Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

COPD en wiet roken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Vape is idd prima alternatief. Wel ff wennen maar geeft ook een prima stoned of high.

    Ps de vervangers waren greengo ( welke weet ik niet meer ) en een eigen mix van smartshop. Heb t idee dat je dan net zo goed naar de dierenwinkel kunt gaan en daar weide hooi voor konijntjes kunt halen, stuk goedkoper en net zo "lekker"

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Bij de Turk kan je wietthee kopen voor een prikkie. Of gewoon je eigen bladafval natuurlijk.

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Oh lol echt? Zeker onder de toonbank door dan?

    #17
    When i smell weed my lungs get horny

    Comment


      #18
      Leuk dat je deze ervaring even deelt
      Met het rookverbod heb ik het ooit eens geprobeerd en de smaak is aan het begin inderdaad erg apart. Precies wat je zegt, net BBQ kruiden

      Ben vandaag gestopt met de sigaartjes. So far so good, maar goed, het is nog wel erg kort
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Nonsense
        Nonsense commented
        Editing a comment
        Als je echt wil gaat het je ook gewoon lukken .

        Tabak kan niet zo lekker zijn dat je het fijn vind om in je eigen slijm te stikken .

        succes

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Haha, Je hebt gelijk eerste 24u in ieder geval achter de rug.

      #19
      Yes you can
      When i smell weed my lungs get horny

      Comment


        #20
        Niets vervangt een joint. Wat je dus ook doet, je moet inleveren. Tenzei je puur gaat roken, maar dan lever je geld in. (als je niet zelf kweekt natuurlijk)

        Nou kan ik zelf nog wel eens genieten van een volle teug uit een goeie houten of stenen pijp. (dus niet zo'n 5 euro ijzeren dingetje van de smartshop)

        Op deze manier kun je genieten van de smaak van je wiet, en het is veel makkelijker om weinig wiet te roken. Ik gok dat ik zo'n 0,10 gram in een pijp doe, als het niet minder is.
        Zeker is dat het een stuk minder is dan nodig zou zijn om een pure joint te rollen.

        Zorg dat je pijp lang genoeg is zodat de lucht een beetje kan afkoelen.
        Ook kan je door iets van een doek heen hijssen om de hit iets zachter te maken.

        Een bong kan natuurlijk ook. Maar zelf vind ik dat een stuk minder prettig.

        Nou moet ik zeggen dat ik ondanks dat ik van een pijp kan genieten nogsteeds regelmatig een gewone oerhollandse joint rook.
        Dit blijft het lekkerst!

        Maar als ik in jou situatie zou zitten zou ik waarschijnlijk voor de pijp gaan.

        Al met al wens ik je veel sterkte en succes!
        Last edited by Nederhigh; 5 July 2019, 18:06.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


          #21
          Bedankt voor je antwoord

          Bong gevuld met whiskey.. helemaal vergeten.. da's lekker!!! Maar meer iets om eens met vrienden te doen.

          Wietpijpje kan nog wel eens handig zijn on the go. Maar dan inderdaad eens een iets langere ophalen. Die ik nu heb is echt smerig roken, al ligt dat wellicht ook aan de koffieshop wiet. Kan niet wachten weer van m'n eigen te roken.

          Ook een filmpje gekeken hoe men wietolie maakt, als ik eens voldoende voorraad heb ga ik dat ook proberen te maken.
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


            #22
            Hoe gaat het inmiddels met het stoppen met roken? Al goede alternatieven gevonden voor de wiet?

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Bedankt voor de interesse en steun Twijfel ook over een E-sigaret inderdaad, ook al heb ik er in het verleden veel commentaar op gehad Die mening heb ik in ieder geval bijgesteld

            • Slome Joop
              Slome Joop commented
              Editing a comment

            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment

              Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik niet het meest gunstige moment heb gekozen. Ik slikte eerst nog medicatie die ook wordt voorgeschreven om te stoppen met roken (niet de reden dat ik het slikte). Precies op het moment dat ik daarmee stopte, wou ik ook stoppen met roken Had het beter andersom kunnen doen

            #23
            Het is voor iedereen persoonlijk. Dat na 18 jaar de sigaret mij niet meer de baas is geeft iig enorm veel rust!
            Als ik verder jouw verhaal lees kan ik je ook zeker aanraden om eens goed naar de pure kant van de cbd te kijken.

            Comment


            #24
            Puur roken is het beste geen vervangers.
            Horks Fototopic 2.0

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Probeer het eens uit Joop met dat brokje, laat je hier je even weten hoe het was :p

            • Slome Joop
              Slome Joop commented
              Editing a comment
              Dat herken ik wel uit de tijd dat ik ook nog jointjes rookte met tabak. Tegenwoordig vape ik alleen nog maar. ik heb ook een tijd pure jointjes gerookt en had toen veel minder last van het verslavende effect in vergelijking met tabak erbij. Ik vind de wiet van tegenwoordig alleen veel te sterk om puur te roken. Ik zou graag veel meer mildere soortjes op de markt zien.

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Ik rook vanavond sinds tijden weer eens een pure joint - normaal altijd bongs - en het effect is behoorlijk heftig en gaat misschien zelfs te raar. Na een paar hijsen moest ik de joint al aan de kant leggen. Maar ja, daar doen we het uiteindelijk ook allemaal voor denk ik dan maar positief.

            #25
            Ik rookte altijd al minimaal shag, paar kruimels maar was al gestopt met shagjes roken toen op een gegeven moment het pakje leeg was en ik besloten heb geen nieuw meer te kopen. Vanaf toen rook ik puur. Met shag erbij word ik nu misselijk, kan er niet meer zo goed tegen
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #26
              Puur roken is een luxe die niet aan iedereen voorbehouden is. Als je je wiet moet halen bij de shop kost het nogal wat.
              Horks Fototopic 2.0

              Comment


              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment
                Hahaha, ja dat ook. Sta er niet eens zo bij stil. Over luxe gesproken.

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Dat is dus de reden dat ik zelf ben gaan kweken. En omdat ik van de lokale dealers alleen maar Haze kreeg, een witsoort is niet aan te komen.

              #27
              Wat is jullie ervaring met vapen vs bong roken, niet recreatief voor medisch gebruik?

              je leest overal dat vapen beter is, dat het gezonder is en dat je de precieze temperatuur kan instellen. Alleen ik krijg het beste effect er maar niet uit, terwijl een bong perfect werkt.

              Op https://420moment.nl cannabis magazine lees ik regelmatig columns over medisch gebruik van wiet waar ook thc olie gebruikt wordt. Iemand ervaring daarmee in vergelijking tot CBD olie?

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Takketoelli wel thc olie, vapen moet je aan wennen want er verbrand geen troep.

                Misschien moet je gaan dabben.

              #28
              Onlangs artikel gelezen , dat wietrokers na 20 jaar evenveel longfunctie en inhoud hebben ivm niet rokers. Alles spreekt elkaar tegen maar ik denk dat wiet en tabak elkaar wat opheffen. Tabak sluit bloedvaten, wiet zet ze terug open als vb. We weten nog zo wenig ervan ook door de taboe errond
              Ganja always does the trick.

              Comment


                #29
                kroket ik heb de zelfde uitslag gekregen in 2015, was toen 25 met een longfunctie van iemand van 58. Ze gaven me ook 5-10 jaartjes voordat ik met m’n luchtfles de trap op zou moeten lopen. Ben de volgende dag naar Amsterdam gegaan, heb gerookt als of het m’n laatste dag van m’n leven was. Vervolgens gestopt met shag roken (Javaanse jongens 3 kwart ging er altijd goed in) de jointjes werden met minimaal gebruik van shag gedraaid. En ik heb het sporten weer intensief opgepakt. Probeer zeker elke week een paar keer te gaan rennen en nog een uurtje te sporten met eigen lichaamsgewicht of zo gewichtjes. Rook sinds afgelopen juli nu standaard puur en sinds dien heb ik helemaal bijna geen last meer van mn longen!
                Er is hoop!
                succes

                Comment


                • Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Goed bezig!

                • Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Tnx, ook een van de redenen waarom ik zelf ben gaan telen want in die wiet wat je op straat koopt weet je ook niet wat ze er mee gedaan hebben

                #30
                Stoppen met tabak en vaporizer gebruiken voor wiet

                Comment

                Bezig...
                X