Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kief gebruiken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kief gebruiken

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik ben van plan om mij een cannolator te kopen om olie te maken zodat ik minder hoef te vapen voor de geur. Dit zowel cbd als thc olie maar ik vraag me af, het kief uit de grinder en knipafval kan ik dit ook oplossen in de alcohol om pure olie te verkrijgen?

    Groetjes

    #2
    Wil je olie maken, of een alcoholextract want die twee zijn verschillend van elkaar. Met een alcoholextract kun je prima olie maken, en met olie kun je ook prima olie maken.
    Olie is om te eten, niet om te vapen of te roken.
    Ik dacht ik zeg 't maar effe, want wat mensen tegenwoordig allemaal in die vapes stoppen is niet meer bij te houden.

    Kief uit de grinder en van knipafval kun je best gebruiken voor het maken van zowel alcohol extracten als voor olie.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • PH donner
      PH donner commented
      Editing a comment
      Koop wel de alcohol die voor consumptie bedoeld is niet voor de schoonmaak.

    #3
    Er zijn vele manieren om kief te gebruiken, anaal, rectaal en oraal maar met kief is het zaak dat je niet niest voor gebruik!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment

    Bezig...
    X