Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cbd-olie gebruiken bij huisdieren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cbd-olie gebruiken bij huisdieren

    Korting op 420shop
    Iemand ervaring hiermee bij de kat of hond?

    Gebruik je specifieke olie voor dieren?

    Links met info toevoegen mag graag.



    #2
    https://www.cbddrogist.nl/cbd-olie-voor-dieren/

    Comment


      #3
      Ipie thnx voor je reply.

      Nu is het ook al geneeskrachtig hoor Ipie, daar ben ik wel degelijk van overtuigd.

      Heb al bij veel mensen verbetering gezien na gebruik met regelmaat van cbd.

      Vroeg me gewoon af of hier leden zitten met ervaring bij het gebruik van cbd bij huisdieren?



      Uit je link: CBD olie voor katten

      Katten missen echter Glucuronyl Transferase; een lever-enzym dat belangrijk is voor het afvoeren van stoffen zoals terpenen welke in CBD olie voorkomen. Hoge doseringen en continue gebruik raden we dan ook af. Voor een aantal weken kunt u het veilig inzetten. Hoeveel CBD olie uw kat nodig heeft, hangt af van het gewicht (dat geldt voor alle huisdieren die CBD olie krijgen toegediend). Het is belangrijk het flesje goed te schudden voor gebruik en uit de buurt te houden van licht en warmte.


      Hmhmh...
      Last edited by Ganjax; 6 August 2019, 22:32.

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Ik hoop het beste Ganjax!!

      #4
      Wat is de reden dat je het voor je huisdieren wil gebruiken? Een preventief iets of echt als geneesmiddel?

      In het eerste geval zou ik dan wel echt voor een microdosering gaan. Misschien eens een (verdunt) druppeltje op een favoriet speeltje doen. Hun neus is super gevoelig en als de kat/hond zelf denkt dat het niet goed is verwacht ik dat die het speeltje links laten liggen.

      Als je het echt als geneesmiddel wil inzetten zou ik toch de peperdure dierenarts willen adviseren.
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Puur interesse naar ervaringen in feite. En naar de dierenarts gaan stel ik nooit uit hoor, er zijn jaren dat ik daar meer dan 1000 euro achterlaat. Maar dat helpt niet altijd, integendeel.

      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        me post kwam 2 keer erop*.

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Nog even en hij staat in de schijf van vijf Ipie

        Ganjax, interessant is het zeker. Tegelijkertijd ook wel een beetje eng om op je geliefde huisdieren te proberen lijkt me. Goed dat je eerst research doet en ervaringen vraagt

      #5
      Ganjax
      hallo heb je nog ervaring op gedaan met de CBD olie
      hoor het graag van je
      inverband met een van onze 4 honden is al wat ouder en heeft gewricht problemen
      maar door haar karakter wil ze er niet aan toegeven het is een pitje

      Comment


      • Old dawg
        Old dawg commented
        Editing a comment
        CBD olie werkt goed tegen de pijn, en ja honden laten niet gauw zien dat ze pijn hebben.
        Maar met CBD olie alleen ben je er niet, olie i.c.m. supplementen en beweging het het best.
        Je zou ook kunnen kijken naar glucosamine, of groenlipmossel, kurkuma

        Uit kijken met springen en abrupte beweging zoals achter ballen rennen enz....wat ook erg fijn is, is zwemmen, ook voor spieropbouw.
        Ik had ook zo'n bikkel, een Boerboel, uiteindelijk moeten laten opereren aan allebei de ellebogen, had LPC.
        Naast goede voeding, beweging, glucosamine supplementen had die nergens meer last van.

        Tegenwoordig heb je brokken waar b.v. glucosamine inzit, ook in kvv mocht je dat geven.

      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Old dawg bedankt voor je reactie
        Het ergst van de 4 is zij de baas en regelt alles wat er niet mag en wel
        Naar haar idee wat zij niet goed vindt voor d andere 3 gebeurt ook niet
        Dan maar pijn zegt ze
        Ik ben en blijf de baas
    Bezig...
    X