Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omg!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Omg!

    Korting op 420shop
    OMG!

    Check deze link!
    http://www.urbangrower.com/UG_Show_3...t_Rolling.html
    grow da weed, smoke it's buds

    #2
    Re: Omg!

    wa nen addict

    Comment


      #3
      Re: Omg!

      Hahaha ja en best knap dat hij m nog dichtkrijgt. Kort maar krachtig is hier wel van toepassing. Ik had toch wel op zn minst die dikke takken er tussenuit gelaten, hij douwt zo een hele top in die grinder

      Comment


        #4
        Re: Omg!

        Lol, slecht gedraait en een hele vage methode. Als je er zo veel in doet kan je beter iets van 3 vloeitjes aan elkaar doen ofzo.

        Comment


          #5
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment


            #6
            Re: Omg!

            Is van Canada die kerel, eigenlijk wel overdreven dat, maar ja, die kerel moet er niet naar kijken ook, die groeit kamers vol levensgrote planten.
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment


              #7
              Re: Omg!

              Hij heeft zo een hele show op het internet.
              Zo gaat hij op bezoek bij personen die kweken voor medische doeleinden.
              Hij vroeg eens aan een man ,die 49 planten (struiken past hier beter) in een kamer had staan, of hij genoeg had met zijn oogst.
              Waarop de man antwoord: "barely"
              49 x 30 gram=1470gram. Dat op ongeveer 3 maand. Kom jong, als je daar niet mee toekomt
              http://www.urbangrower.com/

              Greetz,
              zion

              Comment


                #8
                Re: Omg!

                hij is nu idd niet bepaald een goeie roller, maar ik wil wel graag die zak hebben

                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Omg!

                  Die joint is een monster :o

                  Echt wtf.

                  Ik zou me schamen als ik met zo iets op een filmpje stond.

                  En hij zegt "practice it a lot" tegen ons :p

                  Maar ze moeten daar echt wel veel in doen omdat de wiet daar dikke crap is. Wij rollen een dun jointje binnenste buite en liggen chill op de zetel, maar zij moeten er zo al 2 roken om iets te voelen met die amerikaanse wiet :p

                  Comment


                    #10
                    Other states with medical marijuana laws are Alaska, California, Colorado, Hawaii, Maine, Montana, Nevada, Oregon, Rhode Island, Vermont and Washington. Maryland's law doesn't protect patients from arrest, but it keeps defendants out of jail if they can convince judges they needed marijuana for medical reasons.

                    Connecticut's governor vetoed a medical marijuana bill recently.

                    The distribution and use of marijuana are illegal under federal law, and the U.S. Supreme Court ruled in 2005 in a California case that medical marijuana users can be prosecuted.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #11
                      Re: Omg!

                      Nja, zou compassie hebben ermee, lol, ziet er echt niet smakelijk uit.
                      Geef mij maar de klassieke joint.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: Omg!

                        WTF is dat voor n apparaat..

                        2,3 gram.. jeez als wij hier steeds 2.3 gram gekochte weed in onze joints duwen, slapen wij na 3 maanden allemaal onder een brug
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: Omg!

                          Lang leven de lange vloei en voorgesneden tips
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Re: Omg!

                            Dat wil ik wel eens zien;

                            Een amerikaan die de coffeeshop binnen wandelt, 2gram amnesia koopt voor 26 euro en dan het allemaal in 1 joint rolt xD

                            Comment


                              #15
                              Re: Omg!

                              Ieder heeft zijn eigen manier van draaien.

                              Comment

                              Bezig...
                              X