Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

    Korting op 420shop
    Hoi. ik heb het gezeefd en daarna gewoon laten bezinken en op het laatst laten drogen op papier. Maar nu vraag ik mij af..... hoe droog is droog genoeg of moet het echt kurk droog zijn? Ik heb van de week al een deel geperst met de bankschroef en toen vroeg ik mij gelijk af; kun je het ook te vaak persen?
    Overigens ik en mijn neefje die de echte wietroker is hebben het geperste stukje al gerookt en dat was wel super hoor. Haha ik hield het voor gezien bij het tweede trekje omdat ik ergens in de jaren 80 voor het laatst stuf of wiet had gerookt En ik wilde zeker zijn dat ik mijn bedje nog terug kon vinden LOL.
    Maar die twee dingen vroeg ik mij dus af, Graag feedback

    Ohja, omdat iedereen graag fotos ziet....ik zal even proberen of ik wat plaatsen kan.
    DSC_0089.JPG

    #2
    Re: Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

    Ghehe..dat moet je nog zeven denk ik dan ?
    Doe je ding, zolang het werkt is het toch prima
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

      Ik heb me antwoorden al gevonden wel elders maar dat geeft niet. Ik ga het persen en dan gooi ik het in de vriezer. Wat de droogte van de hasj betreft; dat vroeg ik omdat het blokje dat ik al in de vriezer heb gehad bikkelhard is maar het kruimelt wel heel gemakkelijk en tsja ik kocht vroeger "vroegah! hahaha" toen kocht ik dus alleen maar zwarte marok en dat was soms net teer... dus mijn vergelijkingsmateriaal is wel het andere uiterste. Ik moet ik wel zeggen dat wat ik nu zelf gemaakt heb vele malen beter is als dat goedje wat ik toen rookte. Afijn voor ik afdwaal, ik begon dus te twijfelen aan de kwaltijd maar dat zit wel goed ben ik achter gekomen.

      Comment


        #4
        Re: Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

        ja die van mij komt er ook precies zo uit, alleen ik moet weten hoe ik het zachter en een soort van klei achtig kan krijgen , iemand tips.?

        Comment


          #5
          Re: Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

          Ik heb mooie, kneedbare, zwarte maroc gemaakt door heet te persen. Waterdicht verpakken, au-bain-marie verwarmen (10 minuten) en dan in de bankschroef.

          Comment


            #6
            Re: Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

            kan je me uitleggen hoe dat moet .?

            Comment


              #7
              Re: Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ght=hash+maken

              zie ook filmpje in post #4
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment


                #8
                Re: Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

                Je kunt het ook doen alsvolgt:

                - Wikkel je polm in vetvrij bakpapier
                - Verwarm deze licht met je aansteker, steek het papier niet in brand!
                - Vervolgens persen tussen de bankschroef wanneer het nog warm is
                - Twee of drie keer herhalen, misschien vier keer.

                Viola!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

                  En dan heb je K.O. hash Heb van de week even een jointje gebouwd, was erg benieuwd naar mijn eigen huisflijt. Maar ik hou het wel bij een beetje wiet.

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

                    ja oh die hasj is echt heerlijk, alleen jammer dat je zoveel afval nodig hebt om een flink blok te maken, maarja dan is het natuurlijk wel extra lekker als je een beetje zelf gemaakt hebt

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste x hasj gemaakt en heb nog wat vragen..

                      Je kan ook gewoon hele toppen gebruiken hoor in plaats van afval

                      Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment

                      Bezig...
                      X