Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste joint

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste joint

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Eerste joint

    ik merkte de eerste x ook niks... hou vol
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Eerste joint

        Je lichaam moet de stof nog herkennen vandaar merken veel mensen de 1e keer niets.

        Comment


          #5
          Re: Eerste joint

          Ik werd ziek en duizelig en misselijk na een paar goeie eerste trekken van een joint!
          Dus volgende keer misschien ietsje sterker maar wel rustig roken want kan ff duren voordat het in gaat werken.
          Groene vingers

          Comment


            #6
            Re: Eerste joint

            Respect 50 en iedere dag 12 km lopen
            sigpic it is just a flower

            Comment


              #7
              Re: Eerste joint

              0.3gram is een normale hoeveelheid, dat zit ook in de kant-en-klaar-voorgedraaide die je in de shop kunt kopen.
              Rook je normaal ook ?
              Vraag ik omdat je het over roltabak hebt.
              Het is minder ongezond als je geen tabak gebruikt, gewoon alleen wiet er in.
              Je kunt een jointje ook best even opzij leggen na 2-3 trekjes, relax, hij hoeft niet in 1x op.
              Als je het goeie papier gebruikt gaatie vanzelf uit als je 'm op de rand van de asbak legt.
              Dat effect komt wel, relax, of had ik dat al gezegd?
              Of ze hebben je droge koeiepoep verkocht, maar dat kan ik hier vandaan niet zien eh..
              Als sportman kan het effect wel minder zijn, maar Silver Haze (of Amnesia) zou je wel moeten merken.
              Misschien te gespannen, of een combinatie van alles waarvan je denkt dat dat de oorzaak is.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Eerste joint

                Wel benieuwd welke shop in leiden.
                Gokje, De eerste Kamer???
                sigpic it is just a flower

                Comment


                  #9
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste joint

                    Best wel een sterk verhaal dit!

                    Nog nooit een joint op en op je 50ste Silver haze roken en zeggen dat je niks ervan merkt!

                    Of je lult zwaar uit je nek nu! of de koffie shop heeft je shit uit een thee zakje gegeven!


                    dit is echt weer zo topic dat je denkt blijf lekker op FB met je verhalen! wel respect voor je 12 km rennen als je 50 bent (als dat ook geen bullshit verhaal is)

                    waarom ik ken fanatieke renners en hardlopers maar die krijg je echt niet aan het roken!

                    VANDAAR WAAROM??????????????????
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste joint

                      Ach ik had de 1e keer purple haze joint en merkte helemaal niks. 2e keer weer purple haze en ik nam dus maar wat poffen 5/6 achter elkaar en bam t kwam in 1x binnen heel de vloer vol kots.. dus wel rustig aan doen!!
                      Ik moet zeggen dat ik het zonder tabak vele malen fijner vind, dan rook ik zo 2/3 gram op. Zou eens een pure proberen alleen kost dat wel flink wat wiet.

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste joint

                        Jawel, Eerste kamer in de Steenstraat. Waarom vraag je dit?

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Ach ja

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste joint

                          Is zo beetje de eerste shop die je vanaf t station tegenkomt, niks ten nadele van de shop.
                          Gewoon nog es proberen. Eerste x rookte ik pijpje pure hasj met mijn vriendje, rooie libanon was t.
                          Merkte daar ook niks van, zodat ik overmoedig meerookte op school met de blowende garde, en toen werkte het te goed.
                          sigpic it is just a flower

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste joint

                            Ik voelde de eerst keer ook niks denk dat ik white widow toen rookte maar dit weet ik niet zeker. Rookte hier voor al sigaretten dus. Deed dit met een dagelijks blower en voelde het opgeven moment wel durf niet te zeggen of op wel moment dit was zou ook de 2e keer geweest zijn.

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste joint

                              De eerste keer merkte ik het gelijk en goef heb bijmezelf rustig blowen niet te gek doen er kan niks gebeuren

                              Comment

                              Bezig...
                              X