Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is goede medi wiet?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wat is goede medi wiet?

    voordeel van HJM is dat hij voor 99,9% altijd gelijk heeft
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #17
      Re: Wat is goede medi wiet?

      echt een topic naar mijn hartje.
      wat is mediwiet?

      Het beste antwoord is: die wiet die voor jou goed werkt.
      Van een medi gebruiker heb je binnen 10 minuten een oprecht antwoord: het werkt wel of het werkt niet.

      Dat komt omdat deze gebruiker bezig is om een oprecht antwoord te vinden op zijn/haar vraag.
      Het formuleren van je vraag/probleem is dus een belangrijk begin.

      De laatste jaren ben ik regelmatig op beurzen in binnen en buitenland,
      en vraag breeders altijd om goede samples.;
      Vreemd genoeg zijn de "medi-soortjes" meestal niet "in de buurt"

      Een jaar of 6 geleden begon een breeder met de term farma breeding,
      en de jaren daarna bleek opeens iedere breeder speciale medicinale soorten te hebben.
      of is het gewoon comercie?

      Zijn er speciale medicinale soorten?
      Nee, in potentie kan iedere strain het antwoord bevatten op iemands vraag.

      Zijn er strains waarin de authentieke sleutel( samenstelling cannabinoiden) beter behouden zijn gebleven?
      Ja

      De vooruitgang in medicinale cannabis wordt bevorderd doordat
      er terug gegaan wordt in de tijd, en genetica versterkt wordt.
      De meeste veredelaars zijn continue bezig om verder te breien op hun laatste producten.

      Ik heb er goed vertrouwen in dat er in 2012 een nieuwe "cup" in het leven wordt geroepen,
      waarbij er niet 1 winnaar zal zijn, maar meerdere.
      Een winnaar ben je pas als je je effectieve medicinale cannabis hebt gevonden.

      Mijn dagindeling?

      7.30 amnesia, S5 of santashiva met maroc
      gedurende de ochtend santashiva/amnesia
      in de middag glijd dit af naar meer indica:
      moonpower,bluehammer, in combi met amnees
      in de namiddag met skuff of maroc.
      in den avond: indica dominant/maroc
      en als slaapmiddel vind ik de gajah een super rokert op het moment,
      afghani, mata hari

      Ik heb het nooit laten testen/adhd of Hyper sensitive person, noem het maar wat.
      lichamelijk: hoge spierspanning/spit.

      Ganja is my medicine.


      grtz Wizzy

      Comment


        #18
        Re: Wat is goede medi wiet?

        Deftig en duidelijk postje dankje
        God was never on your side..

        Comment


          #19
          Re: Wat is goede medi wiet?

          Gajah betekend olifant.
          Een robuste groeier die ik eigenlijk als productie type bedoeld had
          Dat ze met zo'n 50% Sativa zo uitpakt valt alles mee.

          Een kennis van mij (en dat is een echte stuiterbal) vind deze overdag heel fijn om aan het werk te kunnen blijven.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #20
            Re: Wat is goede medi wiet?

            Ik heb goede medicinale ervaring met elke soort waar afghaan in zit
            Afghaan staat bekent om zijn wat hogere cbn/cbd gehalte
            Ice heeft ook mijn voorkeur


            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment


              #21
              Re: Wat is goede medi wiet?

              ik rook altijd amnesia haze over heel de dag rook ik 2 a 3 jointjes verdeeld over de hele dag ben niet ram van de kaart
              maar heb dan de hele dag veel minder pijn en mijn spieren zijn meer ontspannen
              en kan zo weer de dagelijkse dingen doen en voor mijn gevoel kan ik ook gedeeltelijk de arbeids markt op kan
              in plaats van op heel jonge leeftijd volledig afgekeurd thuis achter de graniums te zitten wegkwijnen
              zelf mijn huis arts ziet het verschil
              wat met medicijnen van de dokter niet gaat
              de mediwiet van de apotheker is veel te licht gedoseerd voor mijn en van de pillen van de dokter ging het helemaal verkeerd
              alleen alles wordt tegen gehouden voor mijn omdat het thuis kweken niet mag en te veel risico voor mijn gezin
              omdat je huis uitgezet wordt
              dagelijks met veel pijn moet leven wat niet meer dragelijk is en de coffeeshop is niet te betalen voor mijn dagelijkse medicatie
              is dat niet mogelijk om een mediwiet vergunning te krijgen om onder een lamp te mogen kweken
              net zoals in america de wiet is zwaar veboden
              maar mediwiet mag er wel gekweekt worden
              dus dat moet ook in nederland mogelijk zijn lijkt mijn
              is er hier niemand die de wet goed kent en de mogelijkheden ervan om officieel voor eigen gebruik mediwiet te kweken
              als het in america kan en mag moet hier ook zoiets mogelijk zijn
              tips zijn welkom om mijn de goede weg op te helpen als er iets mogelijk is wil ik het waar maken ook
              wil niet meer mijn leven achter de graniums slijten wil weer van het leven genieten
              en kijken of er mogelijk ergens dan ook weer aan een baan kan komen ben veel te jong om mijn leven als een kluizenaar te slijten

              leef daarom dag

              Comment


                #22
                Re: Wat is goede medi wiet?

                welkom.gaat aardig in de papieren lopen,elke dag haze roken.kweken in een huurhuis mag gewoon niet punt.probeer het aankomende zomer buiten eens.

                Comment


                  #23
                  Re: Wat is goede medi wiet?

                  Voor HJM en zijn OMNI SEEDS nog een keer OLEEJ!

                  Helemaal top!

                  Comment


                    #24
                    Re: Wat is goede medi wiet?

                    Sommige haze soorten zijn ook wel goed voor medicinaal gebruik.

                    Comment


                      #25
                      Re: Wat is goede medi wiet?

                      Welke soorten? Tegen welke kwalen? Je weet er kennelijk veel meer van dan ik. Kun je me een overzicht geven van de juiste wiet bij de diverse medische indicaties?

                      Comment


                        #26
                        Re: Wat is goede medi wiet?

                        tumble trimmert heb afgelopen zomer 5 haze planten buiten staan
                        alleen de zomer heeft niet mee gezeten kreeg er top rot in dus heb het te vroeg moeten snoeien
                        en het is al op buiten schiet niet echt op voor mijn
                        of we moeten dit jaar een betere zomer krijgen zet dit jaar gewoon weer 5 planten neer en hopen op een beter jaar
                        en hopen dat het niet geript wordt want dat hoor je ook van heel veel mensen die buiten planten hebben

                        Comment


                          #27
                          Re: Wat is goede medi wiet?

                          Van big bang wordt ik niet knetter stoned of high als ik die vaporiseer maar krijg ik wel een enorm honger gevoel van.Staat ook op hun site goed tegen pijn en versterkt het honger gevoel dat laatste klopt zeker.

                          Comment


                            #28
                            Re: Wat is goede medi wiet?

                            Ikzelf ben op zoek naar een wietje dat helpt tegen mijn adhd aangezien ritalin bij mij niet werkt, blowen helpt me sowieso omdat ik er rustig van word, maar de nadelen zijn er zeker ook. Nou wil ik niet een wietje waar ik echt te stoned van word, maar mag best vrolijk zijn. Las hier dat indigo soorten daar geschikt voor zijn, nou dat nog even google en dan ben ik weer een stap verder xD. Vroeg me af of iemand me een soort kan noemen waar je wel rustig van word maar niet te veel van gaat dromen want dat doe ik al genoeg en dat beetje concentratie dat ik heb heb ik ook hard nodig...

                            Comment


                              #29
                              Re: Wat is goede medi wiet?

                              @ HJM Aangezien je zo te zien goed op de hoogte bent van medicinale wiet vroeg ik me af of je mij enkele suggesties zou kunnen geven op basis van mijn verhaal? Ik wil graag zsm zaden gaan bestellen om op zolder (huurwoning) te beginnen met een kleine kweek.

                              Tot 2009 rookte ik dagelijks een jointje met mediwiet op voorschrift, variant Bediol granulaat. Ik heb in 2001 een ernstig auto ongeluk gehad met invaliditeit als gevolg. Ook heb ik fybro, chronische pijnen, artose, 2 inoperabele disc hernia's, tremor in mijn rechterbeen, slapeloosheid, spastische darm en overdag zware spierspasmes. Ik heb eerst double fun van de mediwiet stichting geprobeerd maar dat was te zwaar voor mij, ook de mediwiet variant Bedrocan was te zwaar.

                              Overdag zoek ik iets om de ergste pijnen te verzachten waardoor ik wat actiever kan zijn en niet gebroken in de zetel lig, 's avonds wanneer de pijnen het ergst zijn en bij pijnaanvallen zoek ik iets spierontspannend en rustgevend.

                              Heb je hier voldoende info mee om wat suggesties te doen?

                              Thanks alvast.

                              Comment


                                #30
                                Re: Wat is goede medi wiet?

                                he ik ben bijna 42 en rook vanaf mijn 13 joints.sinds een aantal jaren weet ik dat ik dus copd en add heb.ook dyslexie maar door blowen en dampen goed ondercontrole ondanks in combinatie met de gewone medicijnen die ik heb.aangezien ik veel met medicinale cannabis bezig hou en nu al een poos lid ben dacht ga hier ook eens snuffellen.zo kijk ik zelf veel op amerikaanse sites en canadese sites.Hun zijn wat dat aangaat veel verder met medicinale soorten creeeren dan wij.zoals die steve di angelo is een aparte maar vecht er wel voor zouden wij ook meer kunnen doen.heb al wat leuke strains gevonden die goede hoge cbd,s en cbn hebben.

                                juanita la lagrimosa tot wel 5% en hoger 8,8 is een keer gemeten

                                O.G. Kush schijnt zeer geliefd in amerika vanwege geneeskrachtige werking en hoge thc/cbd/cbn

                                Ik vindt voor overdag white widow lekker en savonds en sterke afghaan een kush of ander narcotische soortje.

                                ik hoop een beetje te hebben kunnen bijdrage.

                                grt vapo

                                Comment

                                Bezig...
                                X