Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet en Drank?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Wiet en Drank?

    Ik begin bij t eten, met een glas wijn.
    2 of 3 wijntjes verder...
    weer een uur later blowtje(puur) met een limo en een zak snoep.
    Totaal tevreden net zoals nu gezellig ff n berichtje doen.

    Wat mij betreft gaat dit al jaren goed zo.

    Groetjes Carmini

    Comment


      #32
      Re: Wiet en Drank?

      Op feestjes
      Keep It Green

      Comment


        #33
        Re: Wiet en Drank?

        Glaasje wijn, porto of 'n lekker cocktailtje in de zetel (op de bank, voor de nl'rs ). Maar meestal opteer ik toch voor 'n fles frisdrank (de smaak gewoon), buiten cola... Bijzonder nefast voor je tanden, 't zuur in cola & de nicotine van de tabak (shag)!

        Uitgaan, net hetzelfde... Geen of bijzonder weinig alcohol en enkel 't heerlijke van de weed

        Comment


          #34
          Re: Wiet en Drank?

          Ik mix ook,maar als ik overdrijf met zowel blowen als drinken heb ik prijs....
          dan is de wc-pot men beste vriend, lol.

          Comment


            #35
            Re: Wiet en Drank?

            Ik heb er geen problemen mee, kan blowen en zuipen door elkaar wat ik wil. Graag zelfs.
            Sterker nog, een joint is een prima anti kater middel als je echt te veel gezopen hebt. Maakt niet eens uit waar op de avond je die rookt, voor je gaat zuipen, na je gaat zuipen, tijdens het zuipen.
            Ben niet de enige die dit zegt.

            Comment


              #36
              Re: Wiet en Drank?

              Zolang ik thuis ben beide,lekker wijntje tijdens koken/eten en eventueel een incidenteel glaasje whisky.Draai dan wel iets lichtere.

              Als ik uit ga laat ik m'n wiet thuis.
              Als ik drink en blow en dan nog naar huis moet fietsen??gevaar op de weg en weet de volgende dag dan niet hoe ik ben thuisgekomen,ook niet echt handig.
              Paar keer gebeurd,(hardleers),sindsdien pas thuis weer eentje roken.

              Grts
              Daniella
              Last edited by misty; 24 July 2009, 16:09. Reden: Schrijffoutje
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment


                #37
                Re: Wiet en Drank?

                Oorspronkelijk geplaatst door sneeper4life View Post
                Als ik het doe maakt het geen verschil of ik eerst blow dan drink of eerst drink dan blow, valt altijd goed Ik heb der nooit problemen meegehad en ga ik ook niet krijgen denk ik Gewoon zelf keer proberen wat jij kan hebben ben je der snel zat achter.

                grtzz

                same here!

                Comment


                  #38
                  Re: Wiet en Drank?

                  Vorige nacht heb ik daarmee wat meegemaakt waarvan ik niet dacht dat het nog kon overkomen. Om 2 uur 's nachts lag ik naar de klok te kijken met het voorgevoel dat ik geen oog zou dichtdoen, dus terug naar beneden om daar iets aan te doen. Vette joint gerold en tegelijkertijd 2 slaappillen met een bierglas wijn naar binnengespoeld. Normaal slaap ik dan wel. Deze keer een foute combinatie want binnen de minuut rennen naar toilet om pure wijn te kotsen. Dan nog sigaret, glas water en terug naar bed. Weer de hele tijd wakker, pas later eraan gedacht dat ik met de wijn ook de pillen ook de pillen er had uitspuwd.
                  Ben eigenlijk geen moment ziek geweest, alleen erg geschrokken.

                  Comment


                    #39
                    Re: Wiet en Drank?

                    haHAAA!
                    Ik kan ze combineren
                    wtf ik kan het al keilang niet en nu werkt het ineens
                    Stronken ruled
                    grow da weed, smoke it's buds

                    Comment


                      #40

                      Comment


                        #41
                        Re: Wiet en Drank?

                        Ik mix beide altijd, aangezien ik altijd wel blow. Dus als ik dan net uitga.. ja combinatie van beiden, veel mensen kunnen er niet tegen maar het went heus wel en is een appart gevoel.

                        Grtz

                        Comment


                          #42
                          Re: Wiet en Drank?

                          amaj gistre 5pintjes en 3jointjes, was echt lekker weg. Ik hoorde morse-code terug in men bedje
                          grow da weed, smoke it's buds

                          Comment


                            #43
                            Re: Wiet en Drank?

                            Mix altijd alcohol en wiet en heb nooit slechte ervaringen alleen de eerste keer maar dat was even wennen:p

                            Comment


                              #44
                              Re: Wiet en Drank?

                              Stronken zijn kan goed en slecht uitpakken

                              Op mijn verjaardag was ik stronken en voelde ik me heel fijn.

                              En laatst op een festival en toen heb ik 5 keer gekotst

                              Tip: Als je stoned bent moet je geen bier gaan drinken want dat is dan zo smerig ik zou mix drankjes aan bevelen MalibuCola ofzo

                              Comment


                                #45
                                Re: Wiet en Drank?

                                Ik heb da ooit is geprobeert en toen hebbe ze mij bijna moeten afvoeren. De combinatie van wiet en alcohol kan dodelijk zijn, niet proberen dus, of met maten.
                                as it was in the beginning,
                                so shall it be in the end
                                -BM-

                                Comment

                                Bezig...
                                X