Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn manier om hasj te maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn manier om hasj te maken

    Korting op 420shop
    Om hash te maken haal je bevroren wiet of knipsel door een polinator vervolgens zoek je onder een daglichtlamp of tl buis ( kleurnummer 33) of een ander felwit licht de eventuele vervuiling (draadjes ed) eruit, vergrootglas kan handig zijn bij zo'n klus, daarna doe je de thc kristallen in bijvoorbeeld een fotorolkokertje stopt die in je broekzak ( wel je broek aandoen hoor ) laat hem daar een tijdje zitten zodat de thc lekker gaat plakken en voila je hash is klaar. Vooral bij buitenwiet werkt dit goed, vind ik, purple power buitenwiet werd zo een op afgaan_hash lijkende bol met een mooie paarse gloed er op. HEERLIJK.

    #2
    zak hash
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Duur ding zo'n pollinator.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


        #4

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Dat scheelt nogal. 450 euro en je krijgt er dikke spieren van.
          Kant en klare bubble bags voor 5-10 euro. Die werken met jouw manier ook toch?

        #5
        Ik denk dat je dan zogenaamde ijshash krijgt, alles is dan nat en als je alle haren, draadjes en andere dingetjes er uit wilt zoeken zodat je geen gore joint rookt dan werkt dat niet!
        het draadje/haartje zoeken kun je het beste eerst op een witte en dan op een zwarte gladde ondergrond doen zodat je alles met een andere kleur dan je thc kristallen goed ziet!!
        als het je niet uitmaakt wat je in je jointje stopt dan kan het wel.

        Comment


          #6
          Ik bedoel wanneer je droog zou filteren. Zonder ijs. Gewoon alleen bevroren shit. - a la jouw manier. Dan zouden die filter-bags werken toch.


          Ik ga binnenkort met droogijs en filterzakken kief zeven van knipafval. Ik heb nog nooit gehoord van met een lamp draadjes eruit halen. Het filter werkt zo dat het haartjes tegenhoudt als deze al in het materiaal zitten. Ik zal er eens op letten als ik aan de slag ga.
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

          Comment


            #7
            Geen flauw idee of jouw manier werkt maar we zijn allemaal benieuwd

            Comment


            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Echt waar? Iedereen hier?

              Als je wilt weten of de droogijs methode werkt kun je daar het internet voor gebruiken. Het is namelijk niet 'mijn methode'.

            #8
            Nee. Die werkt niet. Door droogijs of zelfs met vloebaar stikstof (ooit geprobeerd) breekt het hele plantmateriaal kapot. Dan moet je ofwel in water werken, ofwel warm.

            Als ik zelf hasj maak, koop ik een stel pantys met fijne mazen. Die draag ik een paar keer, was ik uit.. Dan haal vul ik die met wiet. Nog 3 lagen pantys omvouwen. Vibrator erin op standje 'goh het voelt wel verdoofd nu' en boven een papiertje laten trillen voor een paar uur. Die eitjes met een afstandsbediening zijn een aanrader (ook leuk voor familiediners) maar de batterij houdt het niet zo lang vol.
            Voor die paar grammen ga ik geen uren werk verrichten. Automatisering is de toekomst!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment

            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Vloeibaar stikstof-N en droogijs de vaste vorm van koolstofdioxide-CO2 lijken mij met mijn beperkte kennis van NASK twee verschillende elementen.
              Last edited by Ongeldig; 20 May 2018, 14:59. Reden: Correct me if I am reading wikipedia wrong.

            • LR2
              LR2 commented
              Editing a comment
              Klopt helemaal Ongeldig! Het zijn twee verschillende stoffen. Beide hebben ze de eigenschap om tot ver beneden het nulpunt te zijn. Zodra je beneden de -25 komt, gaat vrijwel elke plant naar zijn grootje (op enkele heeeel noordelijk groeiende plantsoorten na). Het plantmateriaal breekt kapot in kleine stofdeeltjes die gewoon door je zeef heen gaan. De kou heeft daarnaast het vervelende effect dat het water uit de lucht zal aantrekken (rijping, klopt dat?) waardoor je praktisch gezien niet droog kunt werken.
              Aan het eind van de dag hadden we een groene slurrie, die wegwaaide toen we 't in de zon lieten drogen. Het restje wat achter bleef was de moeite niet waard.
              Het is dus niet het element wat 't doet, maar gewoon het feit dat het zo ontzettend koud is, dat alles kapot breekt.

            #9












            Goeze iondag LR2 en Rreppellsteeltjam
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

            Comment


              #10
              Tot nu toe nog weinig reacties over haartjes en draadjes in het gezeefde materiaal!!!
              Let niemand daar op????

              Comment


                #11
                Ben ze nog niet tegengekomen.



                Met Icehasj maken zeef je die er gewoon uit.
                Met wiet roken rook je die gewoon op. Niks mis mee.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Nou q, ik check m'n topjes voor ik ze rook!
                  Ook op schimmel en vergifresten op de blaadjes!

                  Kan het zo zijn dat er vaak of niet op gelet worden of dat men in een schemerige/slechtverlichte ruimte is of zich er niet van bewust is?
                  Last edited by Rreppellsteeltjam; 21 May 2018, 10:35.

                #12
                Maar normaal heb je toch geen schimmel en zeker geen gif op je toppen ?
                Haren, draadjes, beestjes, dingetjes...dat heb je niet als je kweekruimte afgesloten is. (ik dacht dat je met 'haren' de pistils bedoelde)
                Als je dat wel hebt, en dat kan natuurlijk, bijvoorbeeld met buitenkweek of als je een 4 honden of 12 katten hebt, of een harige girlfriend ofzo, dan zul je ze eruit moeten vissen als je de wiet zo wil roken.
                Je zou er wel prima icehasj mee kunnen maken omdat die zakken alles eruit zeven voor je. Daar kan je alles zo in gooien.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #13
                  Je weet dat wiet van ergens anders niet altijd schoon is.
                  en ook dat bijna niemand in een steriele laboratoriumruimte kweekt en daardoor altijd wel iets aan de kleding/schoeisel of in het haar naar binnen meeneemt.

                  Comment


                    #14
                    Ah oke...
                    Nee dat soort dingen gebeurt hier niet. Ik rook geen wiet van de shop of van dealers en de kleding waarmee ik m'n kweekruimte in ga ben ik niet buiten mee geweest.
                    Mensen die hun eigen wietje kweken, zoals jij en ik, hebben daar normaal geen last van.
                    Als je wiet gaat kopen is het inderdaad wel handig om dat even goed te bekijken voor je het in brand steekt.

                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #15
                      Pollonator heb je bij 420shop.nl of dutch headshop wel voor gemiddeld 12 a 14 euro's dag ik kost geen drol kheb er al 3 jaar alleen plezier van✌

                      Comment

                      Bezig...
                      X