Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is goede medi wiet?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Wat is goede medi wiet?

    Thanks Vapo

    Ik heb net White Widow zaden binnengekregen dus ben benieuwd naar het effect overdag.

    In nederland zit trouwens een goede kweker die zich alleen met medicinale Strains bezig houdt en er veel vanaf weet, daar komen mijn zaden vandaan.

    Kan jij trouwens al wat minderen met je gewone medicatie als je rookt of blijft dat hetzelfde?

    Ga die Steve eens gaan googelen en Juanita natuurlijk

    Succes

    Peter
    Last edited by mac2; 25 July 2012, 21:01.

    Comment


      #32
      Blue medi kush


      Verstuurd van mijn MEDION LIFE P4310 met Tapatalk

      Comment


        #33
        Re: Wat is goede medi wiet?

        Wel is thee geprobeerd?
        Ik gebruik ook cannabis ivm fybro en posttraumatische stress en Add ik rook alleen na 19 uur en soortjes waar
        waar niet veel thc op zit want van thc word ik hyper en ik wil ontspannen.

        Groetjes Bella
        God was never on your side..

        Comment


          #34
          Re: Wat is goede medi wiet?

          Als het binnen een paar maand zover is wil ik een vaporizer gaan gebruiken, ik moet nog eens tussen het enorme aanbod gaan zoeken. Ben eigenlijk benieuwd naar het effect in vergelijking met jointjes roken vroeger.

          Heb in het begin, toen ik nog in Nederland woonde en mediwiet op voorschrift kreeg, van de apotheker ook telkens gehoord om er thee van te maken, maar eerlijk gezegd kreeg ik daar nooit het volledige effect van en ik kreeg het ook niet binnen, honing etc hielp niet om het smakelijker te maken.

          Ik heb ook fybro, tremor, whiplash, artrose en nog eea en hoop dat ik wel een soort heb die ik overdag kan roken/verdampen aangezien de pijn en pijnaanvallen helaas niet alleen meer 's avonds het ergste zijn.

          Succes!

          Comment


            #35
            Re: Wat is goede medi wiet?

            gewoon de glzen verdamper nemen kost wat heb je ook wat.die van evert bedoel ik

            Comment


              #36
              Re: Wat is goede medi wiet?

              De glazen verdamper van Evert? Ik kan ff nie volgen, van welke shop, welk merk bedoel je?

              Thanks alvast

              Comment


                #37
                Re: Wat is goede medi wiet?

                he mac2 hier een link voor de http://www.de-verdamper.nl . verder met die medicijnen is antidepri en anti alcohol en tesamen met cannabis voor mij een goeie combi.

                grt vapo
                Last edited by vapoman; 26 July 2012, 15:54.

                Comment


                  #38
                  Re: Wat is goede medi wiet?

                  Hey Vapo,

                  Thanks voor de moeite, helaas als je op de link klikt: 404, Not Found

                  Kan je het nog es proberen?

                  Fijn om te horen dat de combi goed werkt voor jou Kan je weer wat meer genieten zeker.

                  Ik ga binnenkort mijn tent etc opzetten, voorgroei, bloeifase etc dus ik moet nog even geduld hebben maar zal tzt posten welke medicinale Strains mij helpen.

                  Groet,

                  mac2

                  Comment


                    #39
                    Re: Wat is goede medi wiet?

                    he mac2 heb hem aangepast fout van mij.hij doet het.

                    grt vapo

                    Comment


                      #40
                      Re: Wat is goede medi wiet?

                      Hey Vapo,

                      Thanks voor de link. Interessante site!

                      Groet,

                      mac2

                      Comment


                        #41
                        Re: Wat is goede medi wiet?

                        graag gedaan mac

                        Comment


                          #42
                          Re: Wat is goede medi wiet?

                          Verdampers vind ik duur en onhandig.

                          Thee lijkt een goed idee, maar omdat een deel van de werkzame stoffen niet oplossen in water, zou je er eerst wat alcohol over moeten gooie en dan heet water.
                          De alcohol maakt dan de werkzame stoffen vrij, maar verdampt dan weer deels door het hete water.
                          Of beter; maak van je wiet eerst "Herenburg" door je wiet te overgieten met Berenburg of een andere drank van 30-40 %. Na een paar dagen/weken filteren door een koffie filter en terug in de fles doen. Let wel: Herenburg smaakt goor.
                          Deze Herenburg kan je zo drinken of zoals boven genoemd overgieten met kokend water zodat de meeste alcohol verdampt.
                          Op deze manier gaat er in tegenstelling tot roken, niets verloren.

                          Of doe de allopathie na, en maak de plant onherkenbaar. Doe je wiet in een blender of oude koffiemolen, (de wiet moet goed droog zijn) maak zo poeder van je wiet.
                          En dan: http://azarius.nl/smartshop/herbs/ca...achine_size_0/
                          Zo gaat er ook niets verloren.
                          Ook de manier om je medicijn mee te nemen op vakantie.

                          Alaaf, HJM
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            #43
                            Re: Wat is goede medi wiet?

                            Een verdamper kost idd aardig wat centen maar je hebt er toch aardig wat praktisch spul bijzitten wat je overal mee kan nemen en die amper opvallen.

                            Ik denk dat ik dat Herenburg recept maar over sla, klinkt idd vrij onsmakelijk Mijn ervaring met thee is niet echt positief omdat idd een deel van de stoffen niet oplossen maar ook omdat het niet te pruimen is.

                            Die capsule machine is op zich wel een goeie, vooral vanwege de lage prijs ervan. Weet niet wat lege capsules kosten maar erg duur kan dat niet wezen.

                            Een beetje vanalles uitproberen en dan zien wat het beste is, of beste werkt.

                            Ga verder genieten van de regen

                            Comment


                              #44
                              Re: Wat is goede medi wiet?

                              Als je thee maak met een wolkje Melk er in gaan alles stoffen zo je lichaam in en huppa 30 min later ontspan je .
                              Nu is het wel zo dat ik zweer bij de verdamper maar voor een kopje thee draai ik mn hand niet om.

                              Een verdamper kopen is een flinke koste prijs. Maar het resultaat is het 3 dubbel waard daar kan geen waterpijn jointje thee tegen op wegen.
                              Snuffel is even hier http://growshopalien.com/onlineshop/contents/nl/d9.html
                              Ik heb van hun de Vaprir met koord
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #45
                                Re: Wat is goede medi wiet?

                                Thanks voor de link Bella, mooie verdamper en de prijs valt nog mee bij hun. Vapir heeft aardig wat keuze zo te zien, ben alleen benieuwd hoelang hij meegaat voor je hem weer moet opladen of zo'n batterijblok aanhangen.

                                Aan de andere kant denk ik dat je ivm een jointje of kop thee wel aardig snel stoned kunt raken van een verdamper of zie ik dat verkeerd?

                                En voor de vakantie dan zelf capsules maken natuurlijk

                                Comment

                                Bezig...
                                X