Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gps
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 1988

    #16
    Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

    Oorspronkelijk geplaatst door Modest
    Bedankt voor de geweldige bijdrage aan dit forum.
    Nog nooit van gehoord, buitenwiet. Komt dat ook uit zaadjes dan?
    En moet je dan geen zakje rond je VSA trekken? Lijkt me niet zo goed tijdens een regenbui...
    Brandgevaar tijdens een regenbui is wel nihil.
    Is dit een serieuze vraag ?

    Buitenwiet is wiet die je buiten groeit, in de zon. ( en regen)

    Het enige verschil is, dat je veel beter op moet letten, dat je een soort hebt, die geschikt is voor ons klimaat.
    Binnen kan je zeg maar elke soort kweken, buiten zeker niet.
    Lets not criticize but legalize

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #17
      Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

      @GPS, Modest loopt de boel te stangen
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • vertrouwniemand
        Gandhi Ganjamaster
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 482

        #18
        Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

        thnx stemma.
        Waarom eigelijk?
        Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
        °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #19
          Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
          @GPS, Modest loopt de boel te stangen


          Ik had naar me gevoel moeten luisteren. Dat idee had ik namelijk al.

          Punt voor modest want ik trapte er toch in.
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #20
            Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

            Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur
            Interesting.... heb altijd een naar beeld bij buitenwiet, in vergelijking met binnenwiet.

            Kan ook komen, dat het nooit goed gekweekt/gedroogd is geweest.


            Vorig jaar mening iets bijgesteld na het roken van een super (lekker/werkend) buitenwietje van een collega.

            En nu is het ook nog eens "verklaard"... volgend jaar gaan d'r een paar in de tuin.

            Comment

            • vertrouwniemand
              Gandhi Ganjamaster
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2015
              • 482

              #21
              Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

              176 blz. uh wow flint is wakker.........
              Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
              °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #22
                Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

                De samenvatting in het Nederlands staat op pagina 131.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • orgasmatron
                  Chronic Stoner
                  • Jun 2010
                  • 177

                  #23
                  Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

                  Leuke vriend heb jij vertrouwniemand. Die geeft je gewoon zijn rotte toppen
                  Die toppen had je vriend eigenlijk moeten weggooien.
                  De rot zit er aardig in dus zelfs al knip je de bruine rotte stukjes eruit, dan ben je nog schimmelsporen aan het roken die zich door de rest van de top hebben verspreid.
                  Dit kan ernstige longinfecties veroorzaken. Als ik een stukje rot vind, zelfs al is het hééél mini, dan pleur ik de volledige top weg.

                  Comment

                  • Eerstekamerlid
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 5066

                    #24
                    Re: Buiten wietje roken kan ook lekker zijn.

                    Ga niet zeggen dat rot roken gezond is maar heb er in mn jonge jaren kilo's van weggerookt.
                    Niet omdat ik dat zo lekker vond maar omdat dat voor handen was.
                    Iets met generatiekloofje ofzo want mn ouweheer en zn medehippies namen het drogen/knippen gewoon niet zo nauw..

                    Je gaat niet zomaar dood.
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment

                    Bezig...