Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe snel nuchter worden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
    mja hasjkip als ze u plots bellen da ge moet gaan werken ofzo.... heb ge daar ervaring mee met ambulance?
    Plots werken gaat niet gebeuren, een ambulance heeft iemand meegemaakt die ik ken. De blowde nooit en ging slecht, toen hebben ze m suikerwater gegeven en toen stikte hij daar bijna in. Toen ging hij out en toen hebben ze een ambulance gebeld. (de stommerikken) Vervolgens kotst hij deze onder en bij aankomst op het ziekenhuis biechtte hij op dat geblowd had. Omdat hij nogal vies was hebben ze m in een kamertje afgespoten en hem de les gelezen over de gevaren van drugs.

    De stakker, was zijn 2de joint ooit, en van beiden ging hij slecht. Sommige mensen kunnen maar beter niet roken
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #17
      lol
      kzie jona zijne loopband nog uit de auto te halen :p al die mense die meerijde suporteren

      ik geloof eerlijk gezegt nie da ge me die 15 minutjes te sporten veel uithaald....

      @hashkip: kzie het al voor mij, gelijk int gevang, all u kleren en da ze u me zo een slang natspuiten.

      mja ik kan nog redelijk goe tegen al die dinges, ksmoor en drink nogtans nieveel, en ben ook maar ne smallen. overlaatst een halve fles rode vodka leegedronken in 2 uur en ben dan nog thuis geraakt met de auto... mja int vervolg toch gene rooie meer
      Last edited by janleuri; 27 March 2009, 16:15.

      Comment


        #18
        Mja, veel uithalen zal het wel niet zijn maar neem dat ge 1uur geleden 4pintjes gekapt hebt dan kan het op een nipte uitdraaien en dan zou ik gegarandeerd mijn 15minute vragen, wie niet waagt niet wint, dat is met kweken nu ook eenmaal zo

        En trouwens: ROOIE FTW
        Redbull bijkappen en da gaat goe binnen

        Comment


          #19
          Gewoon lekker met de fiets

          Comment


            #20
            Kan je ook een bekeuring voor krijgen en zelfs je rijbewijs mee kwijtgeraken...

            Comment


              #21
              Dextro is een wondermiddel, zit zelfs vitamine C aan toegevoegd, dus het is nog gezond ook
              STAY HIGH - STAY FREE

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post

                De stakker, was zijn 2de joint ooit, en van beiden ging hij slecht. Sommige mensen kunnen maar beter niet roken
                het kan ook dat ie ziek van wiet wordt. Een vriend van me heeft dat ook hij rookt daarom alleen maar hasj

                Comment


                  #23
                  Re: hoe snel nuchter worden?

                  Weet wel dat je met paddos, volle melk en een reep chocolade kan consumeren, om je trip lichter te maken of zelfs uit je trip te geraken.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #24
                    Re: hoe snel nuchter worden?

                    Ik zorg meestal gewoon dat ik niet heb geblowd voor belangrijke dingen. Wat mijn truuc is: Ik heb last van hooikoorts
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #25
                      Re: hoe snel nuchter worden?

                      Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                      Weet wel dat je met paddos, volle melk en een reep chocolade kan consumeren, om je trip lichter te maken of zelfs uit je trip te geraken.

                      Grtz
                      Chocolade verminderd de stof in je hersenen die tegen de trip werken. Hierdoor zal de trip langer doorgaan omdat de stoffen minder snel de afvalstoffen uit je systeem krijgen.

                      Dus chocolade is aan te raden als je niet nuchter wilt worden

                      Comment


                        #26
                        Re: hoe snel nuchter worden?

                        ik blow zelf alleen als ik alle tijd heb en in school pauzes
                        maar Suiker Vitamine C dat helpt wel

                        Comment


                          #27
                          Re: hoe snel nuchter worden?

                          Als ik nuchter wil worden neem ik altijd 2 suikerwafels Werkt goed:p

                          Comment


                            #28
                            Re: hoe snel nuchter worden?

                            Dus besluit is veel zoetstoffen, suikers innemen.

                            En oogdrupels van minnatav werken ook goed, 1 drupje en u ogen worden helder wit onmiddelijk

                            Comment


                              #29
                              Re: hoe snel nuchter worden?

                              ik verplicht mezelf om te eten en cola met weinig gas te eten en drinken en 2 a3 uur later ben je wel weer wa beter. maar het gevoel is toch nog iets anders g. Of dalfagan codiene 2 ervan en da gaat ook over
                              grtz why dink an drive if you can smoke and fly

                              Comment


                                #30
                                Re: hoe snel nuchter worden?

                                appel eten, ben je snel weer nuchter!

                                Comment

                                Bezig...
                                X