Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe snel nuchter worden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: hoe snel nuchter worden?

    ik ben gistere zwaar aan het trippend naar huis gereden (hoe weet ik ook niet meer) maar de fiets kent de weg vanzelf
    en ongeluken heb je nooit voor ( ik toch niet wel al vaak heel close maar nooit erop )
    dus fietsen moet nog wel gaan maar autorijden tg niet

    bad trip of niet ,smooren tot de dood!

    Comment


      #32
      Re: hoe snel nuchter worden?

      Coca-Cola haalt bij mij het stoned effect meteen weg, wat ik vrij jammer vind aangezien ik fervent Cola drinker ben . kzwy trippend op wat ben je naar huis gereden?

      Comment


        #33
        Re: hoe snel nuchter worden?

        Oorspronkelijk geplaatst door thelos View Post
        Coca-Cola haalt bij mij het stoned effect meteen weg, wat ik vrij jammer vind aangezien ik fervent Cola drinker ben . kzwy trippend op wat ben je naar huis gereden?
        Oorspronkelijk geplaatst door kzwxy View Post
        ik ben gistere zwaar aan het trippend naar huis gereden (hoe weet ik ook niet meer) maar de fiets kent de weg vanzelf
        en ongeluken heb je nooit voor ( ik toch niet wel al vaak heel close maar nooit erop )
        dus fietsen moet nog wel gaan maar autorijden tg niet

        bad trip of niet ,smooren tot de dood!

        k heb even de tekst voor je dik gedrukt gemaakt
        grtzz

        Comment


          #34
          Re: hoe snel nuchter worden?

          de fiets kent de weg vanzelf doet me denken aan lsd , tenzij je het letterlijk opnam in de zin van welk middel hij gebruikte om zich te verplaatsen .
          Ik bedoelde eigenlijk door wat hij tripte .

          Comment


            #35
            Re: hoe snel nuchter worden?

            haha thelos dat verklaart een hoop die zin had eingelijk een dubbele vraag

            grtzz

            Comment


              #36
              Re: hoe snel nuchter worden?

              stukje fietsen werkt bij mij goed, net zoals eten.
              maar wat bij mij het beste werkt, is als iemand anders zegt dat ie nuchter is ...
              als ik dat hoor, gaat meestal meteen die lekkere zachte waas weg, wel jammer, maar het scheelt als mams niet mag weten dat je smookt =p
              erg raar, zomaar bij toeval achtergekomen...
              ik zou zeggen, kijk maar of t werkt =p

              Peace
              [ Let the Herb reveal you to yourself . . . One Love ]

              Comment


                #37
                Re: hoe snel nuchter worden?

                adrenaline werkt geweldig al is het maar tijdelijk. Het mooie is dan wel weer als het gene wat adrenaline opwekt weg valt komt de high wel weer lekker terug :]

                Comment


                  #38
                  Re: hoe snel nuchter worden?

                  Oorspronkelijk geplaatst door NoNameForMe View Post
                  Chocolade verminderd de stof in je hersenen die tegen de trip werken. Hierdoor zal de trip langer doorgaan omdat de stoffen minder snel de afvalstoffen uit je systeem krijgen.

                  Dus chocolade is aan te raden als je niet nuchter wilt worden
                  nee hoor.

                  Comment


                    #39
                    Re: hoe snel nuchter worden?

                    Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
                    a, ne simpele energiedrink ofzo
                    dus redbull moe ook werken?

                    grtz
                    caffeine en thc versterker elkaar nogal. in ieder geval is dat mijn ervaring, daarom junk ik zo hard op espresso!

                    Comment


                      #40
                      Re: hoe snel nuchter worden?

                      helaas pindkaas voor jou

                      Maar al hier beschreven middeltjes werken dus NIET !!

                      het kan idd zijn dat je denkt dat het werkt ..gewoon doen dan !!

                      maar de lever is het enige orgaan in je lichaam die de THC af kan breken , hiervoor maakt je lever een speciaal afbraakstofje aan om de THC teniet te doen.

                      Je kunt nu eenmaal de lever niet verder stimuleren zijn werk te doen dan alleen veel te drinken zodat je nieren meteen de afval stoffen weg kunnen voeren.

                      Druivensuiker en Vitamine C geef je als iemand out gaat van de XTC of out dreigt te gaan.

                      Voor de controle van Wiet heb je dus geen enkele manier om de werking tegen te gaan dan je mentale kracht. maar wiet is drie weken later nog aantoonbaar in je lichaam, ze testen dan niet op THC maar op het afbraak middel van THC.

                      Dus wat je ook wilt proberen , je bent het haasje als ze je willen testen.

                      het beste is dus niet te gebruiken als je deel moet nemen aan het verkeer of moet werken.

                      hoop dat je er wat aan hebt.

                      Comment


                        #41
                        Re: hoe snel nuchter worden?

                        Zwemmen in de haven werkt bij mij altijd.

                        Comment


                          #42
                          Re: hoe snel nuchter worden?

                          Oorspronkelijk geplaatst door swingers View Post
                          helaas pindkaas voor jou

                          Maar al hier beschreven middeltjes werken dus NIET !!

                          het kan idd zijn dat je denkt dat het werkt ..gewoon doen dan !!

                          maar de lever is het enige orgaan in je lichaam die de THC af kan breken , hiervoor maakt je lever een speciaal afbraakstofje aan om de THC teniet te doen.

                          Je kunt nu eenmaal de lever niet verder stimuleren zijn werk te doen dan alleen veel te drinken zodat je nieren meteen de afval stoffen weg kunnen voeren.

                          Druivensuiker en Vitamine C geef je als iemand out gaat van de XTC of out dreigt te gaan.

                          Voor de controle van Wiet heb je dus geen enkele manier om de werking tegen te gaan dan je mentale kracht. maar wiet is drie weken later nog aantoonbaar in je lichaam, ze testen dan niet op THC maar op het afbraak middel van THC.

                          Dus wat je ook wilt proberen , je bent het haasje als ze je willen testen.

                          het beste is dus niet te gebruiken als je deel moet nemen aan het verkeer of moet werken.

                          hoop dat je er wat aan hebt.
                          het ging tog volgens mij over het stoned gevoel weg te krijgen niet over het uit je lichaam te gooien.

                          energiedrank vindt ik ook wel de beste, van die grote 0,5ltr blikken en dan 2 daarvan in 10min, dan raak je wel aardig nuchter

                          Comment


                            #43
                            Re: hoe snel nuchter worden?

                            @Yang

                            en hoe krijg je het stoned gevoel IN je lijf ?? juist door de THC
                            dus hoe krijg je het er weer uit ??? JAAAAAA THC er uit !!!!

                            tis allemaal zo makkelijk

                            We zouden het trouwens erg fijn vinden als je jezelf even voor zou stellen in het daarvoor bestemde topic. zo weten we een beetje wie je bent , wat je ervaring is en al dat soort dingen.
                            Last edited by swingers; 18 September 2009, 11:14.

                            Comment


                              #44
                              Re: hoe snel nuchter worden?

                              wat bij mij altijd helpt
                              is een stukje lopen of fietsen dan weer chill gaan zitten.,,
                              iets met suiker eten


                              en wat helpt om thc uit je lichaam te krijgen is
                              elke dag een glas water met wat citroensap te drinken
                              (dit heb ik alleen gehoord weet niet of het waar is maar die gozer had het uitgeprobeerd zei hij)

                              Comment


                                #45
                                Re: hoe snel nuchter worden?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Freddie View Post
                                Zwemmen in de haven werkt bij mij altijd.
                                psychopaat gij sebiet verdrinkte of raak ge tussen de schroeven van ne boot



                                verder: te veel cafaine is gevaarlijk. En het sommige voeding kan het gevoel weghalen, al dan niet voledig. Het gaat hier trouwens niet over testen hierop, de bedoelign van dit topic is dat er middeltjes gevonden worden voor snel terug nuchter te worden, dit omtrent dat andere mensen die langskomen het niet zouden merken of moest je nog moeten gaan werken zodat je ertegenaan kan.

                                Tip, oogdrupels van bij den appotheker zorgen ervoor dat het wit van je ogen terug helder word ipv rood. Mijn merk: minitav ofzoiets, zonder voorschrift bij de appotheker.

                                gtz
                                Last edited by janleuri; 28 September 2009, 01:58.

                                Comment

                                Bezig...
                                X