Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj van bevruchte toppen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hasj van bevruchte toppen.

    Korting op 420shop
    Irie irie

    Deze zomer had ik in een veld een hoop plantjes staan.
    Tot mijn verbazing bleek in het midden van de zomer dat de boer (het veld ernaast) allemaal wildzaad had gestrooid, waaruit ook een groot deel hennep groeide.

    Nu heeft deze hennep al mijn planten aangetast, en zitten ze bomvol met zaden, letterlijk duizenden hennepzaden heb ik hier liggen (voor de vogeltjes).
    Kan ik hier nog goeie hasj van maken? Ik heb van wat toppen de zaden eruit gehaald, en dat opgerookt, en dat was best te doen.

    Nu dacht ik van alle bladen waar geen thc op hangt eraf te knippen, alles in een emmer te doen, en hier dan met de schaar nog eens door (zodat het kleinere stukken zijn).
    Zou dit lukken zo om er dan hasj van te maken? En ik hoef toch niet al die zaden er eerst uit te halen, de zeef haalt ze er toch mee uit he?

    Grtz,
    Modesto
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Hasj van bevruchte toppen.

    [QUOTE=Modest :
    Zou dit lukken zo om er dan hasj van te maken?

    - zeer interessante vraag.
    - had je gaag kunnen helpen , maar hiervoor ben ik nu op niveau 0 (nog niets over gelezen enzo.. )
    - ik volg zeker je topic mee.
    - hopelijk kan hier iemand je vraag goed beantwoorden. (hopelijk= je antwoord zal je snel hebben )

    - Grts Amazing

    Comment


      #3
      Re: Hasj van bevruchte toppen.

      Ik denk dat het zeker mogelijk is.. alleen de kwaliteit / rendement zal wel minder zijn...

      Comment


        #4
        Re: Hasj van bevruchte toppen.

        Ik denk, maar weer een denk en niet een weet, dat het mogelijk is. THC blijft THC. Je zal denk ik alleen heel veel meer afval dan normaal nodig hebben.

        Comment


          #5
          Re: Hasj van bevruchte toppen.

          Mijn lemonskunk autoflower zat eens vol zaad ik heb toch alles ervan opgepaft je kunt de zaadjes ook op roken allij da heb ik toch gedaan

          Comment


            #6
            Re: Hasj van bevruchte toppen.

            Kan prima, zolang er trichomen op je wiet zitten dan kun je er hasj van maken. Alleen de hoeveelheid hasj is minder.

            Mannelijke planten hebben ook trichomen. Zelfs daar kun je wat hasj van maken

            Comment


              #7
              Re: Hasj van bevruchte toppen.

              - dus van ieder plant kan hasj gemaakt worden ?

              - Grts Amazing

              Comment


                #8
                Re: Hasj van bevruchte toppen.

                Van iedere plant waar trichomen op zitten ja.

                Comment


                  #9
                  Re: Hasj van bevruchte toppen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door wiedewiet View Post
                  Mijn lemonskunk autoflower zat eens vol zaad ik heb toch alles ervan opgepaft je kunt de zaadjes ook op roken allij da heb ik toch gedaan
                  Voel jij je wel helemaal goed zaden roken? Whaha dat heb ik nog nooit meegemaakt.

                  Ikzelf vind de zaad hoedjes al ranzig om te roken dus ik moet het niet maar het is wel uitermate geschikt voor hasj zo heb ik van de zaadrun super ice hasj getrokken en het was ook veel van 1 plantje aangezien ze bomvol trichomen zat

                  Comment


                    #10
                    Re: Hasj van bevruchte toppen.

                    Zaden roken, ik ben er geen fan van.. Maar ik kan ook bevestigen dat er prima hasj vanaf komt. Wel opletten met kloppen; als er veel zaadjes bij zitte en je gaat je toppen fijnknijpen/vermalen met het zaad er nog in, dan komt er ook olie vrij die kan binden met thc. Dan verlies je een boel.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Hasj van bevruchte toppen.

                      Over die olie had ik nog niet nagedacht...

                      Het is zowiezo onbegonnen werk om alle zaadjes eruit te halen, maar probeer het zoveel mogelijk.
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hasj van bevruchte toppen.

                        Eerst drogen dan flink schudden op een grote tafel dan vallen ze er zo uit.
                        dan de zaden scheiden van de rest en dan gewoon je hasj gaan maken

                        Comment


                          #13
                          Re: Hasj van bevruchte toppen.

                          Je kan toch de boel zeven?? Heb ik een keer gedaan. Werkt prima ! En dit is ZEKER...

                          Comment

                          Bezig...
                          X