Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarschuwing: Hasj met Vloeibare Stikstof werkt niet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waarschuwing: Hasj met Vloeibare Stikstof werkt niet.

    Korting op 420shop
    Even voor de goede orde, dit is geen uitleg. Dit is een waarschuwing: het werkt niet. Nouja, tenzij je van bladeren houdt.

    Vorige week heb ik samen met een culinair expert THC kristallen proberen los te weken met vloeibare stikstof. We poogden dit te doen zoals bij een zekere 'honing' waar ik het niet over ga hebben. Vraag er dus ook niet naar, google het maar! Dit mag hier niet besproken worden.
    Nadat dit niet bleek te lukken, hebben we 't knipafval gezeefd zoals men normaal doet met hasj. Maar het probleem met vloeibare stikstof (buiten het feit dat het ontzettend duur is, en er veel nodig is >5 liter) is dat de bladeren te hard, en te snel bevriezen en dan 'zichzelf' verkruimelen.

    Wat je overhoudt is groen bladafval door je hasj, die zelfs door de fijnste mazen weet te komen. Je zult uiteindelijk een groene klomp smaakloze 'hasj' (als je het zo mag noemen) overhouden. Weer een les geleerd, weer een zak knipafval down the drain. Doodzonde als ik bedenk dat ik daar 5 gram normale hasj van had kunnen kloppen. Maar een wijze les rijker.

    Gebruik je stikstof dus voor lekkere ijsjes met bubbels en leuke experimentjes, maar niet om hasj van te maken. En denk er vooral aan om geschikte handschoenen aan te doen, je speelt met gevaarlijk spul!

    Weer een experiment gedaan, een fabel opgelost, een wonder de wereld uit geperst.

    Holladijee, LR2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    Re: Waarschuwing: Hasj met Vloeibare Stikstof werkt niet.

    een bepaald proefje stikstoffun (met een bloem, effe dompelen en laten vallen) heeft mij altijd weerhouden van de combi wiet vs stikstof..
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Waarschuwing: Hasj met Vloeibare Stikstof werkt niet.

      Mij in eerste instantie ook maar de nieuwsgierigheid, en gratis beschikbaarheid van het product heeft me toch doen omslaan.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Waarschuwing: Hasj met Vloeibare Stikstof werkt niet.

        Op zich is vloeibare stikstof best een leuk goedje. Ik heb er ooit een tennisbal in gelegd en na enige tijd die bal op de grond laten vallen. Hij brak in stukken net als een glazen kerstbal. Verder heb ik kwik in een mal laten stollen en met de bevroren kwik een spijker in een plank geslagen.
        Last edited by Xtreme; 5 September 2012, 17:00.

        Comment


          #5
          Re: Waarschuwing: Hasj met Vloeibare Stikstof werkt niet.

          frozen yoghurt mee gemaakt....die was wel lekker!!!

          Comment


            #6
            Re: Waarschuwing: Hasj met Vloeibare Stikstof werkt niet.

            ik heb er indertijd de wc op mn werk mee bevroren, vlak voordat een collega van me die ging misbruiken voor zijn diarree-aanval. Hij mocht van geluk spreken dat hij altijd hoge schoenen droeg
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Waarschuwing: Hasj met Vloeibare Stikstof werkt niet.

              Ik heb ooit korte tijd bij een overheidslichaam in Apeldoorn gewerkt. Daar was een wc gereserveerd voor het hoofd van dienst en het plaatsvervangend hoofd van dienst. Daar heb ik 2 rottigheidjes mee uitgehaald: de deurkruk ingesmeerd met pindakaas en er wat borstharen op vastgeplakt en op de wc-bril jeukpoeder gestrooid. En ik ben ook een keer bijna betrapt op illegaal wc-gebruik. Er werd een keer aan de deur gerammeld, terwijl ik daar illegaal zat en het hoofd van dienst riep, in de veronderstelling dat het plaatsvervangend hoofd van dienst de wc bezette: doe maar rustig aan amice, waarop ik antwoordde: johoo, amice.
              Last edited by Xtreme; 7 September 2012, 09:22.

              Comment

              Bezig...
              X