Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geur

    Korting op 420shop
    Zo,
    na gepakt te worden met een drugscontrole (belgie) en.alles kwijt te spelen + boete van 75 euro.
    Kwam men moeder met haar beste idee af; waarom rook je niet gewoon in je kamer?
    Dit zag ik wel zitte nu het probleem natuurlijk; de geur.
    ze vind het niet lekker rieken dus zou ik alle geur in mijn kamer kunnen houden zonder heel het huis te laten rieken?
    handdoek voor de deur hielp niet echt..haha :p dus tips?
    Alvast bedankt.

    #2
    Re: Geur

    wierrook na je jointje !
    niet dat dat niet stinkt, maar het is ff een ander geurtje..
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      #3
      Re: Geur

      Koolstoffilter en afzuigertje naar buiten.

      Of uitblazen in een koolstoffilter..

      Hmmm..was daar niet al een topic van ?

      Even 3 seconden zoeken....
      En ja hoorrrr...in dit deel van het forum zelfs.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-apparaat-ding
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Geur

        Ik rook sinds kort ook op mijn kamer en ik leg gewoon een handdoek voor de deur, dek de kieren goed af en laat zo dicht mogelijk bij de deur een stokje wierook branden.
        Soms steek ik ook een geurkaars aan maar dat is meer voor de gezelligheid

        Comment


          #5
          Re: Geur

          Gefeliciteerd met zo'n moeder! Moesten er meer van zijn
          Grow and blow with happyness.

          Comment


            #6
            Re: Geur

            Koop bij de Action/ blokker een Zorg dat je er 1 neem met een diep bakje waar flink wat water in kan doe daar klein scheutje
            Robijn wasverzachter in en steek het kaarsje aan je kamer gaat heerlijk ruiken naar wasverzachter in plaats van naar wiet.

            Suc6

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Koop bij de Action/ blokker een Zorg dat je er 1 neem met een diep bakje waar flink wat water in kan doe daar klein scheutje
            Robijn wasverzachter in en steek het kaarsje aan je kamer gaat heerlijk ruiken naar wasverzachter in plaats van naar wiet.

            Suc6
            Last edited by belladonna; 21 April 2014, 22:20.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Geur

              Ik heb ook zo'n ding, ik gebruik het niet voor wietgeur weg te werken want ik blow niet binnen, maar kan wel zeggen dat dit erg goed werkt want je ganse kamer ruikt ernaar, er bestaan ook blokjes met verschillende geuren die je er kan laten insmelten

              Comment


                #8
                Re: Geur

                Ja, ik heb die ook, maar die sterke geuren kan ik echt niet hebben als ik apestoned op de bank zit eh... dat komt niet goed.

                Buiten dat ...
                Als je regelmatig wiet rookt in een afgesloten ruimte gaat alles echt stinken, je kleren, de gordijnen, je bed, de bank, de vloerbedekking..
                En dan niet die lekkere wietgeur, maar tis een sterke soort asbak-lucht die overal in trekt.

                Om dat te coveren mag je wel 5 van die robijnverdampers inzetten.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Geur

                  Ik heb maar 1 tip en dat is de kieren goed af dekken

                  Comment


                    #10
                    Re: Geur

                    Vaporizer gebruiken? Heb er en tijd in huis mee gerookt. Niemand wist van niks. Magic flight launch box

                    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                    -

                    Comment


                      #11
                      Re: Geur

                      Alvast bedank voor alle reacties heb nu als ik ga roken, een handdoek voor de deur, kieren afgeplakt en na men jointje steek ik wat wierook aan.
                      Geen geklaag meer van de geur

                      Comment


                        #12
                        Re: Geur

                        Het is beter om ook tijdens het roken wat wierook te laten branden, laat de wierook zo dicht mogelijk bij de deur branden, zet een raam open en op een kiertje en blaas de rook uit in de richting van het raam. Op deze manier doe ik het altijd en heb nog geen last gehad van een naar wiet ruikend huis

                        Comment


                          #13
                          Re: Geur

                          Oorspronkelijk geplaatst door orgasmatron View Post
                          Het is beter om ook tijdens het roken wat wierook te laten branden, laat de wierook zo dicht mogelijk bij de deur branden, zet een raam open en op een kiertje en blaas de rook uit in de richting van het raam. Op deze manier doe ik het altijd en heb nog geen last gehad van een naar wiet ruikend huis
                          De wierrook die ik op dit moment heb is te straf om dit te doen :p dan proef ik wierook ipv men wietjes ;D

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Geur

                              Ik hoorde ooit dat een vochtige handdoek door de lucht zwaaien wel zou helpen. Persoonlijk heb ik een zwenkventilator waar ik stofzuiger-geursticks in heb gedaan. En het raam helemaal open, maar dat heb ik altijd. Wierook vind ik echt smerig, dubbel zoveel rook in de kamer. bah.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X