Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet verspilling bij verdampen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet verspilling bij verdampen?

    Korting op 420shop
    Hey allemaal,

    Ik zit er over na te denken om een verdamper aan te schaffen van pocket formaat. Vooral omdat ik nog onder het dak van mijn ouders woon en ze weten niet dat ik wiet rook. Dat wil ik graag voorlopig zo houden.

    Een verdamper leek mij de oplossing. Minder rook, minder geur, bij een raampje gaan zitten en dampen maar. Zo heb ik mij ingelezen in de verdampers.

    Ik zat zelf de denken aan de Flowermate 5.0 zakformaat vaporizer, veel over gelezen en er staan alleen maar goede reviews op het internet er over.

    Mijn vragen:
    - Is het inderdaad zo dat de geur ervan zo minimaal is dat als je bij een raampje gaat zitten en uit het raam blaast dat je niks er van kan ruiken?
    - Als de verdamper aan staat en je stopt er wiet in, dan is de kamer altijd op temperatuur. Is het dan niet zo dat er veel wiet verspilt gaat omdat je niet altijd loopt te hijsen maar ook rook aan het inhouden, uitblazen, etc bent?

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Wiet verspilling bij verdampen?

    - als je ouder niet roken dan ruiken ze het sowieso
    - roken ze zelf dan heb je een kans dat ze het niet ruiken.

    Comment


      #3
      Re: Wiet verspilling bij verdampen?

      Wat ik vele malen heb gedaan is naar buiten met een wietpijpje en "even naar de winkel om wat te eten te halen". Daarna meteen de douche in en op bed film aanzetten.
      Waar ik naar op zoek ben is een makkelijkere manier, vandaar de verdamper omdat ik heb gelezen dat de geur veel minder is. En er zitten natuurlijk veel meer voordelen aan een verdamper.

      Als ik de verdamper mee zou nemen in de badkamer, douche aan, dampen en rook uit het raam blazen en daarna een douche neem, zouden ze het dan nog steeds ruiken?

      Comment


        #4
        Re: Wiet verspilling bij verdampen?

        Gewoon geen wiet binnen roken als je ouders dat niet willen.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Re: Wiet verspilling bij verdampen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
          Gewoon geen wiet binnen roken als je ouders dat niet willen.
          Het hoeft ook niet per se binnen, ik vind het prima om even naar buiten te gaan en een wandelingetje te maken.
          Maar als ik dan terug binnen kom, stinken vooral mijn handen en adem naar wiet.
          Zal dit met een vaporizer weg/minder zijn?

          En weet iemand het antwoord op deze vraag?
          - Als de verdamper aan staat en je stopt er wiet in, dan is de kamer altijd op temperatuur. Is het dan niet zo dat er veel wiet verspilt gaat omdat je niet altijd loopt te hijsen maar ook rook aan het inhouden, uitblazen, etc bent?

          Comment


            #6
            Re: Wiet verspilling bij verdampen?

            Ik heb een Plenty vaporizer en daar ruik je echt niets van.

            Daarbij gaat het verwarmingselement vanzelf uit als de temperatuur bereikt is. Er kringelt dan inderdaad wel een heel klein beetje damp uit, maar als je het apparaat bewust aanzet dan moet je er ook maar even wat haaltjes van nemen. Of je houdt je duim er even op.

            Als je het apparaat dan neerlegt koelt het vanzelf af en komt er ook geen damp meer uit.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Re: Wiet verspilling bij verdampen?

              Iemand die zelf geen wiet rookt ruikt het altijd als jij wiet hebt gerookt.
              De geur trekt overal in, je kleren, je huid, je haar, de vloerbedekking, de gordijnen etc..
              Het is een kwestie van tijd dat ze het doorhebben.

              Als het zo'n probleem is zou je misschien lekker nog even wachten met wiet roken tot je een eigen woonruimte hebt.
              Of anders gewoon je ouders vertellen, je bent tenslotte minimaal 18 jaar, dus volwassen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Wiet verspilling bij verdampen?

                Als je wiet rookt wel ja, maar het gaat over verdampen. Dat ruik je niet.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet verspilling bij verdampen?

                  Volgens mij ook niet!
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet verspilling bij verdampen?

                    Een moeder hoeft het niet te ruiken, die hoeft je maar aan te kijken als je stoned bent en je valt door de mand.

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet verspilling bij verdampen?

                      Dat is wel helemaal waar Flint, een moeder merkt dat gelijk
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet verspilling bij verdampen?

                        Ik heb de Flowermate (Ik geloof de 5.0S), en ik ben er heel tevreden over. De geur valt heel erg mee, maar het is er wel. Ik denk dat het nog steeds wel even te ruiken valt, ook al zit je bij het open raam. Dat doe ik namelijk ook regelmatig omdat mijn huisbewoners het vinden stinken, en die klagen dan nog steeds.
                        Volgens mij is er wel een groot verschil in de mate waarin het in je haar/kleding gaat zitten. De geur is dan bij roken volgens mij veel erger.

                        Wat betreft je laatste vraag, denk ik eerder dat het andersom werkt. Maar ik heb geen persoonlijke ervaring met het roken van wiet, omdat ik zelf niet rook. Van wat ik zo zie in mijn omgeving, denk ik eigenlijk dat je er door te dampen meer uit kan halen. Dit omdat je het vaker kunt verwarmen en dezelfde wiet dus eigenlijk kan hergebruiken. Ikzelf neem meerdere trekken achter elkaar tot het lampje uitgaat. Maar ook al zou je dat niet doen, als je gewoon het glazen mondstukje erop laat zitten, dan ontsnapt er geen damp. Dus dat is niet echt een probleem.

                        Verder ben ik wel eens met wat hierboven ergens stond; dit forum is bedoeld voor meerderjarigen, en als je 18 of ouder bent, mag je je eigen keuzes maken in het leven en kun je het je ouders dus maar beter gewoon zeggen. Uiteindelijk loopt dat toch wel een keer mis, neem dan beter gewoon verantwoordelijkheid en ga niet stiekem lopen doen.
                        Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

                        Comment


                          #13
                          Re: Wiet verspilling bij verdampen?

                          Bedankt voor alle reacties, ik ben er een stuk wijzer over geworden.

                          Wat betreft het stiekem doen ben ik het met jullie eens. Ik zou het ze graag vertellen, maar ze hebben een zeer uitgesproken mening over roken: het is slecht en je moet er niet aan beginnen. Ik ben bang dat ze dezelfde mening hebben over wiet. Kan ik wel 18 zijn, maar ik woon toch nog onder hun dak en moet elke dag tot ik uit huis ga (waarschijnlijk over een paar maanden) natuurlijk gewoon met ze omgaan. Hierom wacht ik liever tot ik uit huis ben om het ze te vertellen. Ik denk niet dat het heel gezellig zal zijn als ik het ze zou vertellen.

                          Comment


                            #14
                            Re: Wiet verspilling bij verdampen?

                            Als je over een paar maanden toch het huis uit gaat, kun je dan niet gewoon een paar maanden wachten? Je moet het zelf weten, natuurlijk... maar toch.
                            Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

                            Comment


                              #15
                              Re: Wiet verspilling bij verdampen?

                              Ik heb een da vinci, de geur is erg zwak maar is er wel, toch ruikt het naar mijn mening nog naar iets anders dan naar pure wiet, maar het word namelijk ook niet verbrand maar verdampt

                              Gebruik het niet super veel maar ben er erg tevreden over!

                              Comment

                              Bezig...
                              X