Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwarmer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwarmer

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,

    Na 2 buitenkweekjes te hebben gehad is mijn wiet op maar beschik ik nog wel over 40 gram knipafval:

    2016-02-02 17.47.16.jpg

    (alleen met de werkzame stoffen ik heb de blaadjes tijdens het knippen gelukkig gelijk zorgvuldig geselecteerd)

    2016-02-02 18.12.39.jpg

    en 3,4 gram pure thc

    (Deze is verkregen doormiddel van het uitkloppen van verkruimelde wiet voordat het in mijn joint ging en gezeefd via mijn THC filter in mijn Grinder ik rook puur vandaar)

    2016-02-02 17.46.59.jpg


    Ik wil het gaan doen aan de hand van deze methode

    <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Z1Fu_Kp9FDA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

    En de Link:

    https://youtu.be/Z1Fu_Kp9FDA

    #2
    Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

    Al eens op mijn topic gaan kijken? Die kan wel een paar vragen oplossen denk ik.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

      Nou zoek de cannolater met bijbehorend filmpje eens op, met een voor consumptie geschikte alcohol
      van 96% die wellicht in Duitsland goedkoper en beter verkrijgbaar als hier is het zo gepiept!
      Paar maanden geleden ook anderhalve dag liggen stinken om 60 gram om te zetten in olie,
      maar vorige week twee porties van 20 gram in 3 uur klaar!
      Luchtpompje erbij met de slang boven de vloeistof en gaan met die banaan!
      Wat betreft het water in de flessenwarmer, kun je perfect zien in de binnenkant
      van het bijbehorende glas of een glas van babyvoeding of de zuigfles natuurlijk!
      Water nooit hoger dan halverwege de verwarmer als de fles erin staat!
      Met wodka of andere drank zal nauwelijks werken omdat de hoeveelheid water die er in zit
      dermate groot is dat je tot sint Juttemis staat te verwarmen om deze eruit te krijgen!
      Het bijvoegen van de pure Thc kun je altijd nog als de alcohol/water bijna verdampt is!

      Comment


        #4
        Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

        Weingeist 96 % uit Duitsland, in verschillende hoeveelheden te bestellen. Heb ik pas ook gebruikt ging prima. Verdampen van de alcohol gebeurt al bij kamertemperatuur, dus verwarmen is niet echt nodig, wel raampje op een kier

        Waarom zou je de pollen (zo heet dit toch ?) nog toevoegen je kan dit toch ook zo gebruiken in een joint of zo ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

          Hallo Stemma

          Wat kost die Weingeist in Duitsland en is deze in een van de supermarkten verkrijgbaar
          of moet je naar de speciaalzaak?
          De Navimer (96%) die ik nu gebruik kost ruim 36€ per liter, door de verzendkosten!
          Wat betreft het verdampen heb je volkomen gelijk, alleen staat dan je mengsel dagen
          te stinken, en dat kan en wil ik hier in mijn buurt niet gebruiken!

          Comment


            #6
            Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

            In de colruyt kan je ook gewoon een fles van 96% gaan halen.
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

              7. Ook moet ik de knipafval curen aangezien er schimmelspray op zit,
              curen moet met wiettoppen minimaal 7 dagen maar moet dat ook zo lang als ik deze schimmeltroep eruit wil weken?
              Hier rinkelen de alarmbellen!
              Wat voor schimmel spray zit er op? Curen heeft daar soms geen effect op.
              Dat vraag ik, omdat je misschien naast je THC ook je anti-schimmel middeltje gaat destilleren nu. En dat is niet alleen levensgevaarlijk, maar ook mogelijk dodelijk.

              Als je voor mij het merk noemt, zoek ik wel even voor je uit hoe gevaarlijk het is.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa



                Deze Bayerschimmelspray ik meen dat het was voor rozenstruiken

                Comment


                  #9
                  Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

                  Peter en Thugz, ik ga er binnenkort een topic aan wijden waarin ik diverse linkjes plaats waar je geschikte alcohol kan kopen.
                  Colruyt heet de tarieven verhoogd. De goedkoopste is brennerei keller in duitsland, 10 liter weingeist 96 % voor 220 euro.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

                      Aangezien je dyslectisch bent en makkelijke informatie vroeg, zal ik de waarschuwingssymbolen laten zien van de stoffen die in Bayer twist plus zitten.


                      Kankerverwekkend

                      Schadelijk voor milieu en waterleven (en ook bij landleven bij inademen dus!)

                      Schadelijknooit, stoffen die bedoeld zijn voor de teelt van sierplanten. Sierplanten worden niet gegeten, en daar worden veel gevaarlijker stoffen voor gebruikt dan voor consumptiegewassen en eetbare planten. Spuit daarnaast nooit op de toppen.
                      Je hebt je eigen oogst vergiftigd.

                      Misschien voel je er nu niets van, maar als de chirurg over 10 jaar een klomp uit je longen mag trekken, dan kun je wel raden hoe dat komt. Dat zeg ik even heel gevoelloos en lomp, maar je speelt letterlijk met je eigen leven en het leven van de mensen die in je huis wonen, wellicht zelfs is het al te laat om nog een gezond kind te krijgen.

                      In proeven op verschillende diersoorten is gebleken dat tebuconazool effecten heeft op de foetus. De stof is daarom in de Europese Unie ingedeeld als mogelijk gevaarlijk voor beschadiging van het ongeboren kind.
                      Een fles bevat ongeveer 4000 keer de maximale aanvaardbare dosis. Die geldt alleen bij het eten van de wiet. Dus ongeveer 0,25mL (een druppeltje) is al over het maximum. Bij roken kan dat nog minder zijn.
                      Last edited by LR2; 3 February 2016, 22:16. Reden: herberekening
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

                        Daar word ik heel stil van LR2.....
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13
                          Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

                          whuthefuck....

                          Comment


                            #14
                            Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

                            Eigenlijk is dus kort door de bocht puur rattengif nog gezonder?

                            Comment


                              #15
                              Re: 1e keer Hasholie maken: Met 40 gram knipafval en 3,4 gram pure thc in de babyflesverwa

                              Puur rattengif is werkelijk bedoeld om zoogdieren te doden. Het is ontzettend rotspul dat voor veel bloedingen zorgt, hetzelfde gebeurt bijvoorbeeld bij de meeste antibiotica: die prikken een gaatje in de celwand van een bacterie, waardoor die als een ballon leegloopt. Met rattengif gebeurt dat in de bloedbaan, maar pas vanaf een bepaalde dosis.

                              LANGE VERSIE:
                              ld50 op ratten getest wordt.

                              Er gelden hele strenge regels rondom gif in de landbouw (bijvoorbeeld alleen spuiten tussen bepaalde data waarbij geen enkel gewas bloeit, de vrucht kan zo niet besmet raken. Op die manier mag er toch op voedselgewassen gespoten worden) en de dosering is vaak ontzettend veel lager zodat het omliggende milieu niet belast wordt. Sommige gifstoffen zijn daarom, onder die strenge voorwaarden, toegestaan. Ook al zijn ze mogelijk ontzettend gevaarlijk. Het probleem hierbij is, dat de consument niet onder controle valt zoals boeren (die boeren MOETEN! een spuitvergunning en licentie/diploma hebben!). Niet om de laatste reden omdat schimmels ook resistent kunnen worden; ze nemen de code van een afbraak enzym over van een andere schimmel of bacterie, of toevallig ontstaat dat door een mutatie.

                              Dat is een beetje theorie, nu het linke aan bestrijding voor sierplanten:
                              - Sierplanten worden niet gegeten.
                              - Sierplanten worden vrijwel niet aangeraakt.
                              - Sierplanten staan vaak afgezonderd van voedselgewas.
                              - Sierplanten worden alleen bespoten tussen bepaalde data; in de herfst spuiten tegen meeldauw heeft geen zin, de plant verliest zijn blad toch binnen een maandje en de meeldauw is dan weg.
                              - De meeste sierplanten zijn giftig, en daarom ondervinden ze weinig vraat van dieren; het effect op het milieu is beperkt.
                              Met die gedachte worden de bestrijdingsmiddelen samengesteldmoet testen. Uit oog voor dierenleed en kosten KORTE VERSIE:
                              Het kweken van wiet is niet moeilijk, maar het opvoeden van kwekers soms wel.. Als iets bedoeld is voor siergewassen, dan betekent het dat mensen waarschijnlijk NIET het vermogen beschikken om die stoffen af te breken (anders zou de fabrikant voedselgewassen ook wel mee laten tellen, veel grotere afzetmarkt, meer winst). Lees een bijsluiter als je zit te poepen of als je telefoon leeg is. Je leert er iets van, en je voorkomt problemen. Google eens lekker, iedereen heeft vast weleens een loze vijf minuten op een dag.

                              Ik ga niemand veroordelen, weet je, dit is toevallig een gebied waarin ik me interesseer. Ik heb er wat meer oog voor, een iets grotere angst dan gezond is, en ik snap ook dat mensen soms even niet te lang willen nadenken. Ik begrijp het, echt. Ik heb ook weleens geen voorrang verleend omdat ik weg zat te dromen met een ongeluk als gevolg (ik was wel het slachtoffer op m'n fietsje). Ik snijd ook weleens in mijn vingers. Dan baal ik, en zorg ik dat het nooit meer gebeurt. Toch schiet de kaasschaaf dan eens uit. Opnieuw leer ik dat ik mijn duim wat lager moet zetten. Dat is een leercurve; bij elke fout wordt de les versterkt. Ik verbrand mijn vingers nog steeds vaak, die les blijft niet hangen. Ik ben er ook pas achter gekomen dat reptielen niet tegen pyrthrinen kunnen, nadat mijn slang opeens epileptisch werd.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X