Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

    Korting op 420shop
    Hey ik heb assie maar hij is best hard, en niet de beste kwaliteit.
    Nu heb ik gehoord dat als je wiet heel goed verkruimeld dat het poeder word, je het er doorheen kan mengen en kneden en dat je dan niet eens ziet dat het er door zit.
    Zo is het natuurlijk niet echt assie meer maargoed, je word er wel knetter van.
    Is er iemand die hier iets meer van weet en eventueel tips kan geven?

    Of is er een andere manier waardoor je je hasj gewoon lekker kneedbaar krijgt ipv hard? (behalve verhitte op korte termijn)

    vast dankjewel voor de reacties

    #2
    Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

    Wat is assie?

    GVD lullen jullie nou eens Nederlands.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

      Hasj is in prencipe gewoon de thc die op de wiettoppen zit dus als je dat gaat mengen krijg je groene hasj van mindere kwaliteit heel zwart wit gezien. Hasj is sowieso heel overheersend qua smaak en geur.
      Het enigste wat je kan doen is een betere hasj kopen/maken(Ice-O-Later hasj is wat heftiger)

      Met 10 gram goeie toppen wiet zal je al een lekker jointje kennen fixe
      Zo maak je low budget ice-o-lator hasj http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-budget-style)

      Comment


        #4
        Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

        Rol er melangekes mee.

        Comment


          #5
          Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

          Slechte kwaliteit hasj kan je niet optoveren tot een fatsoenlijk produkt, wat je er ook mee doet. Je kan wel de indruk wekken dat het een goed produkt is, maar dat is een marketingtruuk bestemd voor commerciele rakkers.

          Redeijke kwaliteit hasj die slecht geperst is en daardoor slecht lijkt zou je kunnen vermalen tot het poeder is (kijk uit met warmteontwikkeling als je dat machinaal doet). Als het inderdaad redelijke hasj is kan je daar vervolgens met een pietsie water en geduldig persen, draaien en drukken in je hand (=handwarmte) wat kneedbaars van maken. Dat dee ik vroegah weleens met van die keihard geperste turkse hasj
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

            Assie is Surinaams voor hasj volgens mij.
            Beetje popi-taal.

            Ik begrijp dat je wiet wil kruimelen tot poeder en dat door de hasj kneden waardoor het wellicht beter kneedbaar wordt ?
            Dat gaat wel lukken denk ik, alleen wordt het niet kneedbaar door die wiet, maar door de warmteontwikkeling van het kneden.
            Mixen met wiet kan sowieso, dat hoef je er niet door te kneden.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

              In plat Nederlands is het "Als hij"

              Ik wordt een beetje schijtziek van die pubers die denken dat ze stoer zijn als ze stom lullen.
              Het feit is echter, als je niet normaal Nederlands kan spreken je bijzonder weinig kans hebt hogerop te komen.
              Wat natuurlijk weer een goede zaak is voor de noodlijdende gevangenissen, die zitten te springen om nieuw kanonnen vlees.
              Want dat is toch waar de meeste 'niet Nederlands sprekende' kutpubers uiteindelijk de les des levens moeten leren.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

                Assie en Driaan?
                Die verdomde clown en acrobaat!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

                  HJM, ik denk dat jij heel erg slim bent.
                  Maar dat ik hasj assie noem betekend niet dat ik een kutpuber ben die in de gevangenis beland?
                  Ik wil mijn hasj er gewoon beter uit laten zien.
                  En als de mensen hier een beetje nadenken zien ze meteen dat ik met assie hasj bedoel.
                  Ik heb geen criminele doeleinden, jammer dat sommige mensen overal slecht in zien.
                  De mensen die een normale reactie hebben gegeven bedankt allemaal !
                  Owja en ik ben gewoon 100% Nederlands.

                  *slaat arm om HJM* *paast jonko*

                  Comment


                    #10
                    Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

                    Heeft niets met slim te maken of 100% Nederlands.

                    De macht in Nederland (en het meeste van de wereld) bij mensen met geld en hogere functies.
                    Als die dan iemand nodig hebben nemen ze geen gelijken aan, want dat is concurrentie, maar ook geen slecht geklede figuren met straat taal.
                    Op deze manier komt iemand met een achterstand altijd onderaan de berg terecht.
                    En dat is ook de plaats waar alle stront terecht komt; immers "shit goes down hill"

                    Daarom kan ik me zo ergeren aan straat taal. Probeer op z'n minst redelijk Nederlands te spreken en hou op met denken dat een spraakgebrek met zelf bedachte woordjes stoer is.
                    In dat verband noemde ik ook de gevangenis, (met een hint naar het leger) informeer je maar eens over de gemiddelde bevolking in zo'n bajes en hoe dat zo komt.
                    Dan leer je gelijk een lesje sociologie.

                    Grtz, Hallelujah Jezus Maria.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #11
                      Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

                      In Volendam kunnen ze de H ook niet uit spreken dus ik begreep em meteen

                      Assie nou is een jointje rookt wor je rustig van


                      Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment


                        #12
                        Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

                        De echte macht ligt bij de massa, maar die weet dat niet of is te druk met onderling kibbelen. Silviootje (bekend van Ruby en z'n bungabungafeestjes) begreep dat goed en maakte er geweldig misbruik van...
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

                          Warm maken dan kun je kneden of opnieuw vormen. In een theedoen inpakken en verwarmen tot 25/30graden dan is hij toch al heel kneedbaar!

                          Comment


                            #14
                            Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

                            Heledag in je broek zak houden kan je het vanzelf kneden
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Kan je hasj beter of kneedbaarder maken? zonder rotzooi

                              Das ook weer zo. Heb ik niet eens zo snel aan gedacht.

                              Comment

                              Bezig...
                              X