Rook inhaleren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • klaask
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2014
    • 2

    #1

    Rook inhaleren

    Korting op 420shop
    Beste forumleden.
    Ik heb een vraag, zelf blow ik nog niet erg lang en ik doe het alleen in het weekend rustig op de bank.
    Ik hoor van mensen dat hun de rook eerst in hun mond doen, en daarna ademhalen zodat het in hun longen kom.
    Ikzelf rook rechtstreeks in mijn longen.
    Is dit verkeerd, of is dit gewoon een andere manier om te roken?
    Word je op de manier om eerst het rook in je mond te doen en daarna te inhaleren meer stoned of niet?
  • EViLSLT
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 101

    #2
    Re: Rook inhaleren

    Hmm...

    Ik soms wel soms niet, als je de rook wat langer in je mond houdt, en deze is wat heet qua temperatuur (vaak aan einde van joint, soms heb ik het ook met een pijp/puur), dan koelt deze licht en kans dat je een kriebel, irritatie of hoestje hebt kleiner is.

    Gewoon roken zoals jij het plezierig vind

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Rook inhaleren

      836738001331741300.gif

      Sommige vragen .. tsjonge .. ik snap het gewoon niet.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Heribei
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 1140

        #4
        Re: Rook inhaleren

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
        [ATTACH=CONFIG]227871[/ATTACH]

        Sommige vragen .. tsjonge .. ik snap het gewoon niet.
        Sommige antwoorden verdienen een prijs hahaha!

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Rook inhaleren

          Ik heb het via de intake van de compressor: jointje erop en aanzetten. Dan sla ik een gaatje in mijn borstkas, prik door de longwand en zo 4 bar erin pompen. Joint wel in een keer op, maar je voelt hem vijf dagen later nog!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • klaask
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • May 2014
            • 2

            #6
            Re: Rook inhaleren

            lR2 dat lijkt me geen chille manier haha.
            Maar even zonder grappen, ik ben 18+ ja en meen dit als serieuze vraag.
            Aangezien ik normaal nooit rook geen sigaretten of niks, vraag ik mij dit af.
            Bedankt voor je antwoord evilst

            Comment

            • BuTTonBaSHer
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 238

              #7
              Re: Rook inhaleren

              Het maakt geen hol uit. Wat wel helpt is de rook wat langer in je longen laten zitten zo dat goed alle werkende bestandsdelen en andere teringzooi opgenomen worden.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment

              • hatsijoe
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Dec 2013
                • 321

                #8
                Re: Rook inhaleren

                Klopt

                Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                Comment

                • DenSchimmige
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2013
                  • 1132

                  #9
                  Re: Rook inhaleren

                  Ik rook nooit over mijn longen... weet je hoe gevaarlijk dat is!
                  Moet je echt niet doen hoor. kun je enge ziektes van krijgen heb ik gehoord





                  srry kon het niet laten
                  If life keeps putting you down, You better stay high

                  Comment

                  • SweetMango
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 1252

                    #10
                    Re: Rook inhaleren

                    Jullie zijn echt erg boys, maar wel grappig
                    sigpic

                    Comment

                    Bezig...