Omg!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CelisMan
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2008
    • 561

    #16
    Re: Omg!

    draaien noemt gij da?:p
    grow da weed, smoke it's buds

    Comment

    • herrie
      Retired
      • Apr 2009
      • 6

      #17
      Re: Omg!

      als je dat is een normale cofeshop hier bij ons zou doen zouden ze je allemaal wel is even raar aankijken
      en wat voor een tipje was dat man!! van al die inkt zou je op zich al gaan halucineren

      wa een looser

      Comment

      • CelisMan
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2008
        • 561

        #18
        Re: Omg!

        fok joew herrie!
        grow da weed, smoke it's buds

        Comment

        • BaZe
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 282

          #19
          Re: Omg!

          in de tijd dat hij zijn crap jointje draait had ik hem al op

          wat een bouwwerk gelukkig zijn wij tog net iets nuchtiger dan hun
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment

          • weedeveryday
            Retired
            • Feb 2009
            • 458

            #20
            Re: Omg!

            die zak mag hij wel geven. maar hij leerde de mensheid hoe het niet moet hahahaaaa

            grtz

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #21
              Re: Omg!

              Hoeveel gram weed zou er in die zak zitten?

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • Cookiemonster
                Retired
                • Jan 2008
                • 258

                #22
                Re: Omg!

                lol ik dacht dat hij een L ging rollen of er zelfs nog een bladje bijplakken maar dat is precies een dikke groene pil die hij aansteekt O.o

                Comment

                • Jona
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 2797

                  #23
                  Re: Omg!

                  Oorspronkelijk geplaatst door westport
                  Hoeveel gram weed zou er in die zak zitten?

                  Grtz
                  Ik schat tussen de 100 en 150

                  Comment

                  • CelisMan
                    Junior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2008
                    • 561

                    #24
                    Re: Omg!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jona
                    Ik schat tussen de 100 en 150
                    Ik gok op honderd
                    grow da weed, smoke it's buds

                    Comment

                    • JahMikeY
                      Junior Stoner
                      Nieuw Lid
                      • Jun 2009
                      • 19

                      #25
                      Re: Omg!

                      zo slecht... ik heb er niks meer over te zeggen
                      [ Let the Herb reveal you to yourself . . . One Love ]

                      Comment

                      • Dragonov
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 21

                        #26
                        Re: Omg!

                        i don't care , het gaat er toch om of hij'm goed smaakt? (wat'k me niet echt kan voorstellen mr jah met zn beprinte business card filter rofl) het moet wel slappe weed zijn als hij die gwn zomaar opstookt

                        Comment

                        • Boiler
                          Senior Stoner
                          • May 2009
                          • 42

                          #27
                          Re: Omg!

                          LOL, Amerikanen... Alleen al hoe hij die 'filtertip' knutselt.

                          Ik heb wel eens de eer gehad een paar van die oversized 'AFCENT-mamma's' de weg naar de Skunk gewezen. Ze waren wezen shoppen zonder hun mannen en wouden naar de 'famous Dutch coffeeshop' (volgens mij waren ze net vers uit de states). Ben maar meegegaan, altijd lachen met dat volk.

                          Ze kochten een mooi zakje wiet, weet niet meer welk soort en propten ook meteen de hele top in een vloeitje. Toen ik vroeg of ze er niet wat shag ofzo bij zouden doen was het antwoord "No, why, we Amerikans onley smoke pure.." Hehe, ja, dat hebben ze geweten, binnen 10 minuten lagen ze alle 4 met hun kop op de tafel KO te wezen. De joint is verder opgerookt door de rest van de aanwezigen in de shop.

                          Comment

                          • CelisMan
                            Junior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2008
                            • 561

                            #28
                            Re: Omg!

                            toffe anekdote
                            vuile chauvinisten, denken altijd dat ze alles beter kunnen en weten...
                            grow da weed, smoke it's buds

                            Comment

                            • AlwaysStoned
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 274

                              #29
                              Re: Omg!

                              zou daar toch graag eens mee in 'the circle' zitten (met amerikanen e)... op zen that's 70's show -way
                              sigpic

                              Comment

                              • Boiler
                                Senior Stoner
                                • May 2009
                                • 42

                                #30
                                Re: Omg!

                                Oorspronkelijk geplaatst door AlwaysStoned
                                zou daar toch graag eens mee in 'the circle' zitten (met amerikanen e)... op zen that's 70's show -way
                                Hmmja, maar dan wel een circle met alleen die rossige buurmeid

                                Comment

                                Bezig...