Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslavend????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verslavend????

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Vraagje zijn wij nou verslaafd of toch niet???
    of behoort deze vraag tot mijn ontkenningsfase??
    volgens mij ben ik aardig verslaafd, rook namelijk zoveel als ik kan!!!!
    en dat elke dag weer en weer dacht en nacht.
    Ik vind het niet erg hoor!!!! en ik vind het echt elke dag lekkerder worden, vooral met die nieuwe hazes als bleuberrycheese , wel duur maar ooooooo zo lekker van smaak en super, zupersssss stoned. hiervan moet ik elke dag 20 euro roken echt lekker spul man!!!!! verder stimuleert het mij leergedrag want ik kan me uren in een bepaalde stof vastbijten.zo ging ik de dag voor mijn auto theorie certificaat nuchter en was gezakt, en dit ging tot 2 keer nuchter zo eraan toe, maar toen ik een kwartier voor het zelfde examen(wel met andere vragen natuurlijk) een goeie pit had gerookt, ik er met vlag en wimpel voor slaagde en toen moets ik praktijk gaan doen, zo gezegd zo gedaan en naar verloop van uitbuiting van de rijschoolhouders hun kant, mocht ik het dan eindelijk gaan proberen, wel hersenspoelde mijn rij instructeur nog snel, dat ik er nog lang niet klaar voor was en die dame, die als exeminator uit is gekozen echt een moeilijke is, volgens hem zijn er tijdens zijn 20 jarige dienstijd, maar sporadische een hand je vol mensen geslaagd. ik dus een extra dikke pit roken en zo nog twee van achter elkaar. Ik sweete zoveel dat ik van die lelijke okselplekken kreeg zo zenuwachtig was, met nog 7 minuten op de klok besloot ik nog ff een bakkie binnen te pakken, bij het consumeren van dat bakkie kwam mij rij-instructeur bij me staan, na drie, vier zogenaamde spanning breekende opmerkingen zei hij plotseling je stikt naar de wiet. ik heb voor me leven ontkend en geluk bij een ongeluk, kwam de toen eximinator eraan waardoor de weg naar de waarheid ff stillag. gelukkig heeft hij het erbij gelaten pffffff na enkele niets zeggende handelingen zoals waar de olie aangevuld moet worden en zo ik plaats nam in de auto, regelde mijn stoel naar een comfortabel en acceptabele stand, friemelde wat aan de spiegels, en het stuur om dit te vervlogen met het aanbrengen van de gordel. nog voor ik de gordel in mijn hand had, maakte mevrouw de exeminator een overdreven snuffend geluid met haar neus hoog ik de lucht en maakt de volgende opmerking; wat een lekkere en zwoele geur ik op had. ik wist niet wat ik moest zeggen en noemde toen maar de naam van mijn favoriete coffeeshop 'trinity' echt waar zij heeft het opgeshreven om haar man te verassen.hahahahaha

    ik, bij terug komst op het cbr, waar ik mezelf eerst uit moest wringen van het zweet het druppelde zo langs rood door rookte ogen en witte wangen. Mijn instructeur schudde treurig zijn hoofd heen en weer, hij had namelijk de gehele rit op de achterbank alles gade geslagen. ik was totaal ontdaan was verbaasd, ik wist namelijk echt niet dat ik zoveel kon zweten en dat het letterlijk mijn porieen uit komt druipen, het ergste was net onder mijn haar grens van mijn voorhoofd, waardoor ik na het uitstappen van de auto alleen nog maar meer last van kreeg en ik dus druk met mijn al door zweten t,shirt mij gezicht trachten te drogen

    waarop de exeminator de opmerking maakte dat ze niet wist waarom ik huilde??? ze moest eens weten en nog voor ik de odinaire gedachten(ik dacht namelijk dat ik was gezakt) die toen al tegen mijn gehemelte bonzde, over mijn tong rolde, en mijn mond verlaten

    de exeminator haar zin vervolde met dat ik namelijk gewoon ben geslaagd.... yes vanaf dat moment heb ik nooit de gedachte gehad om te minderen of te stoppen en jullie???? maar normaal geslaagd vond ik het ook niet, wel gelukkig geslaagd hiiihi

    groet rico

    #2
    Dude, wat een verhaal! Was echt wel grappig!

    grtz

    Comment


      #3
      Jeetje man wat een verhaal! Ik heb het met tafeltennis. Dat gaat ook veel beter als ik onder invloed ben. Kan me dan veel beter concentreren. Maar je gebruikt inderdaad wel veel lijkt mij. Zelf gebruik ik maar anderhalve gram per week. Das dan weer helemaal weinig. Maar ik denk dat je gewoon bij jezelf te rade moet gaan.
      Grtz
      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

      Medigebruiker

      Comment


        #4
        Re: Verslavend????

        ik smoor denk ik ook te veel, ik heb nog momenten gehad, dat ik elke dag een zak kocht. Tijdens de week(ends) geen zak meer doen, omdat ik te stoned rondloop

        Comment


          #5
          Re: Verslavend????

          ik ben niet verslaafd.
          ik stop af en toe expres een paar weken gewoon zodat ik weet dat ik ook zonder kan.
          buiten dat zijn na die paar weken die jointjes weer veel leuker

          Comment


            #6
            Re: Verslavend????

            doet me denken aan oud en nieuw 16 gram super silver haze opgerookt/gegeten pfffff wat was ik toen stoned

            Comment


              #7
              Re: Verslavend????

              Ik vind mezelf niet verslaafd.
              Ik rook sommige weken 20gram op een week en sommige weken 5gram.Mijn verslaving wordt een beetje gecontroleerd door mijn cashflow.Het is ook al gebeurd dat ik meer als een week gestopt ben zonder problemen gewoon omdat ik geen geld had. Ik had op die momenten wel zin in een joint, maar niet dat ik gek werd ofzo

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Verslavend????

                  ik ben niet echt verslaafd, smoke misschien 2x per week ofzo. Kan nog steeds best stoned worden met weinig wiet.. opzich wel chill, maar begin wel meer aan te wennen

                  Comment


                    #10
                    Re: Verslavend????

                    ik rook al 12 jaar elke dag en ben 22 jaar oud hahahahah
                    vaak heb ik zin om te stoppen maar mijn wil wil niet
                    mijn geest zegt stop mijn lichaam zegt meer
                    naar wie moet ik nou luisteren
                    met sigaretten kan ik het wel laten om te roken ben eens 3 jaar gestopt
                    van de ene op de andere dag maar met die wiet niet lukt me niet
                    als ik zo thuis kom van het werken en ik steek de eerste joint aan dan
                    voel ik tijdens het trekken en mijn joint zo van mijn keel naar mijn tene
                    helemaal veranderen en als ik dan door rook gaat het door naar boven dan komt
                    die stoned.
                    veel te lekker om 1 dag te missen
                    ben ik nu verslaafd ??????


                    ps ik zie veel mensen die zeggen ik rook 10 jointjes ik rook 20 jointjes

                    dat is ieder voor zich
                    aangezien ik in mijn 3 0f 4 jointjes per dag nog meer doe dan een die er 20 rookt
                    ik draai mijn jointjes namelijk met een heel pieterig klein stukje shag of sigaret
                    ik draai geen shagbomb
                    en ik rol niet niet met een voorgedraaideachterlijkechick

                    mvg DH

                    Comment


                      #11
                      Re: Verslavend????

                      toen ik 15 jaar was kocht ik bijna iedere week wel zo'n 10 gram. maar nu doe ik het wel rustig aan 3 gram ofso per week en soms 6grm.
                      kan wel paar weekjes zonder.

                      Rustig

                      Comment


                        #12
                        Re: Verslavend????

                        Ik ben niet verslaafd, toen ik in de 20 was rookte ik mss 1x in de week tot mijn 30e, toen ik zwanger werd gewoon 10 jaar gestopt, nu rook ik er eentje in de maand ofzo...
                        Ik was wel verslaafd aan roken, pakje per dag, ik rook nu ook de wiet puur, 1 plukje tabak ertussen en ik ga voor de bijl
                        Stoppen met tabak was een hel, stoppen met wiet niet, I love wiet

                        Comment


                          #13
                          Re: Verslavend????

                          wij zijn niet verslaafd we doen het gewoon graag manier om tot rust te komen al word ik wel wat prikkelbaar als ik bv weekje geen spliff heb gerookt

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Verslavend????

                              Jalapeno, mooi dat je als smoker kan toegeven dat het een beetje verslavend kan zijn het gebruik van wiet. Velen gaan dat resoluut tegenspreken. Er is wel degelijk wilskracht nodig om ermee te stoppen dus alle respect voor je! Als je zoveel rookte als je zegt kan ik me inbeelden dat je al snel voordelen gaat ondervinden eenmaal je lichaam terug gewoon is aan het NIET krijgen van thc . Volhouden

                              Comment

                              Bezig...
                              X