Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Handige hulpmiddelen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Handige hulpmiddelen?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Handige hulpmiddelen?

    Die buisjes koop ik ook.. heb en stuk of 10 in huis. Zijn redelijk goedkoop, dus dat die kapot gaan maakt niet veel uit..
    En futurola joint roller is ook zeer handig vind ik!
    -

    Comment


      #3
      Re: Handige hulpmiddelen?

      Ik heb ook al tig van die buisjes versleten :p, maar idd, ze zijn goedkoop.
      Joint roller heb ik ook overwogen, maar gaat nog prima zonder.

      Comment


        #4
        Re: Handige hulpmiddelen?

        Ik vind een aansteker altijd wel handig. Tip en vloei ook. En een asbak. Grinder van de action.
        Mascotte filtertip (90 filters voor sjekkies in een zakje voor 40 cent) vind ik niet lekker. Maar maatjes draaien er soms mee.
        Inmiddels heb ik in weer en wind, licht en donker, koud en warm leren draaien. Ik kan het inmiddels met mijn ogen dicht, dus echte hulpmiddeltjes vind ik niet nodig.
        Ik heb wel van die purepijpjes, waterpijpen en weet ik veel allemaal in de kast liggen, maar ik doe daar niks mee.

        Handigste vond ik wel een storm-aansteker die niet uit waait. Als je dan lekker aan het wandelen/chillen/vissen bent, dan zit je niet te wachten op een vuurtje dat steeds uit waait.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Handige hulpmiddelen?

          Klein thermosflesje voor me wiet dan komt er niet zo'n sterke lucht uit me tas/jas.

          Comment


            #6
            Re: Handige hulpmiddelen?

            Een grinder van de action?
            Baas in eigen brein.

            Comment

            Bezig...
            X