Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

    Als je in een kast kweekt, heb je daar een filter in zitten, toch?
    Blaas je rook uit in je kast, en dan wordt die gefilterd door je koolstoffilter.

    Je zou een oud filter kunnen gebruiken, met een ventilator ervoor om een soort smokers-opstelling te maken die je bij het raam kunt zetten. Of gewoon binnen roken, dat ruikt ook niemand.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

      je zou kunnen vapen dan geurt de wiet een stuk minder bij het "roken".
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        je zou kunnen vapen dan geurt de wiet een stuk minder bij het "roken".
        dat helpt echt en vapen ruik je hooguit 1 min. en dan is de geur weg.

        vapen is echt de beste uitvinding en doe niks anders meer
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #5
          Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

          wierook stokje aansteken als je een joint rookt, doe ik ook altijd. Werkt echt perfect!
          [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

          Comment


            #6
            Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

            Buiten een vuurkorf neer zetten en die aan doen dan ruik niemand je blowtje
            Vaperizen zou een uit komst zijn voor je wiet geurtje.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

              Met dit ruik je niets. Nada!

              I gebruik die af en toe ook als ik eens niet vape en uit de waterpijp trek en dan blaas ik hierin. Er komt letterlijk niets uit aan de andere kant.
              Heb de filter nu al paar maand.


              Maar als je rookt om je te helpen met je kwalen, dan kan ik ten zeerste vapen aanraden! Geen geurhinder (of toch weinig), veel gezonder (geen carcinogenen) en het smaakt nog lekkerder ook.
              En je hebt nog minder nodig.

              Alleen moet je een vape hebben, maar deze heb je tegenwoordig al voor een redelijke prijs.

              Deze kost +-40euro en werkt zonder batterijen. Maar je kunt hier zo gek in gaan als je zelf wilt
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                #8
                Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

                toch gek heh dat mensen nog steeds joints roken en pijp en nog nooit vape hebben geprobeert?

                De smaak is zoveel beter ervan en ook hoest je er je eigen niet de t.......g van
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

                  Ik heb een Vaperizer gekregen van mijn alles liefste man maar toch blijf een joint voor mij beter werken
                  Daarnaast vind ik het echt mega groot verschil vaperize of roken.
                  En ken veel meer mensen die uit eindelijk toch kiezen voor de joint
                  P.s ik rook buiten wiet ge kweek zonder voeding shit en hoest nooit als ik blow PUURNATUUR
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

                    PPS: wedden dat ik dat wel zou doen?

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

                      De extra oomph dat je krijgt van het roken is niet wiet gerelateerd, maar heeft meer met het roken ansich te maken denk ik.

                      Ik voel ook het verschil al ik dan toch eens een joint of een pijpje rook. Maar de high is toch lekkerder met een vape voor mij. Hij blijft stukken langer en je kan het stukken beter doseren.
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

                        Ik zou best eens willen vapen, maar ik heb het geld er niet voor over; stel dat het niet bevalt, dan ben ik direct 50 euro lichter.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

                          Die "smoke buddy" probeer ik zeker eens uit... Dat wierook stokje ook. Beide betaalbaar.
                          Zocht eens bij de Vaporizer (nieuw voor mij eigenlijk, enkel van gehoord) doch daar kun je dus prijzen zien tot 430 euro en meer.
                          Zag een filmpje op Youtube van de E-njoint vaporizer, lijkt nog het meest op een echte joint... wel 149.95 euro.
                          Denk dat dit een beetje buiten mijn budget valt...
                          Iemand ervaring met goedkopere vaporizers ? Of moeten die dingen absoluut die 4 verschillende instelbare temperaturen aankunnen?

                          Comment


                            #14
                            Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

                            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                            Ik zou best eens willen vapen, maar ik heb het geld er niet voor over; stel dat het niet bevalt, dan ben ik direct 50 euro lichter.
                            geloof me die 50 euro of 100 euro is het waard!

                            ik had ook altijd zo van PFFFFF liever bong of joint, tot me vriendin van der winst uitkering (einde jaar) een vaper kocht en ik toch dacht ze is er zo vol lof over, laat ik het ook is doen

                            sindsdien doe ik niks anders meer als vapen en heb zelfs me puur pijp en me bong weggegeven aan een maatje toen.

                            Smaak is echt subliem en de high is vele malen beter als een jonko of een pijp.
                            en heb echt meer als 30 jaar Joints gerookt maar is niet te verglijken met vape.

                            smaak en high -> just give me Vape
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment


                              #15
                              Re: Wiet roken en de minste reuk veroorzaken

                              Je moet in een wc rol helemaal vol proppen met babydoekjes weetjewel van die natte doekjes met zo een lekkere geur. en als je dan uit moet blazen blaas je je rook uit in de wc rol waardoor de rook ruikt naar wasmiddel in plaats van wiet. ik weet niet zeker of dit helemaal werkt maar het werkt wel een groot deel van de geur weg

                              Comment

                              Bezig...
                              X