cannabisachtige lichaamseigenstoffen die het effect geven bij opname van.
                      Simpel gezegd dan.
                      Ben ik nu juist?
                      Grtz.

                      Comment


                        #12
                        Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

                        kwekers weten vaak meer dan dokters

                        Comment


                          #13
                          Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

                          Dit afgeven aan het vetweefsel zie je overigens alleen bij cannabis![/QUOTE]

                          Volgens mij ook bij medicijnen , en dat voelt niet fijn , daar word je stront ziek van ! het verbranden van lichaams vet zorgt er voor dat er veel afvalstoffen weer opgenomen worden , zo dat je verhoogde waarden krijgt in bloed en urine !
                          Water drinken dus ! Grtz budha

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Ervarings deskundige , noemen ze dat ! dat krijg je als je ten prooi valt aan de medische wetenschap !

                          Comment


                            #14
                            Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

                            Als je wil dat je bloed snel en goed schoon is, dan moet je voor een week verse 2L brandnetel sap per dag drinken..het is niet te zuipen echt mega goor...maar werkt als een speer. Dat gebruikte wij vroeger in het leger altijd als we wisten als er een bloed/urine test aankwam en die tip kwam van de hospik.

                            Comment


                              #15
                              Re: na 9 weken uc nog steeds thc !

                              Oorspronkelijk geplaatst door shivaman View Post
                              Je lichaam maakt zelf ook thc aan.... maar ook ik ben geen dokter....
                              www.cannabisonderzoek.nl/
                              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                              (running)

                              Comment

                              Bezig...
                              X