Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bestaat bewerkte hasj?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bestaat bewerkte hasj?

    Korting op 420shop
    Beste mede-growers,

    Ik hoor vaker mensen over bewerkte wiet, nu vroeg ik me af of hasj ook bewerkt kan worden?

    Groetjes LazyAssGrower

    #2
    Re: Bestaat bewerkte hasj?

    Ja, je kunt alles bewerken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Bestaat bewerkte hasj?

      Blijkbaar wel.
      En, waarom ook niet ?
      Ik ben het eigenlijk nooit tegengekomen vroeger toen ik altijd Zero Zero of Libanon haalde.
      Of ik heb er niks van gemerkt, dat kan ook
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Bestaat bewerkte hasj?

        yep, hasj wordt bewerkt. In sommige gevallen heel herkenbaar (bijmengen van bijv opium), soms heel kunstig : slechte hasj samen met vermalen kartonnen doos en wat goeie hasjolie maakt superhasj met flink massa, zo zijn er nog wel een paar. Soms is het ook gewoon mengen, zeg maar 'blenden' zoals ze dat met whiskey ook doen : twee mindere soorten vermalen, mengen en dan opnieuw persen om een beter eindprodukt te krijgen.

        Of het nu nog veel gebeurd weet ik niet, wel is er nu veel slechte hasj te koop.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Bestaat bewerkte hasj?

          Schapenvet en henna ni vergeten

          Comment


            #6
            Re: Bestaat bewerkte hasj?

            In veel gevallen mengen ze het ook met motorolie je merkt er niets van tot je het oprookt, henna dat wordt het meeste gebruikt. Zeer droge hash die aangetast is door water of tijdens het transport, zijn meestal daarna niets waard, je reukt wel een beetje hash maar dat is ook alles, dus wat doen ze mengen het met wat hash olie om het wat gestructureerd te maken, je denkt nice hash maar wanneer je het oprookt, daar word je amper hihg van.Ze mengen het zelfs met koeien poep
            Dus idd je kan alles bewerken en zeker met hash.....

            Comment


              #7
              Re: Bestaat bewerkte hasj?

              Best wel triest eigenlijk.
              Koop je als smoker een grammetje polm, en is die vervolgens bewerkt.
              WTF?!
              waarom zou een shop dat doen dan? als je als klant gewoon een grammetje haalt, wat is het doel om het dan te bewerken?
              Ik wil het maar niet geloven dat shops vaak rotzooi er in gooien.

              Comment


                #8
                Re: Bestaat bewerkte hasj?

                Shops doen dat niet, tussenhandelaren doen dat. Soms zelfs aan de bron.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Bestaat bewerkte hasj?

                  vergeet oude (banden)rubber niet, mengt ook lekker ...(or so they say)
                  Last edited by 115; 22 March 2013, 00:27.

                  Comment


                    #10
                    Re: Bestaat bewerkte hasj?

                    De meeste hash die op de markt is is bewerkt. Qua coffeeshops weet ik het niet maar bijna elke hash die van de straat haalt is bewerkt

                    Comment


                      #11
                      Re: Bestaat bewerkte hasj?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fatty View Post
                      elke hash die van de straat haalt
                      eum.. bedoel je niet bandensporen nu ?

                      Ik ken maar heel weinig mensen die er een eigen importlijntje op na houden, of hasj handelen buiten de (nederlandse) gebaande paden (oftewel de coffeeshop). Twee, waarvan een familie heeft in een produktiegebied, de ander is een stokoude hippy met een berg contacten uit z'n zweeftijd. "Straat"handel is hier het huisdealertje op de hoek, en die verkoopt tegenwoordig geen hasj meer (of er moet op dat moment toevallig een nederlandse militaire missie in afghanistan zijn natuurlijk )
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Bestaat bewerkte hasj?

                        Je hebt waarschijnlijk gelijk en ik zal het anders zeggen
                        De meeste hash die je op straat vind is bewerkt. Er zijn weining Zero's te vinden zeg maar

                        Hoe zit het met de coffeeshops? Hebben die ook soms bewerkte hash? Lijkt me niet toch?

                        Comment


                          #13
                          Re: Bestaat bewerkte hasj?

                          ik denk van wel, en dat vermoeden is best sterk. Omdat echte topkwaliteit nauwelijks verkrijgbaar is wordt onbewerkte hasj aangeboden als "the good stuff" voor topprijzen, de rommel gaat voor schappelijker prijzen de toonbank over.

                          Maar of ze er zelf bewust van zijn, da's een tweede natuurlijk.
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Bestaat bewerkte hasj?

                            Ja ook al meerdere verhalen van gehoord rubber is er een van vroeger altijd hasj gerookt maar zoals hier al gezegd , het is ook geen hasj meer zoals 15 jaar geleden .
                            Dus nu als ik oogst een zelf prb maken wat je zelf doet doe je meestal beter .

                            Comment


                              #15
                              Re: Bestaat bewerkte hasj?

                              Normaal bewerkte hash vind je zo goed als nooit in coffeshops want het is vrij snel merkbaar. Bewerkte hash wordt meestal op straat verkocht of wordt mee verkocht tussen meer hoeveelheid.

                              Comment

                              Bezig...
                              X