Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

    Ook wel eens wietthee gezet, meestal met hasj trouwens. Ik krijg er meestal een hele rustige high van. Ik maak het als volgt: Kopje met bodempje melk in de magnetron, water in de waterkoker. Als het bodempje melk kookt, hasj of wiet er in (0,2gr ervaar ik al als voldoende). Nog een keer aan de kook brengen en dan een kwartiertje laten staan, af en toe even doorroeren. Daarna door een zeefje uitgieten in een schoon kopje. Als het goed is moet het laagje melk nu sterk naar hasj of wiet ruiken; suikerklontje er bij en dan kokend water op gieten. Als laatste theezakje erbij in, 3 minuten wachten, theezakje er uit, goed doorroeren en klaar. Eerste wat ik meestal voel is een licht drukkend gevoel op de buik en daarna word ik loom en traag, gauw naar bed dan en heerlijk slapen.
    Autoflowers 2016

    Comment


      #47
      Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

      Hallo ik ben Compi en ik gebruik sinds kort ( 1 maand) ook thee voor medicinaal gebruik. de 2e week dat ik de thee gebruikte dacht ik slim te zijn want er zat wat bezinksel in de thee en heb er dat uitgefilterd want al die groene drab in je thee zal wel niet goed zijn en tot mijn verbazing werkte de thee ineens niet meer? Dus ik snapte er niets van totdat Belladonna mij meedeelde dat er dat groene spul in moet blijven! en eventueel een klontje boter in de thee moest want THC lost niet op in water maar hecht zich schijnbaar wel aan vet! (nou dat laatste scheelt enorm...) een klontje roomboter in de thee werkt inderdaad beter!!! ik slaap momenteel een heeeel stuk beter!!! (voorheen sliep ik nog geen 3 uurtjes per nacht) en ik heb een stuk minder pijn en een stuk minder last van RLS (Restless Legs Syndrome).
      misschien heeft iemand wat aan deze info...
      Groetjes Compi

      Comment


        #48
        Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

        Dankje voor je info en fijn dat je er baat bij hebt

        groetjes Bella
        God was never on your side..

        Comment


          #49
          Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

          @ compi je doet het fout je moet boter in de pan smelten en de topjes laten weken /zachtjes koken erin met water. dit laten trekken. en roeren blijven, erna filter je het en de thc blijft in het water door de boter. dit doe je een fles,en zet het in de koelkast. totdat het koel is, dan zet je thee een halve kop het thc water/boter en een halfe kop gewone thee, je kan ook suiker erin doen.

          Comment


            #50
            Re: Ik heb thee gemaakt maar merk niks :/

            Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
            @ compi je doet het fout je moet boter in de pan smelten en de topjes laten weken /zachtjes koken erin met water. dit laten trekken. en roeren blijven, erna filter je het en de thc blijft in het water door de boter. dit doe je een fles,en zet het in de koelkast. totdat het koel is, dan zet je thee een halve kop het thc water/boter en een halfe kop gewone thee, je kan ook suiker erin doen.
            Na ja Medicinaal thee gebruiken Staff doe je niet zoals jij beschrijf hoor.
            1 Liter water 1 gram Cannabis 1 uur laten pruttelen klein klontje boter en drinken maar.
            Ik zou heel het prutje opdrinken en niks weg gooien nergens voor nodig alle bestand delen heb je nodig
            groetjes Bella
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X