Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met bongs?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ervaringen met bongs?

    Korting op 420shop
    Ik wil graag wiet roken vanaf een bong maar ik heb er verder geen ervaringen mee, gister was ik in een headshop en daar heb ik echt een paar mooie bongs gezien. De verkoper wilde me maar al te graag een bong van een van de grote merken aansmeren maar kon me weinig info geven. Toen dacht ik ik ga even zoeken op internet wat nu hot is en waarom. In de bongs die ik gister zag zaten verschillende mooie constructies maar wat is de functie ervan en wat is het verschil tussen een grote en een kleine bong. Wat raden jullie mij aan?

    #2
    Re: Ervaringen met bongs?

    Verschillen/overeenkomsten:
    Hoe groter de bong, hoe meer je er in kunt roken (of hoe meer rook er mogelijk in zou kunnen).
    Hoe langer het netwerk van pijpjes, hoe koeler de lucht.
    Lucht zou zogenaamd gezuiverd worden door het bongwater (is maar deels waar; je lurkt zo hard dat de bubbels toch door het water trekken zonder gefilterd te worden, anders is er ook weinig te roken)
    De smaak is wat minder scherp en zwakker door het gebruik van een bong.

    Ik zie zelf de meerwaarde van een bong niet. Een jointje is net zo lekker, of lekkerder, en een boel minder gedoe.
    Als je BHO of hasj rookt, dan is een bong een leuke middenweg; je hebt geen tabak nodig, maar het brandt wel sneller op.

    Een bong is volgens mij vooral een statussymbool, een manier om te zeggen: "welkom bezoeker, ik rook wiet". Of iets leuks voor de sier.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X