Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bonzai... begin edr in godsnaam nooit mee !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bonzai... begin edr in godsnaam nooit mee !

    Korting op 420shop
    Hoi allen.
    Ik was lang niet op dit forum omdat ik te druk bezig was met veredeling.
    Ook ben ik het forum op mijn eigen website gestopt !
    Ik had niet meer het idee dat ons forum een meerwaarde vormde voor het canna wereldje.
    Ik moest kiezen... adverteerders toelaten en uitbreiden of gewoon kappen en doen wat ik leuk vond.

    Maar... potverdorie, de Turkse maffia is bezig om de Nederlandse blowers op de Bonzai te krijgen !
    Bonzai is een chemisch gemaakte weed en erg, erg...heel erg verslavend en verdomd slecht voor je lijf en hersens.
    Na 3 jaar gebruik ben je gewoon gesloopt.
    Wie kan ze stoppen ? Ik niet en jullie niet !
    Wat wel kan is : VOORLICHTING GEVEN en de schade zo beperkt mogelijk te houden. ( De overheid loopt dat aangaande 10 jaar achter )
    Dus vandaar mijn boodschap aan de kids.

    M.a.w.: in zulke gevallen voel ik me verplicht om deze boodschap de wereld in te sturen.
    Ik mag dan intussen 61 jaar "jong" zijn... maar het lot vd Nederlandse blowers is deels afhankelijk van info en ervaring van ouderen.. denk ik.
    Het motto is dus : Nee....nee...nee... geen Bonzai roken...het kan je verneuken en hard ook.

    Er zijn al gevallen bekent waar een "gewone joint" met bonzai erin doorgegeven werd.
    Onderzoek gaf aan dat je na 3x die zooi roken hooked bent !
    EN DAT.... willen we niet !

    Stay cool, high and take time to fly.
    SpeesCees www.nomercyseeds.eu
    Last edited by SpeesCees; 7 January 2016, 19:22.

    #2
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #3
      Re: Bonzai... begin edr in godsnaam nooit mee !

      Tof dat je er weer ben,kan je iets van dat veredelen vertellen?bv wat zoek jij in een plant?
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Re: Bonzai... begin edr in godsnaam nooit mee !

        Was toevallig ook bij spuiten en slikken ,, kids van 14 die sterven van dat goedje. Gozer die aan de emmerpijp lurkte kon erna niet meer op zijn benen staan. Niet mijn idee van een prettig gevoel.
        sigpic it is just a flower

        Comment


          #5
          Re: Bonzai... begin edr in godsnaam nooit mee !

          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Synthetic_cannabis
          Linkje wiki synthetische wiet

          Ik kende de naam Bonzai niet alleen k2 heb ik wel eens voorbij zien komen.
          http://www.nrc.nl/next/2014/07/30/he...an-doo-1404738
          Het is kruidige cannabis en Turken gaan eraan dood
          Bonzai De synthetische drug bonzai verandert Turkije van doorvoerland in land van gebruikers. De eerste doden zijn al gevallen. „Het is net landbouwgif.”
          Leuk je te zien op het forum
          Last edited by Greyvol; 6 January 2016, 08:09.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            #6
            Re: Bonzai... begin edr in godsnaam nooit mee !

            Eerste instantie dacht ik dat Cees nieuw iets had uitgevonden om je plant iniminie te houden,,en dat dat enorme tegenvaller was ofzo!
            sigpic it is just a flower

            Comment


              #7
              Re: Bonzai... begin edr in godsnaam nooit mee !

              Al lang in Amerika in gebruik, Scooby Snacks, Spice of ook wel potpourri, kan je daar bv in het benzinestation kopen.
              Idd ze draaien er van door en het sloopt je, idem met die bath salts, allemaal rotzooi.





              Comment


                #8
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Bonzai... begin edr in godsnaam nooit mee !

                  ik ben toch wel erg geschrokken na het zien van deze video...


                  http://www.rollingstoned.nl/7-1-16-v...hetische-wiet/

                  Comment


                    #10
                    Re: Bonzai... begin edr in godsnaam nooit mee !

                    DAT is een erg goede aanvulling Zaadplantje ! Mijn dank.

                    Verder, antwoord op jullie vragen hierboven ...wowww !?
                    Ben intussen 61... begin het keihard te voelen.... maar heb niks engs onder de leden.
                    Ben weer met duiven kweken gestart, en dat meteen flink aangepakt. ( genetica blijft boeiend )
                    Er huizen momenteel zo'n 140 postduiven bij me.
                    E.e.a. omdat ik begin 2014 ontdekte wat het stofje was dat trekdieren de richting aan geven om elk jaar op dezelfde plaats terug te komen.
                    En postduiven zijn ook een soort van trekdieren die dat stofje in hun bol hebben zitten.
                    We ( een biochemist en ik ) zijn nu dus bezig om middels veel annalizeren een betere inzage te krijgen en we zijn daar erg ver mee.
                    M.a.w. is het de bedoeling om al de stoffen ( aminozuren die zich tot een bepaald eiwit vormen in deze ) in 1 korrel te verwerken in de juiste verhouding.
                    Dus ik zat niet stil... geloof me.

                    Wat de planten aangaat : Tja ehhhh.... halloooo...hahahahaa !
                    Een vos verliest z'n haar wel..maar ehh....lol

                    Stay cool, SpeesCees www.nomercyseeds.eu
                    Last edited by SpeesCees; 7 January 2016, 19:25. Reden: aanvulling

                    Comment


                      #11
                      Re: Bonzai... begin edr in godsnaam nooit mee !

                      Je gaat die stofjes toch niet in de zaden verwerken hoop ik ?
                      Anders vliegen m'n planten eind van de zomer ook naar 't zuiden.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Bonzai... begin edr in godsnaam nooit mee !

                        Hey kees je ben toch geen duiven aan het opensnijden he?duivenmelk,waar kan je dat kopen?
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                        Comment

                        Bezig...
                        X