Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe snel nuchter worden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: hoe snel nuchter worden?

    Minavez zijn wss de oogdruppels die je bedoelt . Werken idd heel goed, maar zijn niet gezond om te vaak te gebruiken op lange termijn... Je oog weet zich dan natuurlijk heel moeilijk terug aan te passen omdat je het al die tijd met de minavez geforceerd hebt.

    Comment


      #47
      Re: hoe snel nuchter worden?

      als de politie je tegenhoud mag je een kwartier uitstel vragen. bij ons thuis zijn wij allemaal diepzeeduikers, dus we hebben altijd een fles pure zuurstof vanachter in de auto liggen. Gewoon pure zuurstof ademen voor dat kwartiertje en alles is normaal uit je bloed

      Comment


        #48
        Re: hoe snel nuchter worden?

        Het allerbeste is zoek gewoon een ding dat waar je aan kan denken waar je je meestal beter van voelt of iets om uit die gedachtegang te komen, denk daar aan voordat je gaat smoken en dan onthoud je het het. Voor de rest, geniet er van en gedraag je gewoon normaal en dan gaat het wel goed.

        Comment


          #49
          Re: hoe snel nuchter worden?

          Zo en zo frisslucht.
          Meestal als je iets sireus moet doen dan trekt je high of stoned gevoel een beetje weg.
          Heb ik zelf wel eens gehad met politie ouders(vroeger)
          En alles wat betreft suikers,water fruit.
          Wat eten helpt ook.

          En dit was mijn persoonlijke ervaring good luck

          Comment


            #50
            Re: hoe snel nuchter worden?

            ik was 3 weken gelede vrij hard zitten scheef gaan, (had lang niet meer gerookt) en dacht, die suiker tip eens te proberen... hierdoor werd alles gewoon nog feller en was echt bijna flauw gevalle , heb me dan ergens in een donkere frisse ruimte gezet en na 5min voelde ik me weer prima

            Comment


              #51
              Re: hoe snel nuchter worden?

              zeg tekkillaz als dat waar is van die pure zuurstof, gewoon op de markt brengen en je bent miljardair na een jaar.

              Comment


                #52
                Re: hoe snel nuchter worden?

                Een lauwe douche nemen helpt bij mij altijd

                Comment


                  #53
                  Re: hoe snel nuchter worden?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tekkillaz View Post
                  als de politie je tegenhoud mag je een kwartier uitstel vragen. bij ons thuis zijn wij allemaal diepzeeduikers, dus we hebben altijd een fles pure zuurstof vanachter in de auto liggen. Gewoon pure zuurstof ademen voor dat kwartiertje en alles is normaal uit je bloed
                  is dat kwartiertje niet enkel bij alcoholtests?
                  as it was in the beginning,
                  so shall it be in the end
                  -BM-

                  Comment


                    #54
                    Re: hoe snel nuchter worden?

                    door blijve smore
                    Last edited by complex; 23 January 2010, 13:14.

                    Comment


                      #55
                      Re: hoe snel nuchter worden?

                      gewoon aan de kant gaan staan en een tukje doen is mijn oplossing.. wel zorgen dat er genoeg dekentjes in de auto liggen (is nogal een koude bedoening)

                      Comment


                        #56
                        Re: hoe snel nuchter worden?

                        Veel suiker binnenkrijgen werkt het best, cola drinken bijvoorbeeld helpt goed. of AA wat iemand al eerder zij. Om niks te laten merken gewoon stil zijn, niet te veel rondkijken, anders krijg je een lachkick (ik spreek uit ervaring) Alles is toch wat anders als je stoned bent, dus ook niet naar gesprekken luisteren, want sommige gesprekken gaan echt helemaal nergens over en dat merk je snel als je stoned bent. En bovenal: niet zeggen wat je denkt, dingen zeggen als: Deze bank is chill, dit eten is geniaal en jouw hoofd ziet er vreemd uit wordt meestal niet geapprecieerd.

                        Comment


                          #57
                          Re: hoe snel nuchter worden?

                          zwemmen in een klap nuchter

                          Comment


                            #58
                            Re: hoe snel nuchter worden?

                            de plaatjes die geleverd worden bij het boek "dermato-venerologische aandoeningen" (voor de leek : huid- en geslachtsziekten),

                            na 5 minuten bladeren is een goed gesprek met de wc een serieuze optie, en -hell- daarna ben je ook echt wel nuchter.
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #59
                              Re: hoe snel nuchter worden?

                              een nectarine eten helpt bij mij kwam k gister achter
                              I know a place..where the grass is really greener

                              Comment


                                #60
                                Re: hoe snel nuchter worden?

                                effe wandelingetje in je t shirt doen buiten ( wel als het wat frisser is), zoals eerder gezegd zoveel mogelijk suiker , een goeie douche vermindert het ook wel..

                                dit zijn de dingen die ik meestal thuis doe

                                moest het slechter gaan , gewoon plat neerleggen in een koelere ruimte en komt in orde , gewoon geen plotse bewegingen doen , dan roei je met 1roeispaan AROUND & AROUND WE GO

                                Comment

                                Bezig...
                                X