Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe maak ik simpele POLM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe maak ik simpele POLM

    Korting op 420shop
    Hoi wiet liefhebbers,

    Ik heb al een aantal jaar plantjes staan voor de hobby en probeer elke keer weer hasj te maken.
    Maar elke keer mislukt het. Heb afgelopen jaar ice-o-lator zakken besteld maar alles wat ik daar uit krijg is groen en stinkt. (waarschijnlijk sla ik het blad dan te fijn)

    Langzamerhand heb ik toch maar een beetje de hoop opgegeven.

    Toch vraag ik me af hoe men simpele polm maakt en hoe ik dit het beste thuis kan doen. Iemand die me hierbij kan helpen?

    #2
    Re: hoe maak ik simpele POLM

    Ongetwijfeld bestaat er een betere en makkelijkere manier maar voor mij werkt het :

    Knipafval en enkele kleine topjes in de grinder met thc zeefje onderin, als je genoeg thc hebt verzamelt haal ik het plastic van een pakje sigarette. Daar de thc in met enkele druppels water (niet teveel). Met gewoon plakband dichtplakken, 3 strookjes krantpapier eromheen en weer met plakband vastplakken. Dit pakketje in warm water nat maken, oven op 180 graden 10 tot 15 min. Vervolgens met de deegrollen eroverheen dat het goed compact word en dan in de koelkast voor een half uur tot uur. Papier en plastic verwijderen en je hebt bruine hasj. De ene keer lukt het beter als de andere keer maar dat ligt meer aan mezelf.

    hopelijk kan je er iets mee, succes in iedergeval!

    Er er zijn speciale zeven en andere dingen voor, maar ik vermaak me zo wel en maak geen 100e Gr hasj per keer.
    Grow bitch! Grow!

    Comment


      #3
      Re: hoe maak ik simpele POLM

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: hoe maak ik simpele POLM

        Ik zoek ook een makkelijke manier
        - Fast Bud
        - Royal Dwarf Auto
        - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

        Comment


          #5
          Re: hoe maak ik simpele POLM

          Neem twee paar oude sokken, trek die over elkaar. Vul ze met droog knipafval en schudden maar! Hoe fijner de stof, hoe minder groen je polm wordt. Een pantykous is beter, maar die scheurt sneller. Het poeder persen tussen de bankschroef met wat bakpapier en karton als buitenlaag, beetje verwarmen, laten koelen, losdraaien en klaar ben je.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: hoe maak ik simpele POLM

            Doe gedroogde knip afval in een emmer doe er een deksel op en zwier deze emmer heel hard in de ronde
            schraap daarna de binnen kant van de emmer bij elkaar al het poeder aan de zijkanten en je heb heerlijk skuff.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: hoe maak ik simpele POLM

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
              Doe gedroogde knip afval in een emmer doe er een deksel op en zwier deze emmer heel hard in de ronde
              schraap daarna de binnen kant van de emmer bij elkaar al het poeder aan de zijkanten en je heb heerlijk skuff.
              klinkt echt zo sarcastisch..



              Oorspronkelijk geplaatst door Giel View Post
              Knipafval en enkele kleine topjes in de grinder met thc zeefje onderin, als je genoeg thc hebt verzamelt haal ik het plastic van een pakje sigarette. Daar de thc in met enkele druppels water.
              **knip, knip**
              Heb dit wel is gedaan, alleen dan met bak papier en dan met een strijkbout.. Ging wel goed, alleen heb het niet nat gemaakt. Misschien kan je dat wel beter doen, who knows.
              Last edited by SweetMango; 9 September 2014, 15:49.
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: hoe maak ik simpele POLM

                Ja ik heb zo hasj kunnen maken net als in de shop, tis alleen iedere keer weer gokken omdat ik geen verhoudingen weet. Hoeveel druppels water op hoeveel thc etc, misschien dat papier dikte (weleens andere gebruikt) ook weer een rol speelt ivm met de temperatuur. Dus het is altijd ff aankloten en meestal komt het goed. Maar ik maak iedere keer Max een gram of 5, ben verder niet zo van de hasj maar zo op zun tijd.
                Grow bitch! Grow!

                Comment


                  #9
                  Re: hoe maak ik simpele POLM

                  Ik ga zoiets halen
                  Baas in eigen brein.

                  Comment


                    #10
                    Re: hoe maak ik simpele POLM

                    14 x 9 centimeter...17,50 voor een zeefje zonder mesh gegevens.
                    Als die nou 100x100 zou zijn, maar dat oppervlak zou dan 1380 euro kosten.

                    Deze monteer je wel wat makkelijker onder de motorkap of op de vibrator van de vrouw.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: hoe maak ik simpele POLM

                      Whaha op de vibrator.. Tja zelf maken is natuurlijk voordeliger maar waar koop je stukjes zeef van a4 formaat.. En dan zit he nog met geklooi met latjes en vijf mdf. Kan het beter en goedkoper dan graag
                      Baas in eigen brein.

                      Comment


                        #12
                        Re: hoe maak ik simpele POLM

                        Ik heb wel eens een passer vite -zo'n ding waarmee je grote mensen voedsel mee fijnmaalt voor baby's die net van de borstvoeding af zijn- als zeef gebruikt, na het maalmechanisme er uit gesloopt te hebben.
                        Dus om aardappelpuree te maken, gebruiken we nu de keukenmachine.
                        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                        Comment


                          #13
                          Re: hoe maak ik simpele POLM

                          Wat mijn manier is:
                          Voorbereiding:
                          bladafval en topjes goed laten drogen en uiteindelijk crunchen totdat je een mooie "italiaanse kruiden mix" heb.
                          Vervolgens de hele boel een paar daagjes in de vriezer.

                          benodigdheden zeefproces:
                          Het albekende Bami Pangang bakje
                          2 panties
                          keramisch bord

                          Neem een handje italiaanse kruiden mix, stop deze in het bami pangang bakje.
                          Trek eerst een pantie over het bakje heen, niet te strak, maar ook niet te kort.. naja oefen maar wat..
                          trek daarna nogmaals een pantie erover heen, zelfde verhaal..
                          hou het bakje boven het bord, en begin rustig tegen de zeikant/onderkant (je heb het bakje omgedraaid natuurlijk) van het bakje te tikken.
                          Je zal heeel gauw het skuff zien vallen! doe dit een x aantal seconden, je merkt zelf meestal wel wanneer het ongeveer opgehouden is met de thc, en er alleen nog wat troep doorheen komt.. (ik weet het, het is niet puur puur, maar als hobbyist vind ik het prima! en naar mijn mening, en blote oog, ziet het er goed uit ook!)

                          haal de panties eraf, gooi het bladafval weg, neem een nieuwe hand, en repeat.

                          nadat je je bak kruidenmix heb opgewerkt, zal je zien dat je bord bruin is van de thc!! met een tippie o.i.d. kan je de thc heel gemakkelijk bij elkaar schuiven, en je zult verbaast zijn wat een hoop er alsnog af komt! (dat was ik iig!)


                          Nu even een vraagje in het algemeen;
                          ik heb nooit gehoord van dat druppie water..? is dat echt zo.?

                          ik had namelijk 2 jaar geleden die skuff gemaakt.. en toen laten drogen.. een tijdje in een wietzakje gehouden want ik wist niet of ik het gewoon als skuff wilde bewaren.. uiteindelijk toch hasj van gemaakt en toen was die shit al opgedroogd enzo.. toen best goede hasj gemaakt!! erg harde hasj dat wel.. maar misschien teveel aangedrukt

                          vorig jaar zelfde, alleen toen direct na het zeven in de oven gestopt. volgens mij was het toen nog wel vochtig (na paar dagen vriezer komt er toch een ijslaagje op) toen het eruit kwam was vond ik de hasj wat minder.. het kruimelde best makkelijk weer terug in skuff.. wel makkelijk crunchen maar vond het niet echt hasj.

                          Mijn ervaring is dus beter met droge skuff,, enige wat ik graag nog wil weten is; hoelang op hoeveel graden, hier zijn de meningen nogal eens over verschillend

                          grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: hoe maak ik simpele POLM

                            Ja die paar druppeltjes water doe ik altijd. Ik heb eens Marokkaans filmpje gezien waarin ze op die manier hasj maakte, ze kweekte daar dan wel wiet om hasj van te maken dus het werd op grote schaal geproduceerd daar. Hier doen we het met kleinere hoeveelheden. Maar er zullen nog heel veel andere manieren zijn, maar omdat ik die grinder met zeef toch bijna altijd gebruik vond ik het wel makkelijk zo. En soms zit je met redelijk wat knip afval en dat gaat in een bak en word zo 'verwerkt' . En die temp weet ik niet precies, ligt er ook aan hoe grote hoeveelheid je gebruikt. Maak meestal wat kleinere stukken tegelijk, dat vind ik makkelijker als een groot stuk in eens.
                            Grow bitch! Grow!

                            Comment


                              #15
                              Re: hoe maak ik simpele POLM

                              Ik ga volgende week 6 zeven maken (150 micron) 50cm x 40cm..
                              Last edited by ceBep; 13 November 2014, 23:30. Reden: geen verkoop buiten de Marktplaats, lees de Regels.

                              Comment

                              Bezig...
                              X