Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Teer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Teer

    Korting op 420shop
    Vraagje voor de slimmerikken en onderzoekers onder ons en mensen die hun geheugen nog niet op gerookt hebben .

    Bij het roken van een Pure cannabis joint krijg je dan Teer binnen? zo Nee waar vind ik deze info ben heel gevecht aan gegaan waarin ik zeg dat in pure cannabis geen teer zit dus het ook niet in mijn longen terecht kan komen. En nu ben ik bang dat ik geen gelijk heb Hahaha of juist wel maar dan moet ik dat ook kunnen aan tonen helppp
    God was never on your side..

    #2
    Ben bang dat het je een fles wijn gaat kosten .

    https://www.google.nl/url?sa=t&sourc...tou46osbZ7tbyQ
    (btw, de link gaat naar een online pdf file die je dan moet downloaden, ik heb hem getest oo virussen, maar kan natuurlijk geen garanties geven dat hij helemaal vrij is).

    onderzoek van Rickert, et al, 1982. Pagina 3, tabel 3. Er zit nagenoeg evenveel teer in als in tabak.

    De enige "veilige" manier is vapen/dampen, tot een max van 210C (hoewel sommigen aangeven max 198C).

    Last edited by MV1977; 18 January 2018, 01:01. Reden: Waarschuwing toegevoegd omdat de link naar een pdf file gaat.
    1e kweek - Mohan Ram (Done)
    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

    Comment


      #3
      ingr.weed.JPG

      Yuuup, goed gevonden 1977
      Dat stukje dus.

      Er zit bijvoorbeeld ook nicotine, ammonia, kwik, lood en arsenicum in Bella
      Daar helpt vapen ook niet veel bij, want sommige van die stoffen doen ook mee als je gaat verdampen.

      Als je precies de testomstandigheden wil weten moet je de PDF even doorlezen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Sjit daar ga ik dan met mijn beter weten en grote mond GRRRR en ik maar zeggen maar Puur roken is niet zo slecht Arsenicum OMG

        Eigenlijk allemaal jullie schuld whahahahah Cannabis roken is gewoon heel slecht zien jullie het !!!! ben blij dat ik er mee gestopt ben
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          1e kweek - Mohan Ram (Done)
          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

          Comment


            #6
            Tja die olie is net zo schadelijk daar zit het gif dus ook in
            Ik vermoed dat er geen andere oplossing is.... Het is en blijf denk ik schadelijk
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Boter van draaien en eten. Heb voor de vape gekte niks anders gedaan. Ik rook niet en wou er ook niet mee beginnen. Zo haal je uiteindelijk ook het meeste eruit, das een high die uren kan blijven hangen. Cake bakken, in plakken snijden en die invriezen. Of microgolf cupcakes, die zijn in een minuutje klaar.

              Comment


                #8
                Kijk da's een goeie tip. Thanx Beo!

                Het volgende experiment; moeders de vrouw gaat boter karnen.... Hmm, ik zie al plaatjes voor me, kan nog best leuk worden . Zal ik eerst men plantjes klaar moeten hebben, potjes zijn zo goed als leeg, daar wil ik nu geen experimenten meer mee doen
                1e kweek - Mohan Ram (Done)
                3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                Comment


                  #9
                  Enige nadeel is dat je nooit echt weet hoeveel je nodig hebt en je er een uur of langer op moet wachten. Maja, dat went. Beter dan kanker krijgen

                  Comment


                    #10
                    Ja het leuke is als je er teveel indoet dat het zelfs een trippy effect kan opleveren en je met een stukje een hele dag kan doorgaan. Altijd opletten als je je bladafval afkookt en dan daarvan je boter maakt...
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment


                      #11
                      Ik zie het al, even een online kookcursus opzoeken... gaat helemaal goedkomen
                      1e kweek - Mohan Ram (Done)
                      3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                      Comment


                        #12
                        Nou ik denk dat die stoffen zelfs dan er nog in zitten nicotine, ammonia, kwik, lood en arsenicum
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13

                          Comment


                          • belladonna
                            belladonna commented
                            Editing a comment
                            OKe thanks

                          #14
                          Thanx Beo, geld dan hetzelfde voor vapen (hoewel dat nog ook op een hogere temp gebeurt)? En is het nog afhankelijk van de gebruikte materiaal (b.v. wiet tegenover olie/tinctuur)?
                          1e kweek - Mohan Ram (Done)
                          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                          Comment


                            #15

                            Comment

                            Bezig...
                            X