Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de honneybee extractor (emiel-s)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    de honneybee extractor (emiel-s)

    Korting op 420shop
    zo ik heb eindelijk mijn honey bee extractor binnen (thanks growshopalien) maar nu een aantal vragen

    (de filtertjes) als die opzijn is het dan mogelijk om een koffiefilter een rondje van te knippen of is dat niet handig zijn deze filterjes ook nog te koop

    welk soort merk gas word er gebruikt want er zijn erg veel soorten gas

    wat werkt nou het best knipafval of toppen paar vraagjes waarvan ik het antwoord wil weten:d peace
    Schutto In tha house

    #2
    Re: de honneybee extractor (emiel-s)

    Ik heb zelf zo'n extractor gemaakt van een busje bellenblaas en gebruik altijd kofiefilters.

    Je kunt butaangas gebruiken dat je ook kunt kopen voor je aansteker te vullen.

    Je kunt alles gebruiken waar THC op zit, alhoewel het zonde is als je goed rookbare toppen gaat gebruiken. Beter gerbuik je knipafval (de kleine blaadjes)
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: de honneybee extractor (emiel-s)

      heeel nice nja dan weet ik dat moet jeh et ook nog helemaal crunchen of kan je het gewoon in bladvorm laten peace
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: de honneybee extractor (emiel-s)

        Laten drogen en dan gewoon een beetje kleinmaken. Niet tot poeder, dit gaat klonteren als je het gas erdoor jaagt.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Re: de honneybee extractor (emiel-s)

          je kan inderdaad een koffiefilter prima gebruiken of een zeefdruk filter, het is belangerijk dat je puur butaan gas heb, dus zonder iets toegevoegt als het witte rest deeltjes achterlaat op een spiegel dan is die niet goed (wel op een oude spiegel of kleine stukjes doen want het gaat er niet meer vanaf)
          en als je toppen gebruikt die je nog beetje heel laat dan krijg je een veel zuivere olie dan van knipafval, van afval is ondoorzichtig en van toppen heb je een echte heldere olie net zoals donkere honing

          road

          Comment


            #6
            Re: de honneybee extractor (emiel-s)

            nou ik heb t geprobeerd maar er kwam helemaal niks uit kan het meschien liggen aan het gas? ik heb het gewoon in blaadjes gelaten
            Schutto In tha house

            Comment


              #7
              Re: de honneybee extractor (emiel-s)

              De gas van het merk newport schijnt het zuiverste te zijn.

              Comment


                #8
                Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                en waar is die te koop??
                Schutto In tha house

                Comment


                  #9
                  Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                  colibri gas is 99,9 procent zuiver is in veel sigaarwinkels te krijgen

                  Comment


                    #10
                    Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                    Hallo.

                    Je moet het knipafval dus zeker NIET in blaadjes laten, het best is toch zo fijn mogelijk maken, bij heeft dit nooit geklontert.

                    Ik doe al m'n knipafval in de blender, maal alles fijn tot poeder giet het poeder in de Honeybee extractor en jaag er dan minimaal 2 pullen butaangas doorheen zodat ik alle THC eruit heb gehaald, hetgeen eruit komt is een bruine vloeibare vorm van het gas met de THC in.

                    Best doe je dit in een pannetje, zet na de extractie het pannetje in een bak met heet water zodat het gas sneller verdampt, in heet water is het na een minuut al lang verdampt.

                    Als alles verdampt is hoe je een dun bruin laagje olie over, verwarm dan het pannetje op een vuurtje en roer in de olie, als die wat knettert betekent dit dat er nog butaangas inzit, dit wil je niet oproken want het piekt enorm in de keel.

                    Als het niet meer knettert schraap je gewoon met een scheermesje of een stanley/breekmes wat olie weg, dit gaat best als het pannetje wat verwarmd is, en dan smeer je gewoon een laagje op de bovenkant van je jointje, dit gaat dan naar beneden rollen naarmate de joint verkleint dus smeer niet heel de joint in.

                    Veel succes en plezier.
                    Last edited by DaZeD; 15 February 2010, 17:22.
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment


                      #11
                      Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                      ahh super super nja nou moet ik is het goeie gas vinden want ik heb de 1x het verkeerde gas gebruikt
                      Schutto In tha house

                      Comment


                        #12
                        Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                        had een vraagje als je de pan met olie op het vuur zet verbrandt je de thc dan ook niet ????

                        Comment


                          #13
                          Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                          Ik zou dat niet op het vuur zetten hoor , met au bain marie blijft de olie ook ng soepel genoeg om het te schrapen

                          MvG Izzz

                          Comment


                            #14
                            Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                            opletten met open vuur dudes, je hut zegt zo boem als dat butaaanmengsel en lucht ideaal is. doe dat buiten svp

                            grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                              lekker hoor die olie ,ik heb een keer getest of het malen of niet malen verschil opleverde,het maakt geen verschil bijde keren haalde ik 2.5 /2.6 gr uit 30gr .probeerde ook 3 bussen gas in plaats van 2 scheelde maar 0,1 gr . dus is niet de moeite
                              let wel op dat je de butaan goed laat vervliegen butaan heeft een kookpunt van -0,6 graad ,dus het zal heel snel vervliegen maar word een beetje tegen gewerkt door de olie ,dus ik zet de olie meer dan een uur op heet water ,niet op t gas maar door zeker 10 keer kookend water onder mijn bak met olie te vervangen ,zo dat alle butaan vervlogen is .
                              en roken maar
                              een nadeel is dat je joint altijd vastplakt in de asbak en het verbrand niet lekker loopt naar beneden ,als je de olie aan de binnenkant smeert heb je daar geen last van
                              groet

                              Comment

                              Bezig...
                              X