Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CBD olie en Parkinson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    CBD olie en Parkinson

    Korting op 420shop
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    #2
    Mijn moeder en tante van 80+ gebruiken de cbd olie van de drogist, de gewone 5 of 10% en dat werkt erg goed.
    Ook de CBD-thee helpt vrij goed, daar had ik zelf nog het minst vertrouwen in eigenlijk.

    Voor jou en mij zal dat misschien anders zijn, maar mijn ervaring is dat oudere mensen die nooit (of lang geleden ) iets aan cbd/thc gedaan hebben die hebben niet die speciale (dure) hoge doses nodig.
    Dat zal ook wel verschillend per persoon en moment zijn natuurlijk.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hmmm
      Ik heb eerst naar 5% verdund, en daar nam ze steeds meer van. Omdat het 'zo goed helpt en geen bijwerkingen heeft'. Nu dus minder druppels (gore smaak) met hogere concentratie.

      Ik ben een beetje bang dat die van de drogist niet zijn ding doet, maar jouw woorden zijn wel bemoedigend. Mam is erg anti wiet geweest, altijd al. Heeft voor veel shit gezorgd vroeger maar daar zijn we samen sterker uit gekomen uiteindelijk. Maar het heeft veel moeite gekost om haar te overtuigen! Raar dat mensen moeite hebben met cbd, maar dagelijks de grootste troep (moeten) slikken!!

      Bedankt

    #3
    Zodra men op verpakkingen adverteert met een concentratie, dan moet deze ook waargemaakt worden. Ik denk daarom dat je er best vanuit mag gaan dat die verpakkingen in de drogisterijen bevatten wat ze adverteren.
    Dat is.. Van de grote merken tenminste. Ik zou het niet snel aanschaffen bij de Action of iets dergelijks.

    Wellicht dat de consumentenbond er eens naar wil kijken, die hebben geld genoeg en als je een overtuigende mail tikt voor ze, dan zullen ze vast weleens een blik willen werpen; het is immers een controversieel onderwerp en het kan 't goed doen qua reclame. Zelfde geldt voor programma's als Kassa.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #4
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        super om te lezen dat het zo goed kan helpen zeg. ik heb zelf bij cannabisolie.com een paar keer besteld. prima zaak en prima kwaliteit. mij hielp het helaas niet merkbaar.
        telefonisch bestellen bood ook andere mogelijkheden en extra informatie. maar overweeg die stichting suver nuver ook hoor! dat is echt een ideele club die je naar draagkracht een bijdrage vraagt
        Last edited by Alzheimer; 6 November 2020, 17:34.

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Pas even je post aan Alzheimer anders komen ze misschien in de problemen..

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        aangepast. je hebt gelijk flip

      #5
      Wat vinden jullie hiervan, mijn eerste indrukken zijn wel ok

      https://www.cibdol.nl/cbd-olie



      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


        #6
        Hier halen ze de olie altijd in de G&W winkel, die van Hooy. Is vaker in de aanbieding, 2 halen 1 betalen oid.

        Volgens mij werkt die ook goed, vrouw neemt die ook als ze te hard gaat van de THC olie dan staat ze zo weer met de beentjes op de grond.

        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Is die mooi helder Flip?

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Is op anders kon in een foto maken. Zal straks eens vragen, zelf nog nooit gebruikt, ik word er te nuchter van :p

        #7
        Oma van mijn vriendin gebruikte ook altijd de CBD olie van de kruitvat en was daar content mee. Geen idee welke sterkte zij gebruikte maar ze had minder klachten en beter leven van.

        Comment


          #8
          Takketoelli Mevrouw Kip heeft net nieuwe gehaald, bij deze. Soms hebben ze het 2de flesje voor een euro bij de G&W. Bij Jacob Hooy op de site kan je ook het testrapport vinden ;

          https://jacob-hooy.nl/cbd/cbd-5-100ml.html


          IMG_8143.jpg
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Poehh. Ja, die prijzen zouden voor mij persoonlijk een hele goeie reden zijn om het zelf te verbouwen .

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Is ook niet goedkoop. Je hebt alcohol nodig, heel veel hennep, goede olie en als ie zekerheid wilt hebben mbt de samenstelling ed zal je het moeten laten testen.

            Heb laatst wietolie gemaakt waarbij ik de alcohol heb teruggewonnen. Evengoed een kwart liter alcohol gebruikt en iets meer dan een ons wiet. Dat heeft mij 10 ml olie opgeleverd welke ik heb verdund naar 20 ml. Al met al ben ik er, incl. schoonmaken van de apparatuur, een uurtje of 2 mee bezig geweest. Als je dit in geld uit gaat drukken is het best een kostbaar geintje. Wietolie via de dokter kost mij een euro of 60 maar dat was wel maar 0,3 % THC.

            Niet iedereen heeft zin om (veel) hennep te kweken (evengoed strafbaar), in de keuken te staan als een halve chemicus en tijd en geld te investeren. Een flesje kopen is dan soms een betere keuze. Je kan ook beter in bulk kopen, 100 ml kost zo’n 150 €, dat scheelt natuurlijk ook. Maar ook dat vergt een investering.

          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Flip Hasjkip Tja, dat klink wel als veel gedoe inderdaad.. Als je een goeie cbd strain op de kop kunt tikken hoef je misschien veel minder te kweken. Dat scheelt al veel. Maatoch..

          #9
          Suver Nuver heeft een groot aanbod aan producten.
          Meesten bevatten THC maar ze hebben ook enkel CBD.

          Weet zelf niet het effect van THC op Parkinson.
          Wel weet ik dat THC wel goed werkt tegen veel ouderdomsklachten.
          Je zou ook altijd eens een Cannabis Cocktail olie kunnen testen.

          Suver Nuver maakt zijn olie goed schoon, heeft een speciaal lab ervoor.
          Ook valt de prijs reuze mee, is op donatiebasis.
          Je kan altijd eens contact met ze zoeken.
          Goeie club is het met een echte Cannabis strijder aan het roer.
          ronde 1 - ronde 2 - ronde 3 - ronde 4 - ronde 5 - ronde 6 - ronde 7 - ronde 8 - ronde 9 - buiten 2022

          Comment


          • Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ze hebben ook thc-olie hoor

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ik zie niks op die site.

            wilt u donateur worden en/of onze producten bestellen? Dan is het noodzakelijk dat u over een geautoriseerd account beschikt, waarbij u volledig ingeschreven moet zijn als donateur (€10,-/per maand) of flex-donateur (€10,-/per jaar).

            Dit kan na het doorlopen van een aantal noodzakelijke stappen:

            Als eerste moet u een account aanmaken om verder te kunnen gaan.
            Om uw leeftijd te verifiëren, vragen we u later een kopie-ID te uploaden.
            Vervolgens dient u een keuze te maken uit de beschikbare donateursvormen.


            Tja, dan zijn er wel makkelijkere shops.

          • Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ja dat is omslachtig maar wellicht om recreatieve gebruikers te ontmoedigen. na registratie kan je naar draagkracht betalen dus iemand die het moeilijk heeft kan toch olie krijgen. vind ik sympathiek

          #10
          Hallo!



          20201106_170654.jpg

          Deze is het geworden, 10% CBD van Jacob Hooy. Tweede flesje voor 1 euro, samen voor 50.
          Mam is er enorm blij mee, ze heeft voorrraad in huis. Kwam mij heel bekend voor...

          Waarom deze?

          Ze druppelt nu 15%, maar is ook 2 maanden over datum. Dus de sterkte is iets afgenomen. Ook weet ik niet of deze wel goed werkt, en 15% is te duur voor een testje. 5% is weer te goor voor mam. Veel druppels, snel op...bahbah. ook ken ik iemand die ik blij kan maken met een gratis flesje eventueel.

          Die ze nu neemt is erg helder, deze van Hooy ook. Dat is voor mam erg belangrijk, geen veranderingen. Allemaal twijfel en onzekerheden, parkinson dingetje. Nu is ze wat geruster. Op tv zag ze zwarte olie, en het heeft wat overtuigen gekost dat helder zuiverder dus beter is. Of dat zo is of niet laat ik terzijde, mam moest overtuigd worden dat deze goed was. Nu wil ze dus geen andere als heldere

          Duur?
          Nou, ik blowde meer dan 100 euro koffieshopwiet in de week weg. Dan is 50 euro per maand voor mam totaal geen thema!!

          Vooral omdat het ECHT werkt!!


          Ze vertelde vandaag dat ze gestopt is met afvallen sinds ze de olie neemt. Dat vond ik vreemd (hoe dat dan?), maar blijkt dus dat ze zoveel bewoog in haar stoel dat ze gewoon zittend afviel... nu 'beweegt ze daar niet genoeg meer voor', zoals ze zelf zegt





          Attached Files
          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Kijk ! Goed dat het werkt voor je moeder, in onze familiekring zijn er ook al heel wat mensen die het gebruiken.

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Mam vindt het prachtig om het iedereen te vertellen. Kwestie van tijd, kunnen we familiepaketten gaan bestellen

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Wie weet plaatst zij ook nog eens een tentje

          #11
          Takketoelli Bij G&W is de olie van Jakob Hooy weer in de aanbieding, 2,75, 5 & 10 %.

          Het hele assortiment 60 % korting t/m 6 Dec.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Ze is toevallig vandaag begonnen met de olie, dus nog ff afwachten of het zijn ding doet. Bedankt Flip!

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Ik denk die heeft dat flesje al leeggelurkt en heel de Toelli familie zit inmiddels aan de CBD :p
        Bezig...
        X