Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

THC zeven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    THC zeven

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,
    ik heb 6 volle grond planten staan die iets te laat zijn begonnen met bloeien, nu zijn de toppen niet groot genoeg om te roken maar via een vriend van mij ben ik er achtergekomen dat ik de THC wel kan gebruiken, voor bv. Hasj. Kan een ervaren hasjesman/kweker mij vertellen hoe ik redelijk goedkoop de THC van mijn planten kan zeefen. mvg SpaceG

    #2
    Als het niks is om te roken, dan krijg je daar natuurlijk ook niet opeens een potent zeefsel van.
    Mgoed, je hoeft pas te oogsten als er rot in komt natuurlijk.
    En zelfs dat kan je eruit knippen om ze nog een paar dagen te laten staan.

    Ik heb je vraag even in het forum "hoe maak je hash" gezet.
    Daar staan allerlei topics over dit onderwerp. Misschien kun je daar ook al het een en ander vinden.

    Volgens mij is een emmertje met een panty er overheen het goedkoopste
    Krijg je alleen wel lamme armen van het schudden.
    En met 6 planten...poehee
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      ja dat word flink schudden, bedankt voor het verplaatsen naar het hasj forum. hoop dat ik daar wat reacties krijg. verhaal van de panty had ik nog niet gehoord. dankjewel

      Comment


        #4
        Je kunt ook de panty over een emmer spannen, plastic zak erover en dan met 2 houten pollepels een aantal liedjes van Guns n Roses drummen. Als je dat een hele tijd volhoudt kun je de kief van de bodem schrapen.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Heeft ook mijn interesse, je hebt oa. zeefdrukschermen, zakken en, kant en klare zeefboxen. De grote van de mazen bepalen wat je krijgt. De maas grootte heb je wel wat beperkte info over maar weet niet hoe betrouwbaar. Dat stof voor zeefdrukschermen is ook al niet goedkoop.

          Comment


            #6
            Panty's vol wiet, en een vibrator erin. Drie uur laten bungelen boven een papiertje, en je hebt prima polm.
            Eerste klop levert mooie polm op. De tweede al meer groenig. De derde nog meer groen.
            Dan draai je de panty om, herhalen maar!

            Om nog te gaan schudden, kom nou. We mogen dan planten roken, maar we zijn geen holbewoners meer!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            • groot
              groot commented
              Editing a comment
              Maar is het nou een Hitachi, een Tarzan of zo een met twee puntjes?Volle batterijen of oplaadbare... zal m eens van de buurvrouw lenen

            • LR2
              LR2 commented
              Editing a comment
              Als ze een beetje verlegen kijken, of hem liever niet zouden uitlenen, dan weet je dat 't een goed model is.

            #7
            Het ligt er een beetje aan hoeveel het is. Als het weinig is zou ik nergens in investeren. Is het veel dan zijn een paar zeefzakken die je kan hergebruiken wel handig.
            Als je het gaat doen wordt het plaatsen van een update over je gebruikte methode, inzet en opbrengst door mij gewaardeerd.

            Hasj/ kief produceren m.b.v. droogijs en 'bubble-bags'.

            Zelf deed ik het de eerste keer zo. ^
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

            Comment


              #8
              hartstikke bedankt voor de reacties allemaal, ik heb ongeveer 2 60 liter vuilniszakken vol, aardig wat dus. ben van plan te investeren in wat zeefgaas of een zeefzak. wat denken jullie van deze of is dit niet geschikt. https://www.yoghurt.nl/product/noten...RoCSLQQAvD_BwE
              Mvg ,SpaceG

              Comment


                #9
                De trichomen hebben een bepaalde vormfactor van wat ik lees tussen de 75 en 125 micron. Daar zul je je zeefproces op moeten aanpassen. Vaak worden het aantal draden per inch aangegeven en kun je die terugrekenen. Of die yogurtzak voldoende is weet ik niet.

                Comment


                  #10
                  Hoe wil je gaan zeven?
                  Droog of nat?





                  Zo'n teil met een stuk screen eronder kan je natuurlijk ook zelf maken.
                  De mate van succes hangt er vanaf of je de goeie kunt vinden, zoals groot hierboven zei.



                  Droog zeven gaat wat meer energie kosten denk ik, als je zoveel droog materiaal hebt.
                  Er zijn nog meer manieren natuurlijk, zoals bijv. die Ongeldig gebruikte.

                  Het loont wel om je er een beetje meer in te verdiepen, want je kunt er echt superkwaliteit mee maken.

                  (btw als je ze veel te vroeg geoogst hebt, dan gaat de hasj natuurlijk ook niet veel effect hebben)
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #11

                    Comment


                      #12
                      Loop net langs onze vrienden van Alie E. Hier verkopen ze RVS mesh 120 (125micron) en mesh 200 (74micron) voor schappelijke bedragen en ca. 30cm breed.

                      Comment

                      Bezig...
                      X