Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslavend????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Verslavend????

    Ik smoor gemiddeld elke dag 3 jointjes denk ik...ma, di en do rook ik denk ik meestal 1 jointje per dag..woensdag al wat meer, vrijdag wel zo'n 5 jointjes, zaterdag hetzelfde en zondag meestal 1-3 joins..

    En aventoe is een paar dagen geen omdat ik zonder wiet zit, dus laten we zeggen gemiddeld 3 per dag

    dit resulteert in tog wel zo'n 25eur aan wiet per week denk ik.

    Ben ik dan verslaafd? volgens mij wel , maar dan alleen geestelijk aangezien je lichamelijk zo goed als niet verslaafd kan worden..ik weet alleszins dat het voor mij moeilijk is om te stoppen , heb het al gedaan, vooral eerste 3 dagen zijn enorm moeilijk

    grtz

    Comment


      #17
      Re: Verslavend????

      Verslaving zit er hier zeker in , daarom datk ook gaan kweken ben , om nooit meer zonder te zitten.
      Smoke veeeeel op een dag , weten sommige wel al van jullie xD
      Maar heb het gewoon nodig Zelfs al weet ik ik zou beter niet roken , zowiezo ga ik roken omdat ik het nodig heb. Is precies ingeburgerd in men lichaam.

      Mvg Izzzzz

      Comment


        #18
        Re: Verslavend????

        Iz, ik denk dat je er dan vooral psychisch van afhankelijk wordt. Mocht je echt willen stoppen is het een kwestie van 'de knop' om te draaien denk ik

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Re: Verslavend????

            Nou, daar is nog niet echt zekerheid over zeker? Misschien dat de mensen met jarenlange ervaring wel kunnen bepalen of ze al dan niet lichamelijk ook afhankelijk zijn. Al zou het best kunnen dat daar iets lichamelijks aan verbonden is, iets aan de wetenschap om uit te zoeken -als dat nog niet gebeurd zou zijn-

            Comment


              #21
              Re: Verslavend????

              Nope monty is niet dat ik ga beginnen bibberen ofz als ik zonder weit zit

              Izzz
              Last edited by Izthewiz13; 18 January 2010, 11:32.

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: Verslavend????

                  neej man , 5 jaar verschilt maar 1 met mijn 4 jaar zal moeten lukken dat dat 1 jaartje zoveel verschil maakt .
                  Ik merk alleen maar een psysische verslagving , moesten hier ex-heroine verslaafden zijn. die weten wat een lichamelijke verslaving is man kan je haast niet vergelijken hahhahahaah

                  Comment


                    #24
                    Re: Verslavend????

                    ow me twee doet het niet, bdoel vijf en twintig jaar

                    Comment


                      #25
                      Re: Verslavend????

                      maandje stoppen voor de examens? no problemo!
                      hoewel de zin in een lekker dikke toeter er wel dik in zit! (zaterdag mn laatste examen, en wrs ook terug mn eerste joint)
                      Nuja, niet dat ik zo veel joints rook over het algemeen. als ik wiet heb, smoor ik ze wel op tot ze op is (dagen lekker stoned wezen), maar ik heb dikwijls ook geen wiet.

                      nog effe opmerking over de beginpost hier: Ik vind dit NIET KUNNEN!!!
                      Ik ken nog wel mensen die stoned rijden, maar ikzelf zou dit nooit doen. Heb dit een keer gedaan, en voelde me zo onzeker dat ik denk dat het toch niet echt veilig kan zijn (echt onveilig was ik niet hoor, ik reed zo'n 40 waar je 50 mocht enzo)
                      Nu zijn er wel mensen waarbij je niet echt merkt als ze stoned rijden of niet, maar dit zijn doorgaans ERVAREN chauffeurs. Ik vind het totaaaaaaaaaal onverantwoord als je nog niet kan rijden en dan toch al stoned achter het stuur kruipt.(Het is ook niet omdat je slaagt voor een examen dat je kan zeggen dat je kan rijden, je mist massa's ervaring!)
                      Dit moest ik toch even kwijt.
                      Trouwens, de boetes voor rijden onder invloed van cannabis zijn een heeeeeeel pak hoger dan die van alcohol. (niet dat ze je momenteel al accuraat kunnen testen, maar toch)

                      wel chapeau dat je geslaagd bent voor je examen, maar hopelijk hou je er ook rekening mee dat je reactievermogen wel degelijk verslechterd door te paffen!

                      Comment


                        #26
                        Re: Verslavend????

                        Ik rook al heel lang dagelijks, ik rook bijna geen siratten meer omdat ik er niets meer aanvind, de smaak is niet lekker en ik word er anders ook nix van gewaar... Ik probeer het wel uittestellen van een joint te roken naar de avond toe maar dat lukt niet elke dag...
                        Als ik geen geld heb of op vakantie ga dan rook ik niet, en heb daar ook niet veel problemen mee, ik merk dan wel precies alsof mn zweet naar weed ruikt! verder wat moeilijker in slaap geraken dan gewoonlijk maar dat zit meer in mn mind dan in mn body denk k geen al te rare afkick verschijnselen dus!

                        Comment


                          #27
                          Re: Verslavend????

                          Als we op vakantie gaan voor 3 weken naar plaats waar je geen wiet mee mag nemen en dus niet kan blowen dan lukt het de meeste van ons ook.
                          Je ben pas verslaaft als je het blowen zelf als een probleem ervaart en het niet in de hand kan houden

                          groentjes
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #28
                            Re: Verslavend????

                            Oorspronkelijk geplaatst door JamesBonte View Post
                            maandje stoppen voor de examens? no problemo!
                            hoewel de zin in een lekker dikke toeter er wel dik in zit! (zaterdag mn laatste examen, en wrs ook terug mn eerste joint)
                            Nuja, niet dat ik zo veel joints rook over het algemeen. als ik wiet heb, smoor ik ze wel op tot ze op is (dagen lekker stoned wezen), maar ik heb dikwijls ook geen wiet.

                            nog effe opmerking over de beginpost hier: Ik vind dit NIET KUNNEN!!!
                            Ik ken nog wel mensen die stoned rijden, maar ikzelf zou dit nooit doen. Heb dit een keer gedaan, en voelde me zo onzeker dat ik denk dat het toch niet echt veilig kan zijn (echt onveilig was ik niet hoor, ik reed zo'n 40 waar je 50 mocht enzo)
                            Nu zijn er wel mensen waarbij je niet echt merkt als ze stoned rijden of niet, maar dit zijn doorgaans ERVAREN chauffeurs. Ik vind het totaaaaaaaaaal onverantwoord als je nog niet kan rijden en dan toch al stoned achter het stuur kruipt.(Het is ook niet omdat je slaagt voor een examen dat je kan zeggen dat je kan rijden, je mist massa's ervaring!)
                            Dit moest ik toch even kwijt.
                            Trouwens, de boetes voor rijden onder invloed van cannabis zijn een heeeeeeel pak hoger dan die van alcohol. (niet dat ze je momenteel al accuraat kunnen testen, maar toch)

                            wel chapeau dat je geslaagd bent voor je examen, maar hopelijk hou je er ook rekening mee dat je reactievermogen wel degelijk verslechterd door te paffen!

                            Comment


                              #29

                              Comment


                                #30
                                Re: Verslavend????

                                Ik zelf heb de laatste tijd al een paar keer zware tijden ghad (in de vakantie en grove weekends) en dan naar niets in de week smoren. Het enige dat ik merk is da je wat depri kan zijn maar dat steek ik voornamelijk op de afkick van nicotine. Het niet smoren in de week is voor mij geen probleem, zoals jona zegt, het is gewoon de knop omdraaien. Het zwaarste is er aan denken en dan ook denken dat je het echt nodig hebt om geen stress te hebben/goed te kunnen slapen, maar je maakt je er gewoon zorgen om wat voor die stress en slaaploosheid zorgt.

                                Comment

                                Bezig...
                                X