Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarom blowen zo genieten is ..?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waarom blowen zo genieten is ..?

    Korting op 420shop
    ik blow nu zelf al een aantal jaren het is gewoon mijn ding .ik heb nog al een hectisch leven en even onderuit hangen met een pietje en mijn dag is weer goed .maar waarom .. voor de smaak , het gevoel ik weet het niet misschien wel gewoon de combinatie van alles . ik ken ook alleen maar mensen die blowen van 12 t/m 65 jaar want er is niks zo leuk als met een grote groep van verschillende leeftijden volle gas te stomen terwijl je de meest bizarre dingen bedenkt en bespreekt .
    maar verslaafd..? ik denk het zelf niet het kost me inderdaad wat moeite om er geen te roken voordat ik ga slapen ( slaapproblemen ) maar verder zou ik er best mee kunnen stoppen .. maar of ik het ooit zal doen .. denk het niet
    xox

    #2
    Re: waarom blowen zo genieten is ..?

    ik heb nu 13 jaar geleden mijn eerste jointje gerookt en rook nu 10 a 11 jaar elke dag minnimaal 3 a 4 joints en ik wou er eigenlijk al jaren mee stoppen maar nu de kweek-
    koorts is ingeslagen zal ik na mijn eerste oogst alleen nog maar van mij zelf roken
    en al dat coffeeshopbewerkte spul laten liggen en waarom ik het doe?? ik heb altijd
    haast en alleen met een jointje hou ik me hoofd cool ckur op stressige dagen kan een
    jointje mij perfect kalmeren dus waarschijnlijk gebruik ik het meer als kalmerings
    middel en een ontspannen gevoel te beleven.

    Comment


      #3
      Re: waarom blowen zo genieten is ..?

      mooie slogan ga ik zeker onthouden !

      Comment


        #4
        Re: waarom blowen zo genieten is ..?

        vind het gewoon chill om lekker buite te chille lekker skaffa het liefs 'savonds in het donker lekker muziekje op beetje voor je uit staren.

        Comment


          #5
          Re: waarom blowen zo genieten is ..?

          gewoon lekker *knip* stoned onderuit van iets genieten!
          Last edited by Weedy; 8 November 2009, 23:33. Reden: . . .

          Comment


            #6
            Re: waarom blowen zo genieten is ..?

            doe het om wat te relaxen en voor het lekker smaakje

            Comment


              #7
              Re: waarom blowen zo genieten is ..?

              ik doe het voor de all-around buzz

              Comment


                #8
                Re: waarom blowen zo genieten is ..?

                Ben anders te Debiel.

                Comment


                  #9
                  Re: waarom blowen zo genieten is ..?

                  Ik drink geen alcohol dus jointje moet kunnen.
                  Daarnaast gebruik ik het ook als medicijn en vind het ook gewon lekker ontspannen
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: waarom blowen zo genieten is ..?

                    de thc gaat op je neuro receptors zitten waardoor je natuurlijke lichaamseigen endrofiene meer vrij komt is iets ingewikkelder dan ik nu hier schrijf, maar je word wel degelijk verslaaft aan je eigen endorfine. wil er in deze post niet ve ver op ingaan maar

                    Comment


                      #11
                      Re: waarom blowen zo genieten is ..?

                      Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                      de thc gaat op je neuro receptors zitten waar heb hij het over?waardoor je natuurlijke lichaamseigen endrofiene meer vrij komt is iets ingewikkelder dan ik nu hier schrijf, maar je word wel degelijk verslaaft aan je eigen endorfine. wil er in deze post niet ve ver op ingaan maar Beter niet lijkt me anders moeten we gaan googelen

                      groetjes
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: waarom blowen zo genieten is ..?

                        In eerste plaats rook ik puur om de meeste pijn te verminderen in me benen en rug.

                        Ten tweede om de smaak en de high en de roes. Ik drink geen alcohol nog koffie of tea. de enige 2 genotsmiddelen zijn me redbull en me jointje.

                        Ook het kweken is een goede hobby die me bezighoud. Het geeft me 100% goede kwalitatieve weed en kost me geen bergen geld zoals in de shop of gelijk waar.

                        Maar heb de laatste jaren veel in het ziekenhuis gelegen soms 14 dagen maar ook 2 maand. Elke dag moest ik 3 keer naar beneden om me sigaret te roken maar me weed heb ik zelf nooit gemist. Geen zwetende nachten of afkick en ik rook nu toch al 15 jaar 10 joints per dag maar toch kan ik de weed laten maar de nicotine daar geraak ik dus nie af.

                        Sorry monty maar het gevoel kan mischien leiden tot verslaven maar het weed zelf dat denk ik toch niet, denk dat dat weer zo'n amerikaanse propagande leugen is.

                        Comment


                          #13
                          Xtreme

                          Comment


                            #14
                            Re: waarom blowen zo genieten is ..?

                            Is blowen dan genieten Xtreme ?
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Terzijde: ervaringsregels wezen destijds uit dat alcohol niet bij iedereen het juiste middel was om evenwicht te hervinden in de gemoedstoestand. Het komt er in mijn optiek op neer dat er mensen zijn met de instelling: "Laissez faire, laissez passer, le monde va de lui-meme" en mensen die geobsedeerd zijn een bepaald doel te bereiken.
                              Tot de laatste categorie behoor ik. Tot slot 2 stellingen:
                              "It's pleasant to be perfect, but's more perfect to be pleasant"
                              "It's perfect to be pleasant, but's more pleasant to be perfect"
                              Aan welke stelling geef jij de voorkeur Bella?
                              Omdat je in een ander topic aangaf de Engelse taal niet goed te beheersen volgt hier de vertaling (deze tekst leent zich overigens niet goed voor een letterlijke vertaling)
                              Het is prettig om volmaakt te zijn, maar het is volmaakter om prettig te zijn.
                              Het is volmaakt om prettig te zijn, maar het is prettiger om volmaakt te zijn.

                              Groetend,


                              Xtreme
                              Last edited by Xtreme; 10 November 2009, 14:12.

                              Comment

                              Bezig...
                              X