Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet na bad trip en anxiety en depressie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet na bad trip en anxiety en depressie

    Korting op 420shop

    #2
    Het is al flink fout gegaan. en nu probeer je weer wiet en nog gaat het niet goed , ik vraag me dan af waarom je er niet gewoon van af blijf want wat het ooit voor jou deed dat doe het nu in elk geval niet meer. hoe vaak wil je nog een foute trip of dat er mensen ontslagen worden of ambulance aan je huis om dat je persee wil blowen??

    je hebt een anxiety <---ontwikkeld? wat dat beteken weet ik niet en nog ga je door ?


    P.s ik ben ook niet heel duidelijk hoor in dingen om schrijven maar als ik jou lees dan denk ik blijf weg bij die wiet en paddo's want het gaat niet goed.
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Ik snap je en dat wil ik dus ook, echter zal een cbd soortje dit niet triggeren als het goed is

      Comment


        #4
        belladonna anxiety is angst / angstaanvallen

        Lang verhaal kort antwoord : Gewoon niet roken is je enige oplossing dit gaat blijven terugkomen

        Na het roken wil je niet meer naar buiten je telefoon niet meer opnemen word je parra
        straks nog is een paar woedeaanvallen erbij waar de mensen die het dichtst bij je staan de dupe van zijn

        Hoe gaat het als je niet rookt waarschijnlijk heb je dan nergens last van behalve dat stemmetje dat zegt : ik heb zin in een jointje .
        Ook al zit het in je bolleke zoals je zelf denkt dan ga je dit nog eens aanwakkeren door wiet te roken .
        Geloof er niet in dat een cbd soortje je oplossing zal zijn

        Ergens ben je op zoek naar een excuus die ga ik je niet geven stop eerst maar is een tijd met roken en kom dan nog is vertellen hoe het met je gaat
        Een bezoekje aan de dokter zou ook niet verkeerd zijn mits je hem wel het hele verhaal verteld .

        Succes


        Comment


          #5
          Angst aanvallen dan is roken van cannabis dus een No Go of je wil straks in een psychose eindigen.
          En er bestaan geen cbd soort wat je kan roken zonder thc. Of je moet gras gaan roken of zo.
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            De psychose is al geweest. Veroorzaakt door truffels dan wel, maar in de psychologie valt zoiets zeer zeker onder een psychose.
            Paddo's en truffels kunnen levenslange veranderingen in je hoofd teweeg brengen. Mijn eerste ervaring was ook ronduit bagger, en daarna heb ik 5 jaar dezelfde klachten gehad als jij. Alleen bij het blowen.
            Blowen heb ik toen een hele tijd niet gedaan, en na een jaar of 7 ging het weer.

            Niemand hier gaat jou adviseren om jezelf in de problemen te helpen. Niemand hier zou dat op zijn geweten willen hebben. Je hebt zelf je vriendin en jezelf een boel problemen bezorgd. Als je een volwassen vent bent, dan neem je nu je verantwoordelijkheid. Dan houd je gewoon op met blowen. Klaar.
            Een mensenlichaam heeft het niet nodig en er zijn genoeg andere lekkere dingen in het leven. De LIDL heeft spare ribs voor 6 euro en massage-olie kost ook nog geen tientje. Dat zijn 2 avonden genieten met je vriendin voor de prijs van een zakkie wiet. Flesje wijn er bij, helemaal prima.

            Je kunt er altijd voor kiezen om niet te luisteren naar je lijf, dan kan het gebeuren dat je die paddo trip nog 40 keer herleefd voordat je een keer van een brug springt. Dat oncontroleerbare gevoel, dat verliezen van de controle over je eigen gedachten, dat kan namelijk weer opnieuw getriggerd worden door een stevige wiet. En dan is het niet een kwestie van wachten tot het over gaat, helaas. Daar zit je dan je leven lang aan vast. De mogelijkheid bestaat dat je mensen akelige dingen aan doet in psychotische toestand.
            Je zult toevallig net die ene afwijkende plant hebben die niet die 1:1 thc:cbd verhouding heeft. Je ziet het aan de buitenkant niet! En dan? Tsja.. Wat dan?

            Signalen van je lichaam negeren, al helemaal van je brein, is als fietsen op de snelweg: we zouden 't allemaal graag een keer doen, maar door het ook echt te doen breng je levens in gevaar.

            Game over dus.
            Maar geef het een paar jaar. Misschien dat het daarna weer kan.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #8
                Jullie hebben gelijk, ik heb dan ook de knoop doorgehakt en ga eens alle triggers verwijderen uit mijn leven nu, dus ook alle kweekspullen weg en het compleet laten voor wat het is, ik ben 20 dus probeer het wel weer eens als ik 30 ben oid, tijd zat nog. Ik heb nu steeds nog wiet hoog in thc geprobeerd dus wie weet dat een cbd wietje me goed zou vallen omdat dit vaak werkt tegen depressie en psychoses etc, althans dat was dus mijn gedachte en methode om het toch leuk voort te zetten. Maar indd, al zou er niet eens thc in de wiet zitten, het idee dat je wiet gebruikt triggert mn brein wss toch wel. Ik ga het dus zeker rust geven en later ooit weer eens kijken wat ik eer die tijd aan kan!

                Het is gewoon lastig om dit weg te schuiven maar ik ga het zeker doen, al geeft het me een erg goed gevoel toch de knoop hierin door te hakken. Beetje dat gevoel als je dieet en wilt snacken, het dan toch niet doet en dat gevoel van overwinning haha.

                kortom, ik laat een tijdperk achter en hopelijk keer ik ooit weer terug in deze prachtige wereld waar ik altijd ven genoten heb! Wie weet zijn we over jaren wel zo ver soorten te kweken met geen thc en alleen cbd en kan ik dat eens proberen, wie weet wie weet haha. Nogmaals bedankt voor de reacties, ik ga mezelf niet meer voor de gek houden al vind ik het erg jammer, vooral omdat het kweken ook leuk blijft

                Comment


                • Stemma
                  Stemma commented
                  Editing a comment
                  De enigste juiste keuze!

                #9
                Succes. Dat je er uberhaupt nog zin in hebt, de paar keer dat ik puur van wiet slecht ben gegaan had ik er toch niet meteen terug zin in.

                Comment


                  #10
                  Verstandige keuze kerel! Lees ook eens dit topic over iemand die gestopt is: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...t-blowen/page3

                  Er zitten best wel wat voordelen aan! Je zult er iig niet slechter van worden.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #11
                    Ga er eens naar kijken bedankt! Slechter worden we er zeker niet op, ik ben ook nooit een dagelijks blower oid geweest. Gezien ik op hoog niveau in de krachtsport zit (bodybuilding) was het ook meer voor ontspanning en daarom ook via de vape ivm gezondheid. Voor de bad trip gebruikte ik wel elke dag in de avond, daarna slecht sporadisch om het te proberen weer te kunnen genieten, ben ook complete reggae fanaat dus lekker muziek op en uitrusten, heerlijk was dat. Het is dus jammer dat dat nu weg is en blijf mezelf altijd een sukkel vinden voor de ervaring van de truffels die het dus verpest hebben voor me, maar wie weet in de verre toekomst is het wel mogelijk, we gaan het zien! Gelukkig heb ik wel een stalen discipline dus echt stoppen is voor mij dan ook eer die knoop door is geen enkel probleem, alleen het accepteren van wat je achterlaat is lastig natuurlijk.

                    Comment


                      #12
                      Succes
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment


                        #13
                        BigT ik ben zelf ook een keer aardig facktap gegaan aangezien ik toen nog bij mijn moeder woonde en zij elk weekend pleite was, was het standaard een feestje nou dus op een woensdagmiddag zag ik op een website hoe je bho moest maken dus ik kocht er alles voor en we zouden het vrijdag maken en zaterdag roken, eenmaal vrijdag ochtend mijn pakketje kwam binnen ik belde een goede vriend van me en we hadden 2 a 300g gorrilla cookies wiet weet niet meer hoeveel we hadden gebruikt dus wij maakte bho olie en zo voort we hadden 13g aan olie dus vanaf zaterdag gingen we het bij mij thuis roken en ik draai als sinds ik ben begonnen met blowen dikke jointjes dus dit keer wouden we even (een joint om niet te vergeten) roken we deden 5g olie in die joint met wat wiet en het was zo een groot raw vloeitje dus daar gaat wel aardig wat in dus na veel hoesten en denken dat je je longen er uit hoest werd ik het eerste uurtje echt helemaal knetter zo high ben ik nog nooit geweest maar daarna had ik het zelfde ik dacht IK GA DOOD en ik kijk naar me aderen en ik zie ze niet maarja die zag ik al nooit want ben iets steviger dan normaal ik op mijn tong gebeten en dat had ik niet door dus ik ging naar de wc en dacht dat er bloed uit mijn mond kwam dat kwam er ook wel uit maar ik dacht ik heb een inwendige bloeding ofzo, ik heb toen ook de ambulance gebelt en die kwamen met spoed en werd naar het ziekenhuis gebracht omdat hun op het eerste gezicht zagen dat er iets niet goed met me was maarja ik kon (dacht ik) niet praten dus ik kon niks uitleggen en die vriend van mij was helemaal space dus werden we allebij meegenomen na een uurtje of 2 in het ziekenhuis begon ik weer een beetje nuchter te worden intussen zijn we al 5uur verder en ik dacht wat de fack doe ik hier en ik wou zsm weg dus ik zei tegen de zuster dat ik een de sterk jointje had gerookt en we hadden onze excuses aangeboden voor deze onzin dus ja en dit was mijn enige badtrip ervaring tot nut toe en ik blow nog regelmatig en geen last meer van gehad. ik hoop dat het goedkomt want er is niks lekkerder dan een dikke blow.

                        Comment


                        • Stemma
                          Stemma commented
                          Editing a comment
                          Heftig verhaal, maar dat je maar 12 gram olie uit 200 a 300 gram wiet haalt?

                        • M1tta
                          M1tta commented
                          Editing a comment
                          Stemma nee joh veel minder maar weet niet meer hoeveel
                      Bezig...
                      X