Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

    Hoi
    Super ja je lichaam moet wennen en nu verwachte je ook minder en was je meer ontspannen
    dus kon de cannabis zijn werking doen.
    Had je ook minder last van Ticks?
    Vaak is het omdat het nieuw is en je toch beetje eng vind dat je je eigen onbewust er tegen verzet.
    Fijn dat het nu wel zijn werk doe.

    Groetjes Belladonna
    God was never on your side..

    Comment


      #32
      Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

      Nou ik had dus echt teveel gehad en kon er daardoor niet van genieten. En net wat je zegt verzette ik me er onbewust tegen doordat ik het toch wel spannend/eng vond.
      Ik zal het eerst met een normale dosis moeten proberen voordat ik echt kan zeggen of het werkt tegen mn tics.

      Ik houd je op de hoogte.

      Comment


        #33
        Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

        Welnu Roy, je hebt ervaren hoe het voelt om stoned of high te zijn. Ik kan me goed voorstellen dat dit heftig aankwam. Immers, een halve gram ineens is best een behoorlijke hoeveelheid, waar ook ervaren rokers een stevige high van krijgen. Zelf mag ik me met 46 jaar ervaring toch een doorgewinterde gebruiker noemen, maar toch overkomt het me af en toe dat ik met name door het roken van een Indica-soortje toch onrustig voel, in de trant van: als er nu maar geen bezoek komt, want dan kan ik niet coherent communiceren. Vandaar dat ik de voorkeur geef aan Sativa's, die eerder een rustig en loom gevoel geven. Surf maar eens rond op dit forum naar ervaringen met Indica's en Sativa"s.Overigens ken ik heel wat mediwiet gebruikers die als aanvulling op de op doktersvoorschrift verkregen wiet ook in de koffieshop hun wiet kopen. Door de grote keus kun je dan zelf bepalen welk soortje jou het beste ligt.
        Last edited by Xtreme; 23 January 2010, 17:24.

        Comment


          #34
          Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

          Alleen nog even roeren als je thuis komt. Dit voorkomt fluctuaties in de beleving.

          Oeps...dat was dus een reactie op bella's bericht.

          Roy. Gewoon een beetje gaan proberen en wat je ook probeert, zeg alsjeblieft in je lokale shop dat je net begint. In de meeste gevallen wordt je netjes ontvangen en krijg je alles uitgelegd. Ik ben ook een sativa aanhanger, maar het verschilt per persoon. Als je maar met het lichtere spul begint.

          succes
          Last edited by Meneer van der Buis; 23 January 2010, 17:49.

          Comment


            #35
            Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

            Hoi

            Ik zou me als ik jou was maar even nog aan de cannabis van de apotheek houden als ik jou was.
            En geef je elf en lichaam de tijd om er aan tewennen.
            Neem niet meer dan voor geschreven is
            Groetjes Bella
            God was never on your side..

            Comment


              #36
              Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

              Bedankt voor alle reacties

              @xtreme,
              Bedankt voor de tip over Indica's en Sativa's. Ik zal me er binnenkort is in gaan verdiepen. Bovendien kan ik het me niet veroorloven om altijd maar het medicinale wiet te betalen vanwege de belachelijk hoge prijs. Een koffieshop zit er dan idd wel aan te komen.

              @bella,
              Dat is dus het probleem. De doktor zegt niet neem 0.2 gr per dag. Er staat dat je dit zelf moet uittesten, dus over de voorgeschreven dosis ga ik sowieso niet want die is er niet echt, behalve 1 gr op 1 liter water.

              Groeten!

              Comment


                #37
                Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                Dan zou ik me gewoon aan die 1 gram op een liter houden en als je na een week geen baat hebt kan je bv 1,5 of 2 gram proberen maar geen je eigen even de tijd om het gevoel teleren herkennen en je er aan over te durven geven.
                Je zal namelijk ook heel erg moeten wennen als je bv geen ticks hebt
                Dat je ontspant en je er aan over kan en durf tegen duurt even echt geef je eigen even een weekje de tijd.

                Hou je ons wel op de hoogte?
                Hoop zo dat je er baat bij gaat hebben
                God was never on your side..

                Comment


                  #38
                  Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                  Hoy Roi,

                  allereerst succes met deze onderneming.
                  Ik ben zelf ook begonnen met thee. Puur toevallig heb ik een keer geprobeert om gewoon die 0,2 gr gewoon zo op te eten. Het resultaat was hetzelfde. Ik ben dus 1 van die herkauwers waar Bella het eerder over had.
                  Ik gebruik het vanwege een slaapstoornis overigens. En zoals anderen reeds hebben aangegeven, voorzichtig met de dosering! Orale opname is een verraderlijk proces vanwege de lange tijd tussen inname en het moment waarop het begint te werken.

                  Ik hoop dat je er uiteindelijk veel baat bij hebt!

                  Succes en groetjes Kim
                  "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                  Medigebruiker

                  Comment


                    #39
                    Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                    Goed ik heb al een tijdje weinig van me laten horen.
                    Even een kleine update. Ik gebruik nu zo'n 0.2gr per keer. Werkt erg goed.
                    Kort nadat ik het heb gedronken voel ik alleen nog steeds een beetje spanning/zenuwachtig, en dan na 30-60 mins komt het ontspannen gevoel. Het is erg prettig en ik heb zeker minder last van mn tics.

                    Comment


                      #40
                      Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                      Das mooi om te horen Roy.

                      Fijn dat je je weg erin gevonden hebt.

                      Grtz

                      Comment


                        #41
                        Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                        Zou het kunnen dat de boter het verschil maakte?

                        Ben gewoon benieuwd.
                        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                        Comment


                          #42
                          Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                          Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
                          Zou het kunnen dat de boter het verschil maakte?

                          Ben gewoon benieuwd.
                          Ja ik vroeg dat zelf ook al af.
                          Of m'n lichaam moest er gewoon aan wennen, of het is inderdaad de roomboter die het verschil maakte.
                          Wat ik wel anders heb gedaan ten opzichte van de vorige keren is dat ik het water heb laten koken, bij melk ging dat niet want dan brand het al snel aan. Dus dat kan het ook nog zijn. Dus ik gok dat het koken in combinatie met de roomboter het verschil heeft gemaakt.

                          Comment


                            #43
                            Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                            Yoowkes,
                            Gewoon water koken, in kopje doen, 2 minuten laten staan,de op voorhand verkruimelde wiet erbij doen, 5 minuutjes laten trekken, beetje citroensap erbij persen (als je geen citroen erbij doet blijft de thc als een laagje op de thee drijven, citroensap zorgt er voor dat de thc zich goed in het water mengt)
                            Drinken, relax......

                            Greetz
                            P

                            Comment


                              #44
                              Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                              Ik zou het water vervangen door melk, en er een klontje boter er smelten. Behalve als blijkt dat je allergisch zou zijn aan lactose.
                              Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

                              Comment


                                #45
                                Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

                                Heerlijk om te horen Roy

                                Het is ook best wel eng en ook dat je even geen ticks hebt zal wennen zijn.
                                Hou je ons op de hoogte en suc6

                                Groetjes Belladonna
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X