Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet en Drank?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ja ik ben het helemaal met sirhc eens . Ik vind beide erg lekker en als het dan weekend is en het is gezellig waarom dan niet allebei

    Comment


      #17
      Re: Wiet en Drank?

      Eerst smoken dan drinken.

      Dubbel draaierig. Helemaal geweldig. Zeker als ik opstap ben.

      Heb pas 1x gesmoked nadat ik gedronken had en toen heb ik gekotst. Maar dat kon ook door de combinatie veel drinken en eten zijn gekomen haha.

      Comment


        #18
        Re: Wiet en Drank?

        Eerst drinken en erna blowen, wordt je echt mega melig van is mijn ervaring. Eerste paar keren dat ik dat deed ging het overigens wat minder goed, je moet er even aan wennen.
        Niet helemaal klem drinken, eerst een drankje of 5, dan een lekkere splif en genieten

        Comment


          #19
          Re: Wiet en Drank?

          Mijn ervaring;

          Eerst drinken dan blowen
          Als ik eerst drink (tot ik beetje tipsy ben) en dan een lekkere joint opsteek met een kameraad op een goed feestje terwijl er juist een goed liedje wordt gedraaid dan kan ik wel gaan :p
          Echter, als ik ladderzat ben (zoals op mijn eerste cantus - en direct ook mijn laatste) en ik rook dan ne poekel, dan ben ik scheef da het niet normaal is xD

          Eerst blowen dan drinken
          Als ik eerst heel veel blow en dan begin te drinken dan ben ik vies stoned. Ik zit er dan ne hele avond bij in mijn eigen gedachten en ben niet in staat om iets te doen.

          Daarom, de gulden middenweg. Wat wiet en wat bier mixen, zonder te overdrijven.

          Dan heb je een leuke avond :p

          Peace

          Comment


            #20
            Re: Wiet en Drank?

            Ik zal de twee nooit mixen, het effect van weed mag niet gemengd worden met een ander effect. Of ik blow de hele avond of ik drink de hele avond.
            Maar ja ik ben dan ook geen 20 meer....
            She gives me the Blues ...

            Comment


              #21
              Re: Wiet en Drank?

              Als ik het doe maakt het geen verschil of ik eerst blow dan drink of eerst drink dan blow, valt altijd goed Ik heb der nooit problemen meegehad en ga ik ook niet krijgen denk ik Gewoon zelf keer proberen wat jij kan hebben ben je der snel zat achter.

              grtzz

              Comment


                #22
                Re: Wiet en Drank?

                Hhahahaha,,,,,,,,,,,, leuke replys.........
                Wel, voor mj is het ook een mix......... Hoewel ik er toch wel teveel bij drink......

                Comment


                  #23
                  Re: Wiet en Drank?

                  ik doe eigenlijk altijd alles door elkaar.
                  en met uitgaan drink ik, blow ik tussen door af en toe.
                  en na een xtc rook ik vaak wiet zodat ik lekker slaap.
                  verschilt misschien p.p of je er goed tegen kan.

                  Comment


                    #24
                    Re: Wiet en Drank?

                    stronken kan lekker zijn, maar zelf moet ik meestal kotsen.
                    als de drank er dan uit is, is het meteen weer goed en kan ik doorzweven...
                    denk dat het toch een persoonlijke grens is, maar over het algemeen raa ik af veel te zuipen bij t smoken...

                    Peace
                    [ Let the Herb reveal you to yourself . . . One Love ]

                    Comment


                      #25
                      Re: Wiet en Drank?

                      nee ik blijf erbij, combinatie in welke volgorde dan ook:
                      Wiet + drank = spouweuh...
                      grow da weed, smoke it's buds

                      Comment


                        #26
                        Re: Wiet en Drank?

                        ik drink wel vaak bij mijn jointje een lekker biertje amstel of heineken maar als ik me kas dronken drinken en daarbij ook nog ga blowen word ik alleen maar moe dus dat is af te raden

                        Comment


                          #27
                          Re: Wiet en Drank?

                          Ik kan rustig heel de avond vertoeven met bacardi cola en dan midden in de nacht nog een flinke joint nemen........

                          Als het andersom gaat gaat de drank meestal niet meer.......

                          Dan ben ik stoned dan drink ik bier echt sloom tevens als bacardi cola. Ik ben dan ook niet echt meer in een zuip bui....meestal wil ik dan eten
                          NLX outdoor kweek 2011
                          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                          Comment


                            #28
                            Re: Wiet en Drank?

                            Ik sluit me aan bij SaRs!

                            kan perfect gecombineerd worden op feestje ,, maar mag wel beide niet van overdrijven ..

                            Comment


                              #29
                              Re: Wiet en Drank?

                              sterke alcohol met wiet vind ik veel beter te verdragen dan bier omdat dat op de maag zwaarder valt vind ik, bv tequila

                              Comment


                                #30
                                Re: Wiet en Drank?

                                Als ik vroeger nog alcohol dronk combineerde ik altijd de 2 samen . Kdronk dan een whisky cola samen met ne goeie joint . Maar nu is het enkel nog wiet en geen drank nemeer .

                                Grtzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X