Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

    Oorspronkelijk geplaatst door THEBIRD View Post
    Nou ziet er allemaal moeilijk en professioneel uit als je het mij vraagt!
    Laat mij maar lekker me stick roken, ben nog niet overtuigd door dit topic.
    Valt wel mee toch? Mijn setup bestaat uit een adapter (powwwaaah!en temperatuur instellen), de verdamper en een bubbler. Ik kan ook alleen de verdamper met een batterij gebruiken als ik ergens zou zijn waar geen stroom is. Natuurlijk zijn er ook zat vaporizers waarmee het gebruik letterlijk een druk op een knop is. Alles moet wel eens schoongemaakt worden maar dat doe ik met plezier.

    Ik moet wel zeggen dat nadat ik stopte met roken de overstap van joint naar vaporizer natuurlijk niet meer dan logisch was. Eerst dacht ik nog "ik hoop maar dat vapen wel een beetje lekker is, zo lekker als een jointje zal het niet worden natuurlijk". Na de eerste keer dampen moest ik er om lachen. Het is echt lekkerder, smaakvoller en veeel gezonder dan een jointje
    Autoflowers 2016

    Comment


      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

      Hmmm dankjewel voor de uitleg luhoe

      Het klinkt allemaal goed, maar blijf toch bij het gebruikelijke vloei en tip
      Groene vingers

      Comment


        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

        Sinds vandaag de Flowermate v5.0s pro binnen gekregen en wat ben ik er blij.
        Nadat de davinci ascent kapot was gegaan had ik een pen vaporizer gekocht maar deze had een nare bijsmaak koper smaak wat immer niet gek omdat een gedeelte van koper is.

        Nu de Flowermate nu 2 sessies gedaan en hij doet precies wat ik had gehoopt lekker damp geen na(re) smaak.
        Bij vaposhop zag ik een grinder om de pods te vullen dus deze heb ik vandaag besteld plus extra pod reserve mondstuk en reserve spullen voor mijn arizer V-tower nieuwe slangen gaasjes de rechte en kommetjes en een reserve bowl.
        De pod zijn handig deze kun je thuis vullen en zo kun je snel wisselen en hoef je als je bv op een festival bentniet de kloten met het vullen van de vaporizer

        Dus de aankomende tijd geen nieuwe spullen voor de vaporizer meer nodig.

        Comment


          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

          Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
          De pod zijn handig deze kun je thuis vullen en zo kun je snel wisselen en hoef je als je bv op een festival bentniet de kloten met het vullen van de vaporizer.
          Heb zelf de Flowermate V5.0 Pro Mini. Daar had ik dus op zondag (cannabis bevrijding dag) problemen mee, aardig wat wiet verspilt door het bijvullen van de vaporizer buiten in de wind. Op een gegeven moment was ik er klaar mee.. draaide ouderwets me jointje en ging weer verder.

          Al met al, ik ben blij met mijn flowermate en zal van het weekend ook wat extra pods bestellen
          BTW, wat is je favoriete temperatuur om te vapen met je flowermate witpen?
          Ad usum proprium!

          Comment


            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

            Ik was ook aan nadenken om voor de mini te gaan maar ik kon de batterij duur nergens goed terug vinden en toen ben ik voor de normale gegaan.
            De mini is ook erg mooi vooral de formaat en het opladen via usb.

            Pods zijn erg handig zag wel op de site van flowermateusa dat er 2 maten zijn nu ben ik benieuwd welke ik krijg, het is jammer om wiet te verspillen met het vullen van de vapo. De Davinci Ascent is helemaal onhanding om te vullen.

            Temperatuur zet in nu op 185 graden dit doe ik ook met de V-tower en met de ascent.
            Maar ik moet nog spelen welke ik het fijnste vindt over een tijdje laat ik wel weten pas 2 keer gebruikt.

            Comment


              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

              Sinds dinsdag heb ik de grasshopper ontvangen.

              Er was veel hype over de eerste echte convectie portable vaporizer. Een volcano in pocketformaat dus.
              Maar ik had al de wisper2 (butaan vaper, niet aan te raden) en recent de pax2. Dus heb ik maar even gewacht om het ding aan te schaffen.

              Op zich was/ben ik ook zeer tevreden over de pax2. Ik gebruik(te) hem dagelijks en hij doet goed zijn ding.

              Maar toen ik hem zag staan in de vaposhop 2 dagen voor mijn verjaardag, kon ik het niet laten
              En ik heb er nog geen seconde spijt van. Wat een ding.

              pro:

              Snelle opstarttijd (binnen de 5 sec kun je vapen op alle standen)
              45W heater. Wat resulteert in altijd genoeg warmte zelfs als je kunt zuigen als een stofzuiger op steroids. Dikke wolken dus!
              De extractie van de kruiden is ongelooflijk. Met de pax heb ik inconsistente abv. Met de GH is alles netjes hetzelfde kleur.
              Stealth! Hij ziet er uit als een pen. En weegt amper 55gram! Draagbaar is geen probleem.
              Hij ruikt minder dan de pax. Na of voor de vape sessie ruikt de GH bijna niet. In vergelijking, de pax of wispr ruiken een stuk meer!
              Convectie!!!


              cons:
              Batterij levensduur is kort. Kracht eist hier een tol. Je kunt gelukkig wel opladen en vapen en de batterijen zijn goedkoop.
              Batterijen zijn eigen makelij! Geen AA of 18650. Je moet ze dus daar kopen Gelukkig zijn ze goedkoop (7$)
              Het vullen is iets moeilijker dan de pax. Maar dit is een probleem dat de meeste portable vapes hebben.
              Warmte! Er zit een silicone mondstuk op, maar zelfs dan wordt hij redelijk warm. Dit heb ik met de pax ook. Thuis gebruik ik de GH samen met mijn water rig.


              Look what just arrived! - Imgur.jpg
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                Gaaf ding vaperke ik zag deze ook bij vaposhop en zeer stealth.
                En af en toe mag je zelf ook verwennen en zeker als je bijna jarig bent

                Comment


                  Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                  Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
                  Ik was ook aan nadenken om voor de mini te gaan maar ik kon de batterij duur nergens goed terug vinden en toen ben ik voor de normale gegaan.
                  De mini is ook erg mooi vooral de formaat en het opladen via usb.

                  Pods zijn erg handig zag wel op de site van flowermateusa dat er 2 maten zijn nu ben ik benieuwd welke ik krijg, het is jammer om wiet te verspillen met het vullen van de vapo. De Davinci Ascent is helemaal onhanding om te vullen.

                  Temperatuur zet in nu op 185 graden dit doe ik ook met de V-tower en met de ascent.
                  Maar ik moet nog spelen welke ik het fijnste vindt over een tijdje laat ik wel weten pas 2 keer gebruikt.

                  Jaa dat laden via de USB was wat ik ook graag wilde hebben en nu heb ik ook altijd een extra powerbank bij de hand zodat ik de flowermate makkelijk onderweg kan opladen. De duur van de batterij valt niet tegen moet ik zeggen, voor zo een formaat vaporizer kan je aardig wat gebruik maken op een volle batterij. Het apparaat wordt wel wat heter bij gebruik in vergelijking met de non mini's. Wat ik wel super vind van de mini, de lucht toevoer vanaf de onderkant!

                  Als het goed is zouden die pods gewoon op beide moeten passen. Ik zal die van mij bestellen via azarius (https://azarius.nl/vaporizers/brands/smiss/flowermate-herb-capsules/)

                  185 graden vind ik net wat te laag persoonlijk, ik proef er dan niet veel van (zojuist even geprobeerd). Met de mini zit ik op 200 graden met de onderkant een kwart open, kan je "makkelijker" en smaakvolle hijsen nemen. Natuurlijk blijf ik zoeken naar de JUISTE temperatuur en hoeveelheid extra lucht om de beste combi te vinden voor een top vapo sessie. Ik hoor het wel.
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                    Die Grasshopper die je hebt, is die Titanium of RVS?
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                      voor koopjes jagers

                      https://www.e-njoint.nl/oplaadbaar/e...standaard.html

                      24,95
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Modest View Post
                        Die Grasshopper die je hebt, is die Titanium of RVS?
                        Het is de titanium versie. Wel is de charger al defect. Ik wacht nu even op een nieuwe.

                        Batterij houdt het niet lang uit en er zijn geen extra batterijen te krijgen in europe momenteel (custom made batterijen pfff).

                        Maar als hij werkt, dan is het ongelooflijk. Een portable volcano. Alleen is de extractie nog meer in de gh. Alleen moet hij willen werken
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment


                          Is deze goed vanop zamnesia? Boundless CFX

                          Ik zoek een draagbare goede vaporizer.
                          Tnx

                          Comment


                            Zou voor de cfv gaan. Daar ben ik toch tevreden van. Kost niet veel meer, is convectie ipv inductie. Betere smaak, luchtdoorstroming, vollere damp.

                            Comment


                              Ik gebruik de Grenco Snoop Dogg G-Pro, een convectie verhitte vaporizer en tegen een schappelijke prijs en is een leuk gadget.

                              Comment


                                De storm staat nu 79 euro op azarius...

                                Comment

                                Bezig...
                                X