Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys (armemans) TakkenPolm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Montys (armemans) TakkenPolm

    Korting op 420shop
    High Again,

    Ik wilde jullie even laten zien wat Monty met zijn takjes van de buds doet die hij allemaal oprookt. In tegenstelling tot wat de meeste smokers doen, de takken weggooien, spaar ik die budtakjes op en stop ze in een tuperware doos.

    Onder de microscoop kan je zien dat deze takjes vergeven zijn van hele kleine, steelloze, trichomen die doorgaans hardstikke amber zijn. Zonde om weg te gooien dus. Ook op de steel van een hoofdtop zit doorgaans nog heel wat aan amber minitrichomen dus die mik ik er ook onder.

    Na wat sparen was me potje redelijk vol en besloot ik vanmiddag om er eens een vette takkenpolmjoint uit te halen.

    Het gaat als volgt:

    01-P1070997.JPG Allereerst moet je dus flink sparen. Je blowende vrinden kun je natuurlijk ook eens vragen om de takjes bij elkaar te houden.
    02-P1070998.JPG Je stopt alles in een tupperware doos die redelijk luchtdicht afsluit en bewaard de doos gedurende het sparen koel en donker.
    03-P1080005.jpg Als je vind dat je genoeg gespaard hebt vries je de doos in en vervolgens schud je de doos flink op en neer. Door de mechanische wrijving maar ook doordat de doos zich statisch gaat opladen zullen de harsbolletjes van de stelen komen en tegen de wanden deksel en bodem gaan plakken.
    04-P1080012.JPG Je kan dan door tikken de losgekomen polm naar een hoek tikken.
    05-P1080014.JPG Na het schudden ziet het er dan ongeveer zo uit. Voorzichtig schud je het zaakje in een theezeefje.
    07-P1080019.JPG
    Door tegen de zeef te tikken valt nu de polm door de zeef en blijven de grove delen achter in het zeef.
    06-P1080015.JPG Hoe voorzichtiger en geduldiger je dit doet hoe minder plantenresten er meekomen.
    08-P1080022.JPG Heel rustig aan dus tikken en niet het laatste beetje ook door je zeef willen krijgen dat kieper je gewoon weer terug in de doos.
    09-P1080024.JPG Na twee zeefjes had ik wel ruim voldoende polm voor een knetter vette takkenpolmjoint.
    10-P1080025.JPG Zo gezegd zo gedaan. Vloeitje tip en wat tabak.
    11-P1080026.JPG Mega lading takkenpolm erop.
    12-P1080027.JPG Nog een beetje shag om 't zaakje in de brand te houden en rollen maar.
    13-P1080029.JPG Resultaat een mega vette takkenpolmjoint waar je gegarandeerd knieter stoned van word. (hij brand nu) Anders was dit heerlijke spul in een as- of prullenbak verdwenen dus zeker het sparen waard.



    Grtz, een ram gare Monty


    Last edited by monty; 18 April 2012, 19:37.

    #2
    Re: Montys (armemans) TakkenPolm

    Hahah, kijk eens aan! Super tip, thanks monty! Dat zal zeker het sparen waard worden!

    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

    Comment


      #3
      Re: Montys (armemans) TakkenPolm

      zo dat willen we hier ook gaan we zekersssssss eens probeeren

      lekker hoor
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

      Comment


        #4
        Re: Montys (armemans) TakkenPolm

        da ga ik nu gelijk eens testen ze heb hier nog takjes ligen ze grt

        Comment


          #5
          Re: Montys (armemans) TakkenPolm

          P1080044.JPGP1080041.JPG
          Deze ruwe takkenpolm is natuurlijk ook door een bong te roken al was dat wel vrij heftig op de keel moet ik zeggen

          Edit; Na de bong gingen de oogjes vanzelf helemaal toe en heeft de mont een lekkere avonddut gedaan hihihi.
          Last edited by monty; 19 April 2012, 02:19.

          Comment


            #6
            Re: Montys (armemans) TakkenPolm

            ik herken deze methode wel wat ben altijd een blijde afval roker geweest

            Comment


              #7
              Re: Montys (armemans) TakkenPolm

              Prachtig!

              Direct een 5 sterren waardering gegeven!
              Resident in Tenerife, Spanje.
              3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

              Comment


                #8
                Re: Montys (armemans) TakkenPolm

                HAHA Geniaal idee dit ga ik vanaf nu thuis ook doen! Thanks Mont
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Montys (armemans) TakkenPolm

                  Zuinigheid en vlijt, bouwt huizen als kastelen en vlooien als kamelen
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #10
                    Re: Montys (armemans) TakkenPolm

                    Dat gaat deze jongen ook eens proberen, want dat is idd zonde als je ziet wat er nog vanaf komt.

                    Echt iets voor Mr.Monty .

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Montys (armemans) TakkenPolm

                      zalige tip gewoon
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        #12
                        Re: Montys (armemans) TakkenPolm

                        En dan te bedenken dat ik ditsoort takken gewoon begraaf in de compost! Dit jaar niet meer dus!
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: Montys (armemans) TakkenPolm

                          Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                          Zuinigheid en vlijt, bouwt huizen als kastelen en vlooien als kamelen
                          Niet helemaal correct, het spreekwoord luidt (althans in onze streek): Zuinigheid en vlijt, bouwt huizen als kastelen. Luiigheid en vuiligheid geeft luizen als kamelen.

                          Comment


                            #14
                            Re: Montys (armemans) TakkenPolm

                            Maar wie zich niet op tijd verschoont, krijgt luizen als kamelen. Hoor je hier wel vaker ghehe.

                            Comment


                              #15
                              Re: Montys (armemans) TakkenPolm

                              Ideaal dat moet ik onthouden

                              Comment

                              Bezig...
                              X