Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet en Drank?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Wiet en Drank?

    Nou het ligt eraan hoeveel ik zuip Als ik aangeschoten ben en ik steek een jonko op, geen probleem. Maar sta ik op mn kop van de drank en steek er dan een op... Damn. Niet fijn. Laatste keer waren al mn herinneringen fuzzy.

    Als ik eerst blow, en dan aan t zuipen sla heb ik weer nergens last van.

    Comment


      #62
      Re: Wiet en Drank?

      slechte ervaring door de combo met goldstrike, verdomme dat spul is lekker, alleen een hele dodelijke combinatie voor mij.

      Comment


        #63
        Re: Wiet en Drank?

        Voor mij liefst een pintje of 3-4, dan een joint, nog een pintje, nog een jointje, pintje.
        En dan 3 redbulls om thuis te geraken.
        If I had a world of my own, everything would be nonsense.

        Comment


          #64
          Re: Wiet en Drank?

          Iedereen zegt hier dat je eerst moet blowen, dan drinken, maar dit is ook niet zo slim.

          Ik was nieuwjaar gaan vieren in brussel, een geweldig feestje (drum and bass, dubstep, breakcore en hardcore), ik had er al wat gedronken, maar was totaal niet dronken en voelde niets.
          Toen eentje gerold, en opgerookt met twee man. Er lag genoeg tussen en het was een sterk wietje dat ik toch al ettelijke maanden had laten rijpen. Ik was dus redelijk baked.

          Maar waar ik nou effe niet aan gedacht had was dat vlak na je geblowd hebt je bloed sneller gaat stromen. En ik nam een paar slokken van m'n flacon (platvink zoals nederlanders zeggen) rooie wodka die k had mee genomen van thuis.
          En dan was ik dus goed stronken, zoals jullie het noemen. xD Ik deed effe teken naar m'n smokebuddy en lief dat k moest gaan zitten, en dan ben ik naar de uitgang gewaggeld, zowat iedereen net niet omver gelopen, om me daar dan eventjes neer te zetten. En na een kwartiertje was alles weer op en top.

          Mn lief vertelde me dat een van haar vrienden die mee was zei "dat snap ik nu niet, hoe hij zo hard stoned kan zijn en een kwartier later weer meer energie heeft om te staan springen dan de rest van de zaal samen". Voelde ik me toch eventjes trots, ook al weet ik dat dat komt omdat tegen dan die flashflood van wodka is uitgewerkt (je bloed stroomt sneller gedurende 20 minuten, daarna gaat het terug naar normaal).
          Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

          Comment


            #65
            Re: Wiet en Drank?

            ik doe echt alles door elkaar in weekend hoor
            ik ben nog bijna nooit fout gegaan

            grtz

            Comment


              #66
              Re: Wiet en Drank?

              Een aantal jaar geleden kon ik alleen maar drinken en daarna pas blowen. Tegenwoordig maakt het me geen verschil meer. Ik drink mijn biertje leeg om dan vervolgens aan mijn pijp te roken. Maar voordat ik ga drinken ben ik dan ook al stoned. Ik moet er wel bij zeggen dat ik heel goed tegen alcohol kan en me nooit zat drink. Het moment dat ik me zat ga voelen stop ik met het drinken van alcohol. Zo voel ik me dus uiteindelijk heel wazig. Maar op een super relaxed manier. Ik drink in principe alleen op feestjes.
              Why drink and drive when you can smoke and fly

              Comment


                #67
                Re: Wiet en Drank?

                Als ik de 2 combineer word ik zeer sociaal en dat ondervind ik vooral op feestjes of festivals!

                Comment


                  #68
                  Re: Wiet en Drank?

                  ik drink sinds een paar maanden nooit meer bij joints, daar word ik misselijk van en dan verspillen we wiet en alcohol, en da wille we nie e

                  Comment


                    #69
                    Re: Wiet en Drank?

                    ik vind de combinatie niet geslaagd, ik ga er vreselijk fout van haha.
                    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                    Comment


                      #70
                      Re: Wiet en Drank?

                      vooral op een feestje goed te doen! of je nou ervoor tussendoor of erna smoked..
                      nog nooit slechte ervaringen mee gehad. heb altijd dat ik met vlagen stoned ben en dan weer dronken.
                      als je aan de sterke drank gaat en dan een goeie joint rookt ben je wel ver weg..

                      Comment


                        #71
                        Re: Wiet en Drank?

                        Als ik het rustig aan doe kan de combinatie alcohol - weed wel goed werken. Als ik er heel zwaar invlieg dan is er meestal maar een jointje nodig om me vakkundig neer te leggen Met (zwaar) bier gaat het minder goed, maar icm alcohol zoals rum-vodka... gaat het me meestal goed af...

                        Comment


                          #72
                          Re: Wiet en Drank?

                          Ik doe het alle 2 tegenlijk en heb er echt helemaal geen last van Maar ik kan ook echt heeeel goed tegen alchool, ik heb er nog nooit van gekotst of me heel slecht gevoelt

                          Comment


                            #73
                            Re: Wiet en Drank?

                            Ik drink graag bier en rook graag wiet, maar niet tegelijk. Als ik ga bieren en ik steek er een joint bij op, gaat het bieren een stuk langzamer. Dus, bier opdrinken en dan daarna een joint.

                            Comment


                              #74
                              Re: Wiet en Drank?

                              Ik heb het vaak samen gedaan. Ik heb de ervaring dat als ik blow en drink samen, dat ik altijd heel erg van de kaart af ben. Eerst blowen en dan drinken werkt bij mij niet, want als ik eenmaal een beetje stoned ben, laat ik mijn drinken vaak staan en wil ik het ook niet meer opdrinken, vooral bier. Als ik eerst drink en daarna een blowtje rook dan moet ik vaak kotsen. Mijn enige uitzondering is na een avondje stappen, een jointje roken voordat ik naar bed ga. Dat is wel fantastisch

                              Comment


                                #75
                                Re: Wiet en Drank?

                                Heb zelf een slechte stronken ervaring gehad dus ik mix wiet en drank echt nooit meer, me lichaam slaat ervan aan de kook en ik krijg er zweetaanvallen van
                                Nee doe mij maar een sticky

                                Comment

                                Bezig...
                                X